Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.Morganlefay schreef:https://www.teakenwood.nl/meubelen/meub ... ut-verven/
Verder jeuken mijn handen. Tuin is uit zn winterslaap en ik zie diverse krokussen en andere vroegbloeiers hun best doen. De helleboris staat al sinds december zijn best te doen. De witte is ondertussen uitgebloeid.
x_Jeanine_x schreef:Jaaaaa ik wil ook weer beginnen
Eerst ergens binnen nu en 2 maanden zonnepanelen het dak op gooien en dan het voorjaar met het tuinhuisje beginnen en het stukje ervoor, komt een borderbakje in, een grote boom/palmboom en verder kunstgras
Dan komt er aan het dichte tuinhuisje een overkapping over de hele breedte van de tuin wat er dan overblijft
Annetje schreef:en ik lees hier iets over compost? Moet dat? Ik heb geen groene vingers, dus ik heb geen idee.
misschien toch maar een lagere border houden. Ligt er een beetje aan hoe hoog die bomen worden. De leibomen moeten eigenlijk dienen als verlenging van de schutting in hoogte aangezien heel de buurt zo onze tuin in kijkt 

we willen nu een paar grote plantenbakken gaan kopen en die opfleuren met wat gekleurde planten/bloemen. Als iemand nog tips heeft? Graag wintervast waar ik vrij weinig aan hoef te doen behalve keer water geven

Vjestagirl schreef:Wat zonde van al die mooie ruimte om het vol te gooien met grind!