Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 15:21

Heeft etos ook geen korting op korting meer met de lihl bonnen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 17:46

Doen ze officieel niet meer aan vandaar dat ik blij was dat ik het in de stad wel kreeg. De Etos in een woonwijk doet het niet meer.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:27

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:39

C1000 heeft de slagersbox ma en di weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:08

Ja zag het :D, helaas nog meer gedoe met uwv is geen doen voor mij :( Zou de vriezer wel leuk vinden :P

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:20

Goed dat je het zegt! Gaan wij ook ff inslaan :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:53

Moet even zien ,ik moet voor 4 weken low low budget inslaan. Ik zal vlees tellen , ik heb nog 5 potjes groente en dan boerenkoolblokjes en broccoli in de vriezer zeg maar 8 a 9 dagen . Moet nog een brood scoren 2 wordt te duur ik lust geen brood met zachte korsten , en heb al knackebrod en vleeswaren liggen in de vriezer. Rijst is er wel en aardappels nog een zakje , dus daar moet ik wat voor achterhouden dan kan ik over 2 weken hopelijk nog een zakje halen >< . Heb ijsjes die eet ik de hele dag uit gebrek zowat , bakboter nog even extra heb eitje nog . Zit te denken of ik aan alles denk of ik wat vergeet

Heb 17 euro deze maand voor boodschappen :o , lang verhaal maar uwv bijbaan spelen hun rol erin :Y)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:07

Pff ik heb mis gegrepen bij het vlees pakket.. moest werken en had dus geen tijd om op tijd langs de c1000 gegaan.
Zo maar eens kijken waar er vlees aanbiedingen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:13

Hmm is niet veel op het moment voor vlees.. , al wil ik rundervinken bij de AH 3 stuks voor 1,90 halen en verder is het allemaal vrij duur ja misschien kipkarbonade bij de c1000 halen..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:25

Nee ik zag al dat er weinig was. Misschien iets met 35% korting bij ah vanavond..

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:28

c1000 zit hier niet meer, de twee die er zaten zijn overgenomen door de jumbo, nu dus 4 jumbo's binnen 4 kilometer. Ga de c1000 euroweken wel missen!

Hier vorige week een nieuwe vrieskast gekocht, heeft nog meer inhoud dan de vorige maar verbruikt zo'n 100euro per jaar minder aan stroom, dus na 3 jaar is dat er allang uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:52

Goed idee voor sluiting langs te wippen , op zaterdag bij de bakker bart hebben ze ook vaak 'opruiming'

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:16

Citaat:
Heb 17 euro deze maand voor boodschappen :o , lang verhaal maar uwv bijbaan spelen hun rol erin

Takkie ; respect hoor _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:25

Ik kwam er vorige zaterdag achter dat ik nog maar €3,50 had (verspreid over rekening en portemonnee). Nu wilde ik mijn vriezer en koelkast leegeten voor de vakantie. Aangezien ik toch ga verhuizen. En de voorraad beetje opmaken. Maar zonder geld is het extra creatief. Maar tot nu toe is het wel verrassend lekker sommige combinaties.

Maandag: pompoen met kaas in bladerdeeg (en flink wat kruiden)
Dinsdag&woensdag: lasagne met tomatensaus (basis een tomatendipsaus voor chips en tomatenpuree), spinazie, bechamelsaus (met kokosmelk ipv gewone melk). Vooral die kokosmelk was eigenlijk wel voor herhaling vatbaar.
Donderdag: rijst, doperwtjes, worteltjes, sate

Nog een week en dan gelukkig weer gratis mee eten thuis in de zomervakantie. Sinds gister ziek, alles wat ik eet ligt er zo uit. Dus vanavond kom ik niet verder als 3 happen rijst net als vanmorgen denk ik :') Scheelt weer een dag iets creatiefs bedenken.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:46

takkie-muis respect zeg! hier bij de bakker kunnen mensen met weinig geld na sluitingtijd brood ophalen ( gratis) misschien kun je daar eens naar informeren?
ik wil ook wel weer even bezuinigen, willen verhuizen dus kunnen het geld dan gebruiken voor het huis

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:41

haal de douche verzorging in het vervolg bij de action! scheelt me 4 euro en ze hebben de grote flessen douchegel.
schoonmaakpruttel: kruitvat
overige: liddl

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:15

Ik heb ook wasmiddel gehaald bij de Lidl, 2 pakken voor 5 euro :wow: kwam als beste uit de test van de consumentenbond dus ik ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:26

Tsja ik moet wat :P , ik heb even gecalculeerd en heb gelukkig nog 20 extra doordat ik meer loon had . Dus nog rond de 30 euro :D , fieuw ben ik niet mega arm .. ik dub of ik nog aanbiedingen na loop voor wat extra vlees , maar het is zo rond de 7,50 per week dat ik te besteden heb en heb al bij de ah 4 euro uitgegeven dus nog 3,50 deze week hmm.. Groente is het grootste struikelblok , gevolgd door vleeswaren en dan vlees maar heb mega ingeslagen voor magere tijden als dit :o . Brood is ingeslagen , daarom was ik zo duur uit bij de appie . Ik kan altijd eens naar de bakker gaan , zo deed de zorginstelling die me zo kieskeurig met brood gemaakt hebben ook (en zo lekker heavenly <3)

ik moet nog douchegel , even de action langsgaan en extra grot voor de poezen. Is makkelijk te doen denk ik, ik heb alleen niks extras alleen het extreem nodige

Ben benieuwd naar de lidl wasmiddel.. , ik heb aanbiedingen gevolgd en mijn moeder heft 2 flessen gegeven!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:28

Wow dit topic is even uit het oog verloren.

Maar ik bezuinig op eitjes, :D hebben er onbeperkt aangezien we er tijdelijk een boerderij bij hebben, scheelt nog best veel !!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:20

Wij hebben ook wasmiddel van de Liddl, vind em erg fijn en lekker goedkoop!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:37

Takkie_muis heb jij geen Jumbo in de buurt? Anders eens proberen om daar een groentetas te scoren en ook voor vlees goed je ogen open houden. Je bent weliswaar verplicht om ook boodschappen te doen, maar ik ben al vaker met alleen een gratis groentetas + een klein boodschapje daar weggegaan.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 15:49

en anders deze maand zoveel mogelijk zonder vlees? Ik bedoel, brood etc. lijkt me belangrijker dan vlees. En hoewel minder lekker, gewoon brood halen bij de Lidl bijvoorbeeld? Scheelt ook veel geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:00

Ik houdt jumbo in de gaten :)

Nee goedkoop brood krijg ik er niet in ..

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 21:05

C1000 heeft de Euroweken weer! Heel brood voor een eurie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 22:00

Zal morgen even voelen! , minimaal harde korst :o . Heb nu 2 broden in de vriezer , maar eet snel 4 per dag dus die zijn zo op