J0anieke schreef:Ja precies dat. Grappenmakers. Ik vind t ronduit asociaal dat ze aan ons €300 vragen en op marktplaats €150... Ze zegt 'dan krijg je de in betweens erbij en bij de kwantum betaal je ook meer dan €200 voor vouwgordijnen'. Kan mij die kwantum wat schelen.Mn vriend zei al, stuur die advertentie naar ze door. Ik heb alleen geen zin in ruzie, dus heb maar niet meer gereageerd..
Nog even terugkomend hierop..

Vandaag de sleuteloverdracht gehad!!
Ze hadden echter de gordijnen nog hangen, dus wij blij... Aan het einde van de bezichtiging vroeg de verkoper ineens: wilde je de gordijnen nou nog voor €300 overnemen? Dus ik 'nee, als jullie wilden dalen in prijs, dan had ik interesse.' Hij: 'ja we willen er echt €300 voor, anders haal ik ze weg.' Ik: 'Oke, ik vind €300 wel een beetje veel voor deze gordijnen en verder heeft ook nog niemand gereageerd via marktplaats op jullie advertentie.' (:+) Hij: 'we willen er echt €300 voor, ze waren heel duur (heel verhaal over stoffeerder) en we hebben geen haast.' Ik:'Wij hoeven ze niet voor €300, dus haal ze er maar af.'Heeft hij ze dus ter plekke er nog af gehaald
Mn vriend zei al, stuur die advertentie naar ze door. Ik heb alleen geen zin in ruzie, dus heb maar niet meer gereageerd..
Wat een mensen.
. Ondanks dat we er al de hele dag geklust hebben, en de buren hebben ontmoet, voelt het nogsteeds een beetje als een vakantiehuisje/van iemand anders
En na flink wat meters tochtstrips, waai je niet meer zo weg haha. 
. Via via vandaag nog wat bedekking kunnen regelen voor het parket wat morgen aan de beurt is. Dus voor de klussers zeker geen aanrader daar te bestellen als je met deadlines zit.