noviceh schreef:Wat een goed idee van de schapenvacht San!
Die van mij gaan altijd naar buiten als t mistig is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popke schreef:Hahaha Janine, die gelige raampjes ja, vreselijk!
Wat voor kast heb je nu in bestelling? Hout?
Popke schreef:Dat is best een flinke kast! Laat ze het hout wel goed drogen tegen de kieren die je anders kunt krijgen.
Gebruikt steigerhout geeft toch een een geleefd uiterlijk?
Ik heb boven alle slaapkamers van steigerhout. Je moet ervan houden maar ik vind het gaaf haha
Janine1990 schreef:Ben ik t wel mee eens. Vind bovenstaand kastje van Popke een heel goed voorbeeld van geleefd, de stijgerhouten meubels dan weer nietPopke schreef:Dat is best een flinke kast! Laat ze het hout wel goed drogen tegen de kieren die je anders kunt krijgen.
Gebruikt steigerhout geeft toch een een geleefd uiterlijk?
Ik heb boven alle slaapkamers van steigerhout. Je moet ervan houden maar ik vind het gaaf haha
Gebruikt steigerhout is redelijk uitgewerkt, zal met de juiste bewerking weinig meer kromtrekken, zo heb ik me laten informeren. (degene die het gaat maken is meubelmaker gelukkig)
Ik vind niet echt dat gebruikt steigerhout een geleefd uiterlijk heeft. Het is vaak zover bijgeschaafd dat het geleefde er wel af isIk doe er een beits overheen, moet nog even kijken of er nog iets over moet zodat ik het lekker makkelijk kan afnemen.
En qua grootte heb ik de ruimte er wel voor, ben ik meteen alles mooi kwijt.
8nnemiek schreef:Toevallig heb ik een paar dagen geleden wat kussenovertrekken bij Action gehaald. Daar hebben ze er met horizontale strepen in verschillende zachte/pastelkleuren, ze zien er echt duurder uit maar kostten 2,50Moet wel natuurlijk net je smaak zijn.
Eigenlijk wat te donker voor een foto, maar voor het idee:
[ [url=m/vpUoiH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze zien er in de zon uit alsof er een koperglans overheen zit, erg gaaf vind ik