Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KoetJJs schreef:Kido schreef:Apple kan je alleen het eerste jaar bellen het tweede jaar met je via de partij regelen waar je het toestel kocht.Kido schreef:Ja met Apple Care dan noem je ook wat![]()
Nu kan je dat geen eens meer na een half jaar afsluiten![]()
Maar normaal gesproken het eerste jaar kan via apple en tweede jaar via waar je het gekocht heb
Hoe zit het dan met de accu?
De accu van mijn 5s heeft behoorlijke kuren. Uitvallen op 60% en dan aangeven opgeladen te moeten worden. 3 kwartier later gaat 'ie eindelijk weer aan, maar is nog maar op 40%. 5minuten later kijk ik weer (ondertussen niet gebruikt) en was die helaas nog maar 24%...
Andere dagen valt ie rond de 30% uit, of hij verliest opeens een percentage batterij, of wanneer ik 'm aan de lader leg schiet de accu opeens van 8% naar 23% (bijv).
Sommige dagen gaat het goed, sommige dagen streken zoals dit. Ik heb mijn iphone in februari 1 jaar, gekocht met abbonement via studentmobiel. Kan ik met dit probleem ook bellen naar Apple? Heb wel al een nieuwe accu besteld..
Tova schreef:Safari op mijn iphone 6 flipt![]()
Ik kan hem gewoon openen maar zodra ik een site in wil typen sluit hij zich af. Safari afsluiten, telefoon gewoon overnieuw opstarten, het werkt niet. Zelfs een harde reset werkt niet...![]()
Weet iemand hoe ik het kan oplossen?
Joanieke schreef:Tova schreef:Safari op mijn iphone 6 flipt![]()
Ik kan hem gewoon openen maar zodra ik een site in wil typen sluit hij zich af. Safari afsluiten, telefoon gewoon overnieuw opstarten, het werkt niet. Zelfs een harde reset werkt niet...![]()
Nieuwe update al geïnstalleerd? Dat zou dit probleem moeten oplossen..
Tova schreef:Safari op mijn iphone 6 flipt![]()
MarJon schreef:Tova schreef:Safari op mijn iphone 6 flipt![]()
Zelfde probleem hier sinds vanochtend. Update heb ik een aantal dagen geleden al geïnstalleerd..
MarJon schreef:Tova schreef:Safari op mijn iphone 6 flipt![]()
Zelfde probleem hier sinds vanochtend. Update heb ik een aantal dagen geleden al geïnstalleerd..
xNathaliee schreef:Hallo allemaal,
Gister zag ik opeens vocht achter mijn beeldscherm van de iPhone 5S. Meteen toen ik thuis kwam in een bak rijst gelegd, nu een dag later is het vocht niet weggetrokken. De iPhone doet het nog allemaal naar behoren en de vochtindicator is niet rood. Had al gebeld naar Apple maar het zou me 291 euro kosten. Vind ik nogal wat. Iemand tips?
xNathaliee schreef:Ja had al contact met Apple gehad maar me telefoon is 1,5 jaar oud dus er zit sowieso geen garantie op. Een nieuw scherm wellicht.. Dat is ongeveer 100 euro. Maar mag volgende maand een nieuwe telefoon uitzoeken dus hopelijk blijft hij het tegen die tijd doen. Wou me telefoon nog doorverkopen maar dan zou ik die 100 euro reparatiekosten er wel uit moeten halen.