[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 07:22

Pmarena,ik heb eens goed naar jouw foto's gekeken en persoonlijk zou ik dit doen.
Foto's advertentie
1=goed
2=goed
3=klapstoeltjes weghalen in de tuin of anders bij de grote tuintafel zetten
4=waaier weghalen,zo'n grand faulair(weet niet hoe je dat schrijft) over de bank en stoel in een beigeachtige kleur.
5= goed
6=spullen die op de kast staan in de kast doen,leuk dienblad op salontafel
7=dartbord weg,van de eetkamerstoelen de strikken aan de achterkant wegwerken zodat je dat niet ziet en ik zou het kleed weghalen en onder de salontafel leggen
8=zoals je al zegt stoeltjes weg
9=dartbord weg
10=goed
11=mooie keuken maar zou een kleine groene plant op aanrecht zetten en matje voor spoelbak weg
12=goed
13=schort opruimen en vliegengordijn weghalen.
14=goed
15=wc deksel dicht,pompzeepje weghalen en plantje erbij
16=goed
17=plantje erbij,badmat weg,wc deksel dicht en de handdoek van de badrand
18=goed

Verder zou ik geen ombouw van de radiatoren doen.Wie weet vinden andere mensen dat wel niet mooi en dan maak jij kosten en de andere mensen slopen het eruit.Ik zou eerder een paar groene planten op de vensterbanken zetten in mooie potten.
En dat kastje gaat volgens mij niet passen onder je wastafel omdat de onderkant van je wastafel rond is en dan heb je een bak op een kastje wat ik persoonlijk niet mooi vind.
Verder over het algemeen vind ik dat je geen planten in huis hebt.Neem je planten mee van het huis waar je nu in woont en zet deze met de open dag er neer en neem ze naderhand mee terug.
Maar je hebt wel een schitterende keuken <3

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:04

Ik blijf het raar vinden klinken: je wastafel / je keuken / je geen planten in huis hebt enzo... ik heb er zelf maar anderhalf jaar gewoond, het wordt al jaren door anderen bewoond die alle plantjes dood hebben laten gaan blijkbaar dus het is ook niet mijn inrichting of "mijn thuis" zeg maar :P

Super bedankt voor het meedenken :+:

Plantjes komen er sowieso nog her en der bij, daar heb ik dus ook bloempotjes voor gekocht in dezelfde "witte-planken-stijl" :)

De vensterbank in de aan de badkamer grenzende slaapkamer moet sowieso vervangen worden, dus dan maar meteen de radiator wegwerken ook, is toch een stuk netter en meer "af" en dat is eigenlijk het enige verschil dat we nog kunnen maken, boven de boel net zo "af" en instapklaar maken als beneden :)

Ik vind de groene banken ook niet mooi.

Heb inderdaad zitten twijfelen om daar iets van een wit / beige kleed of overtrek over te doen, maar is dat niet een beetje overdreven om daar nu weer geld in te gaan steken...? Het gaat immers niet om de meubels maar om het huis? :)

En ik twijfel dan ook wat er rommeliger uitziet: wat gedateerde banken, of een kleed over een bank :=

De horren voor de keukendeur lijken me juist een pre: fijn toch dat er horren voor zitten :j
Die zitten door het hele huis overal voor de ramen ook en ik vind dat zelf wel een fijn pluspuntje in de categorie die ene vervelende mug in de zomer buiten houden? :)

Het schort vond ik ook juist wel leuk staan eigenlijk? Dat hing er ineens van een vorige huurder en het maakte de keuken wel mooi "af" vond ik, dat je er zo in kan stappen om aan de slag te gaan :P

Er ligt al een kleed onder de salontafel, alleen op deze foto's nog niet.
Onder de salontafel ligt een grijs kleed met een witte swirl of bloemenslinger ofzo, en onder de eettafel ligt nog datzelfde oranje-rode kleed als hier.

Vond ik toch wat knusser staan maar ik weet niet in hoeverre dat juist weer negatieve gevoelens oproept bij kijkers? :)

Wat dat betreft is het inderdaad lastig, de 1 krijgt juist een beter gevoel bij een huis als er een beetje een knusse / huiselijke touch in zit, terwijl de ander de boel juist weer zowat totaal gestript wil zien :P

Jij vindt dus dat alles van de muren af moet? Wordt het daar niet heel erg kil van?
Ik kan me wel voorstellen dat mensen het fijn vinden om te zien dat er geen beschadigingen onder zitten, en als het dartbord oproept dat het er omheen wel vol met gaten zal zitten... dat is absoluut niet zo maar dat is natuurlijk niet iets dat je wilt dat mensen denken. Dus die haal ik eraf en dan werk ik het ophanggaatje van het dartbord meteen even weg, is zo gebeurd want de kleur van de muren staat nog in de schuur.

Net als allerlei reserve-tegels en laminaat enzo, dat is allemaal voor de volgende bewoners, altijd handig als je een keer een strijkijzer met zijn punt op de vloer laat vallen ofzo := Dan kun je nog eens een stukje vloer vervangen :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 21-03-14 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:05

Even op volgorde van de foto's: Op de foto's van de woonkamer zou ik de vitrage open doen. Ze geven een beetje een oranje gloed over het geheel, waardoor het nogal donker lijkt.

Dartbord zou ik weghalen. Als ik in een huis zou komen met een dartbord aan de muur, zou ik vooral moeten denken aan alle gaten van misgegooide pijltjes die ik dicht moet plamuren :+ Kleed onder tafel weghalen, dan lijkt het groter.

Ik zou geen extra aandacht leggen op de lampen. Ze zijn nogal smaakgevoelig en ik vind het persoonlijk altijd een gek gezicht als er overdag lampen aan zijn.

Wat lovemyhorse al zegt, een paar planten zouden het helemaal afmaken! Die waaier zou ik vervangen door iets neutralers, een canvasje van de Action ofzo. Door al die kleuren gaat je oog er direct naartoe, terwijl het daar niet om draait. Een bos gekleurde tulpen op tafel breekt een beetje met alle geel/oranje/beige tinten.

De keuken zou ik lekker zo laten, alleen dat matje voor de gootsteen, het schort en het vliegengordijn weghalen. Hij is lekker neutraal zo. Hier juist wel de lampjes aan, maar dat heb je op deze foto ook al.
WC-bril dicht, zeeppompje weg. De foto van de berging met wasmachine zou ik er juist wel inlaten, fijn om te weten dat de wasmachine niet in de badkamer moet oid. Zou wel die planken leegruimen/netjes maken.

Badkamer zou ik lekker zo laten. Wel de WC even dichtdoen en die aquablauwe handdoeken verwijderen. Hij is dermate uitgesproken dat je hem óf heel mooi vind of juist helemaal niks, daar gaat een kastje niks aan veranderen.

Wat betreft de slaapkamer: ik zou persoonlijk alles witten. RAL 9010 is neutraal en maakt ruim. Bovendien is het makkelijk over te schilderen. Een mooie strakke radiatorombouw, zoals die je op het oog hebt, zou inderdaad netjes staan. Met een ander dekbedovertrek en minder rommeltjes lijkt het al heel anders!

Wat me ook opvalt aan de advertentie op Funda is de omschrijving. Ik vind het niet heel aantrekkelijk opgeschreven. Het is meer een feitelijke omschrijving van wat er allemaal te zien is, dan een uitnodigende tekst. Is daar al eens naar gekeken?

Edit: lees nu jouw post. Zou de banken inderdaad zo laten. Ze zijn eh.. niet zo mooi, maar kleden staan heel erg rommelig. Maken het niet beter imo. Het kleed wat je omschrijft past er alleen totaal niet bij. Mocht je die laten liggen, dan zou ik zeker het kleed onder de eettafel weghalen. Twee verschillende kleden in een kamer maken niet ruimer.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:14

Persoonlijk vind ik het altijd lastig om door een gedateerde inrichting heen te kijken. Zo'n bank staat toch in het zicht, en tuurlijk is dat niet jou inrichting, maar het maakt het wel lastig om in te schatten hoe je eigen inrichting er dan uit ziet.

Bovendien vind ik dat soort oude gedateerde meubels ogen alsof de vorige eigenaar niet zo veel geld heeft en er mogelijk dus ook wel bespaard heeft op onderhoud op het huis. Ook al heb je het dan nog zo mooi afgewerkt allemaal. Kale muren zijn misschien wel kil, maar volle muren maakt de boel kleiner. Ik merk toch op funda dat ik vooral wordt aangetrokken door huizen die strak en schaars zijn ingericht. Vooral omdat het ruimer oogt. Het is allemaal zo smaak gevoelig, en het gaat erom wat de koper er in ziet en dat is met de inrichting van een ander gewoon lastiger.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:23

Kikka: Bedankt, kan ik ook echt weer wat mee +:)+

Hihi, dat is ook weer zoiets: ik vind de badkamer zelf helemaal niet zo uitgesproken, was allang blij dat het niet zo'n eng 18 in een dozijn spierwit betegelde slagersruimte was :o

Of nog erger: wit met zwart geblokt...brrrr.

Ik had het zelf ook vast wel wat anders gedaan, maar vind het een keurig nette badkamer zo met die terra-beige combinatie (hij is niet zo roze als het lijkt) dus hier geen last van helemaal geweldig of het helemaal niks vinden :)

Dat kastje onder de wastafel daar twijfel ik inderdaad ook sterk over.
Ik wil sowieso wel even kijken hoe het staat, kan het altijd nog terugbrengen :)

Het lijkt me een pre om een stukje kastruimte in de badkamer te creëren? Heb het zelf nooit gemist eigenlijk, maargoed :P

En zal ik wel of geen nette wasmand naast de douchecabine zetten?

Kan wel alles strippen maar een koper moet toch ook kunnen zien dat er genoeg ruimte is voor alles dat je nodig hebt? :)

Zo wil ik in de andere slaapkamer ook alles eruit halen behalve de min of meer ingebouwde wandkast.
En daar dan een bed in dezelfde plankjes-stijl plaatsen, en dus ook weer ladenkasten onder de dakrand.

Dan is er nog ruimte voor een bureautje. Maar waar doe ik dan goed aan.... dat bureautje erbij zetten om te laten zien dat er genoeg plaats voor is, of het lekker bij alleen dat bed houden zodat de boel meer "open" blijft?

Ik vind dat best lastig :o

Ga zometeen inderdaad vast verf enzo halen. Twijfel of ik spierwit zal doen of toch net een tikje rustiger, ga eens even kijken wat RAL9010 is, bedankt voor de tip +:)+

En het is misschien inderdaad wel een goed idee om een wat neutraler "werkje" op te hangen i.p.v. de waaier, dan is het speciefieke er vanaf en is het toch geen zielloos hok. Zal ik dan ook zoiets hangen op de plaats van het dartbord misschien...? Anders is dat ook zo'n dooie muur :o

De lamp in de nok van het dak is wel super mooi, is een hele lange spiraal lamp die vanuit de nok van het dak naar beneden komt. In de keuken past de lamp er ook super bij :)

Die boven de salontafel past in dezelfde stijl maar moet je maar net van houden :P
Is mijn smaak ook niet echt, maar het past wel bij de rest :)

Voor mij zelf zijn ook de leidingen in de slaapkamers een doorn in het oog. Maarja dat aanpakken valt niet meer in de categorie een paar dagen licht klussen :P

Liselot

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:31

Gaat dezelfde fotograaf de foto's maken pmarena? Ik heb ook het gevoel dat je niet een hele geweldige fotograaf hebt gehad waardoor de ruimtes minder uitkomen.
Het dartbord en de waaier zou ik persoonlijk ook vervangen door een goedkoop neutraal canvasje van de action of ikea oid.

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:36

Jildau schreef:
Wat jammer Newt! Je zoekt in dezelfde omgeving als ons. :D Maar wij zoeken in lagere prijsklasse dus kunnen niet elkaars huizen inpikken! :P

haha, zal niks bewust doen ;).
Zoeken jullie ook met grond, een leuk huis met tuin?.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:37

Lijkt het huis nou geen douche te hebben? Of staat die gewoon niet op de foto? Als je die wel hebt, zou ik zorgen dat daar ook een foto van is!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:43

Shiloh schreef:
Persoonlijk vind ik het altijd lastig om door een gedateerde inrichting heen te kijken. Zo'n bank staat toch in het zicht, en tuurlijk is dat niet jou inrichting, maar het maakt het wel lastig om in te schatten hoe je eigen inrichting er dan uit ziet.

Bovendien vind ik dat soort oude gedateerde meubels ogen alsof de vorige eigenaar niet zo veel geld heeft en er mogelijk dus ook wel bespaard heeft op onderhoud op het huis. Ook al heb je het dan nog zo mooi afgewerkt allemaal. Kale muren zijn misschien wel kil, maar volle muren maakt de boel kleiner. Ik merk toch op funda dat ik vooral wordt aangetrokken door huizen die strak en schaars zijn ingericht. Vooral omdat het ruimer oogt. Het is allemaal zo smaak gevoelig, en het gaat erom wat de koper er in ziet en dat is met de inrichting van een ander gewoon lastiger.

Vind ik ook hoor :j

Maarja aan de andere kant: als er een kleed overheen gegooid is dan kan je nog steeds denken dat men het geld niet heeft voor een nette nieuwe bank, denk je erbij dat de bank eronder helemaal aan gort is en de eigenaar van het type is dat dergelijke mankementen probeert te verdoezelen. Dat lijkt me dan nog kwalijker :=

Ik heb overigens gisteren nog een dubbelzijdig nieuwsbrief-achtig A4-tje gemaakt met wat extra info voor eventuele kijkers, dat wil ik dan uitprinten op stevig papier en bvb. op de aanrecht leggen ofzo (naast een stapeltje van alle gebruiksaanwijzing-boekjes van alle apparatuur, zou ik als kijker wel een pré vinden om te zien dat alles nog bij de hand is).

Daar kunnen mensen dan wat meer info lezen over wat er allemaal aangepakt is met de verbouwing, welke uitbreidingsmogelijkheden er eventueel nog zijn (nagevraagd bij gemeente wat toegestaan wordt) en een stukje uitleg over het verhuur van de woning zodat ze daar ook zelf geen wilde verhalen bij hoeven te verzinnen. Mensen kunnen dan neem ik aan ook wel begrijpen dat je voor verhuur niet het nieuwste van het nieuwste neer gaat zetten aan meubels :)

Maar ik twijfel er inderdaad nog wel over of ik iets zal doen met de banken en stoel...een kleed vind ik eigenlijk geen goede optie gezien ik dat rommelig vind staan en het de indruk wekt dat je van de goedkope oplossingen bent?

Misschien een verfje er overheen? Het is volgens mij wel echt leer. Weet alleen niet hoeveel werk dat is en in hoeverre dat goed pakt :P En tja welke kleur zou dan moeten, en is het eigenlijk ook niet een tikje overdreven? De beuken kasten vind ik ook niks, om nu alles opnieuw in te gaan richten in krijtverf steigerhout voor de grote meute :=

Liselot: Senks! Dan zal ik zo meteen maar eens kijken voor 2 aardige canvasjes...hoop dat er iets smaakvols tussen zit :=

Ik heb zelf de foto's even snel-snel gemaakt tussen 2 huurders door, had er een half uurtje de tijd voor := En sputterende camera die de meeste foto's hetzij te donker, hetzij overbelicht maakte.

Als het goed is wil mijn neef deze keer meer profesionele foto's komen maken :j

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:50

Een fotograaf die ervaring (en de goeie apparatuur heeft) is in mijn beleving wel een must. Door wat meer groothoek te schieten en op bepaalde punten te gaan staan lijkt een huis op de foto's veel ruimer :j

De banken en stoel zou ik persoonlijk niets mee doen, een grand foulard staat inderdaad rommelig en om nou een nieuwe bank te kopen om je huis sneller te verkopen is ook nogal wat :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:52

Ik heb zelf eigenlijk om foto's te maken, de punten opgezocht waarvandaan je goed kan zien hoe het huis in elkaar zit. Geen idee of het vanuit andere hoeken er beter uitziet :=

Zelf knap ik wel enorm af op foto's waarop keukenkastjes van 60 cm ineens anderhalve meter breed zijn weet je wel :P

Zo'n canvasje zal wel redelijk nietszeggend en onopvallend van kleur moeten zijn zeker?
Is iets met een beetje kleur zoals tulpen ofzo, al te gek...? :o
En wat is dan te klein of te groot, welke vorm...? Argh :D

Ik vind zoiets eigenlijk wel heel leuk qua kleur, past goed bij de vitrage / gordijnen / kleed en allerlei details die ik altijd graag in oranje-rood heb.

Maar trekt dit dan weer teveel aandacht of geeft het juist een welkom kleur-accent...ik weet het zachtjes aan niet meer joh :P

Afbeelding

Deze zijn allebei 58 hoog en 48 breed.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 21-03-14 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:53

newt schreef:
Jildau schreef:
Wat jammer Newt! Je zoekt in dezelfde omgeving als ons. :D Maar wij zoeken in lagere prijsklasse dus kunnen niet elkaars huizen inpikken! :P

haha, zal niks bewust doen ;).
Zoeken jullie ook met grond, een leuk huis met tuin?.

We zoeken inderdaad een gewone leuke eengezinswoning met een tuintje. Starterswoning! Omgeving Drachten.

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:54

Wat betreft wasmand en bureautje: ik zou het niet doen. Ruimte wordt mede bepaald door de hoeveelheid vloer die je ziet. Als je daar dingen op gaat zetten, ziet het er op de foto's vaak alleen maar kleiner uit. Ook als het in het echt best zou kunnen. Een bed laat de verhoudingen van de kamer al goed zien, dan hoef je er geen bureautje in te zetten.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:58

Senks Kikka!

Ik kom nu echt in het stadium dat ik een beetje vastloop zeg maar, tussen te veel of te weinig "aankleding" van het geheel :o

Hoe zit het eigenlijk in het noorden Jildau, staat daar momenteel veel te koop...?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:59

Hahahaha, ja sommigen fotograferen wel in een mega groothoek. Dat is dat weer het andere uiterste :D

Canvasje mag imo best iets kleur hebben, maar het moet wel passen bij de rest van de kleuren.

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:02

Pmarena, ik denk dat een fotograaf met het juiste materiaal en goede licht heel andere foto's kan geven! Op mijn scherm heb je een heel erg oranje/roze huis, wat mij enorm afschrikt... Het lijkt daardoor ook gedateerd, zowel beneden als boven. Ik zou alles van de muur halen, zeker dat dartboard! Door decoratie moet je als koper heen kunnen kijken, maar sommige mensen lukt dat niet zo goed, dus hoe minder 'persoonlijke decoratie', hoe beter. Tapijt zou ik ook vanonder de tafel en stoelen halen, oogt de ruimte ruimer. Alles uit de keuken halen (schort, hor etc.). Dat kan wel een 'knus' gevoel geven, hoewel je je huis wil verkopen, de koper hangt er zelf z'n schort wel in. Een hor is praktisch, maar staat niet mooi op de foto en 'toont' ook niet op de open huizen dag, je kan wel vermelden dat je die hebt! Geeft een heel ander zicht zonder, en dan weten mensen dat ze't toch hebben.

Ik heb het liefste zo min mogelijk op de foto staan als ik woningen bekijk, dan kun je je het beste een idee maken van de ruimte. Laat alle 'noodzakelijk kwaad' staan, zoals de bank en stoelen etc, maar haal het overige weg. Een bloemetje hier en daar kan wel, vind ik, maar dan zou ik gaan voor wat groenere planten.

Je keuken vind ik modern en ruim overkomen, niet mijn stijl, maar die zou ik nog laten staan mocht ik potentiële koper zijn. De badkamertegels vind ik echt vreselijk, dus misschien dat je kan vermelden dat ze te overschilderen zijn? :D Het bad is dan wel weer leuk! Misschien de foto van het berghok met wasmachine vanuit een andere hoek nemen? Dat je de wasmachine en de deur ziet, in plaats van die plankjes? Ik zou ook je gordijnen zo goed mogelijk openen, dat oogt ook ruimer en lichter!

Leuke tuin, waarvoor dient dat net eigenlijk? Kan je dat niet eventueel weghalen? Ik zou de foto die je van boven uit naar het dartboard hebt genomen, ook weglaten, de ruimte toont daardoor niet, eerder andersom zou beter zijn, laat je foto's zo nemen dat ze de ruimte erg groot maken, dat spreekt aan :)

Succes met de open huizen dag!

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:03

Ik vind dat leuke schilderijtjes hoor! Vrolijk, maar nog goed te negeren :+

Een leuk landschapje kan ook nog.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:19

Dat van die oranje gloed over de foto's vond ik ook storend. Verder zie ik dat er al heel uitgebreid gereageerd is en volgens mij alles heel mooi verwoord.
Meubels interesseren mij helemaal niet, toen ik ons droomhuis bezichtigd heb kon ik je na die tijd niet vertellen wat voor meubels er in stonden. Ik kijk er finaal langs heen en denk het weg, maar niet iedereen kan dat.
Het advies met foto's maken was bij ons ook om zoveel mogelijk losse dingen weg te halen, maar als een huis nog gewoon bewoond is dan is dat ook wel eens lastig.
Succes pmarena, ik hoop dat je gauw kopers vindt!

Ondertussen breek ik mij het hoofd hier over hoe het allemaal zou moeten zouden we nu een tegenbod krijgen en dat accepteren..... we hebben gisteren nog een rondje langs huizen rijden gedaan en komen tot de conclusie dat alleen het kleine oude huisje ons qua plek goed genoeg aanstaat om dit voor in te ruilen.
Maar ja hoe zou dat dan moeten? Want waarschijnlijk moet het gesloopt worden en moeten we nieuw bouwen. Waar blijven wij dan met onze beesten? AAARGGHH ik word er gek van en vind het ineens allemaal niet meer zo leuk. Of nou ja, ik heb het eigenlijk nooit leuk gevonden omdat ik er eigenlijk helemaal niet weg wil.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:21

Senks :)

Kan het me goed voorstellen Sym, maar àls je een goed bod krijgt, zouden ze er dan ook serieus snel in willen of kan het best een half jaartje gerekt worden?

En is het huis dat jullie zo gaaf vonden nu al echt definitief verkocht (zeker weten) of denk je het alleen? :)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:24

Sunbeamy, maar dan ben je wel van je terrorbuuf af.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:28

Er valt vast nog wel wat te overleggen met die mensen als ze met een goed tegenbod komen. En in het uiterste geval kan je je paard voor die paar maanden in pension zetten, of misschien kan je eerst een weilandje afzetten en een stal maken?

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:29

Haha, nou die makelaar is wel bezig met die andere partij en definitief verkocht is het nog niet, de onderhandelingen liepen niet helemaal soepel. Maar het is een hele, hele kleine kans dat wij het alsnog kunnen kopen. Het schijnt nogal een lastig heerschap te zijn die het wil kopen, maar hij heeft wel duidelijk zijn zinnen er op gezet dus uiteindelijk zullen ze er wel uit komen.
Die mensen die voor ons huis belangstelling hebben op zich geen haast, dus misschien zou het wel een half jaartje gerekt kunnen worden. Geen idee, dat zijn ook nog dingen om na te vragen. Maandag gaan we dat huisje bezichtigen, wel leuk een hectare grond, maar als het huisje zelf niks is? Dan willen we het toch voor een flink stuk minder dan de vraagprijs en dat gaat misschien helemaal niet lukken.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:31

En hoe ver ben je met die bouwkavel?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:31

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 11:32

fokfanaat schreef:
Sunbeamy, maar dan ben je wel van je terrorbuuf af.

Hihi, dat is helemaal waar. Dat is ook de enige reden van verkoop, ik had er echt niet over gepiekerd hoor om hier weg te gaan als zij er niet was geweest.