Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:

Tot nu toe groeit alles nog netjes zoals het hoort
heb nu een dons gekweekt
allemaal happen eruit blaadjes weg. De dader is nu een platte slak
En die heb ik 18 maart gezaaid. Schimmel doe ik er eigenlijk altijd met het plantenstekertje vanaf halen
Eerst was er maar 1 van de 2 ontkiemt en toen ik net wilde verpotten, is een groot deel van de wortel afgebroken
Ik heb hem wel in de aarde gezet en hoop dat hij nieuwe wortels aanmaakt en anders is het geen watermeloen dit jaar

(geen vloerverwarming en plm 18 graden).

Links zijn van de ah en de 3 andere rijtjes heb ik zelf gezaaid. Die van de ah waren best doorgeschoten, maar ik heb ze heel diep geplant, tot aan hun blaadjes en daar zijn ze erg blij mee. Ze doen het nu geweldig! Ik heb vanmorgen ook even gespiekt en ze zijn al voorzichtig een klein dik knolletje aan het maken. 

Ach we zien wel.

normale, citroen, kaneel en paarsbladige. Vooral die paarse ben ik erg benieuwd naar, hij is nu al erg mooi. Deze zijn ook allemaal zelf gezaaid.

Ach, mochten ze het helemaal niet doen, dan kan ik altijd nog stekken kopen, maar voorlopig zijn ze klein maar wel druk bezig, bijna allemaal hebben ze hun eerste echte blaadje. Is het niet schattig!
Ik heb ook in de volle grond gezaaid, maar dat ging me zo langzaam dat ik deze heb gezaaid. Nu zijn deze het goed aan het doen en op ééntje na zie ik nog niks verschijnen in de grond. Ze krijgen even de tijd en mogen later over naar een iets groter bakje om door te groeien voordat ze de grond in mogen en dan ga ik wel besluiten wie blijft en wie niet.

) en wat rucola. Ook zelf gezaaid want de ah bakjes deden niks. Het linker rijtje is iets ouder dan de rechter en binnen opgekweekt, de rechter is direct in de grond gezaaid.