Shadow0 schreef:Ze zijn gek in Utrecht, maar eerlijk, ik ken toch niet zoveel mensen die zo gek zijn dat ze een soort garagebox aan de Marnixlaan kopen - er zijn ongetwijfeld andere woningen nog ongunstiger ten opzichte van het verkeer maar eh... niet veel. Dat is wel een fijnstof-hotspot met veel verkeersoverlast. (Daar wil men wat aan doen, waardoor je de komende jaren dus ook nog flink wat werkzaamheden kunt verwachten, maar de conclusie is ook al duidelijk: het gaat niet goedkomen met het verkeer daar, ook niet met de 'stadsboulevard' die men daar graag wil.)
Wat ik me hooguit kan voorstellen is dat er iemand is die het aanpakt zoals soms in die Engelse bouwprogramma's - en op een of andere manier een complete luxe woning op dat achterstuk wetet te toveren dat toch binnen de grenzen van de vergunningen en regels blijft. Maar dat lijkt me erg lastig. Die 5 bergingen op een rijtje lijken me in elk geval volkomen zinloos.
Sowieso zou ik de vergunningen goed nakijken - er staat ook ergens 'bedrijfsruimte' dus ik vraag me af of je er uberhaupt mag wonen?
Ik krijg van de foto's de indruk dat er niet gewoond is. Wellicht verbouwd, bed erin en op de foto?
Dan is die opmerking over "bedrijfsruimte" niet raar, maar jouw opmerking of je er wel mag wonen ook niet.