Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joanieke schreef:Marjon: als je andere oortjes gebruikt op je iPhone, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien kun je je iPhone een reset geven mocht je dat nog niet gedaan hebben (beide knoppen inhouden tot het scherm het iPhone logo weergeeft, dan pas loslaten)
MarJon schreef:Joanieke schreef:Marjon: als je andere oortjes gebruikt op je iPhone, heb je dan hetzelfde probleem? Misschien kun je je iPhone een reset geven mocht je dat nog niet gedaan hebben (beide knoppen inhouden tot het scherm het iPhone logo weergeeft, dan pas loslaten)
Als ik andere oortjes gebruik met zo'n control ding er tussen, dan heb ik inderdaad hetzelfde probleem. Als ik oortjes van bijvoorbeeld de Hema gebruik zonder zo'n control ding, dan heb ik het probleem niet.![]()
Ik zal hem eens resetten, bedankt voor de tip!
MarJon schreef:Resetten werkt helaas ook niet. Terugzetten ook al geprobeerd, maar werkte ook niet. Telefoon heeft geen waterschade voor zover ik weet, hij kan inderdaad wel een flinke opdonder hebben gehad en dit kan inderdaad de oorzaak wel eens wezen (Ik ben nogal een grote kluns soms, namelijk)
Ligt inderdaad aan de iPhone. In de iPhone 4S van m'n moeder doen ze het wel perfect.. Ach, misschien is het toch tijd voor een nieuwe dan, was het plan toch al. Al baal ik wel even flink