Bovendien heeft iedereen een andere smaak dat merk je in dit topic al.
Ik zat laatst een huizen programma te kijken en toen riepen de kopers ooo mooi huis alleen even een ander kleurtje op de muren,terwijl ik het kleurtje prachtig vond

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ceetje_bokt schreef:Ik was bezig met precies hetzelfde te typen als Vjestagirl. Inderdaad zo neutraal mogelijk en niet teveel dingen die afleiden.
Persoonlijk vind ik die groothoeklensfoto’s ook altijd heel erg slecht. Er wordt een grootte mee gewekt, die niet waar gemaakt wordt en dan volgt er teleurstelling bij bezichtiging.
Qimm schreef:Ik vind het gewoon jammer dat je niet de beste versie van je huis laat zien aan de wereld, maar ik kan er wel doorheen kijken
missfalki schreef:Apart dat huis in Nieuwelande, heb ik ook hier geplaatst toen het net in de verkoop was
(op 12 februari) met weinig reactie en nu veel meer reacties, het is hetzelfde huis![]()
Het sprak mij wel aan door de eenvoud!
.
Rebecca schreef:
Ceetje_bokt schreef:Rebecca schreef:
Die is gaaf zeg!
Makelaars De ‘onze’ wist niet of de golfplaten op de schuur asbest was.... jaja, tuurlijk jongen. Wees daar gewoon eerlijk over, overigens het was asbest. Het huis dat we ervoor verkocht hebben, hebben we goed opgeruimd en de enige gekleurde muur wit gemaakt. Wat we wilden uitstralen is een lichte, ruime en frisse woning. In elk geval was het verkocht binnen twee weken en de markt was aan het einde van de crisis, dus nog niet de gestoorde toestand als nu.