Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Wie kan mij helpen?![]()
Mijn abbo loopt deze maand af geloof ik dus moet hard op zoek naar een nieuwe telefoon.
Telefoon los kopen of met een abbo maakt me niet zo veel uit. Een vriendin van me heeft de One + (niet van htc, is een nieuw merk geloof ik ) en is een super ding maar een probleem is dat ie veel te groot is voor mijn handen. Zelfde geldt voor de Iphone 6. Wil hem namelijk nog wel kunnen gebruiken als ik aan het fietsen ben, zonder zeker te weten dat ie elke keer valt.
Ik heb nu een Iphone 4 en zit zelf te denken aan de iphone 5s.
Wil er graag een goede camera op, niet te groot en geen samsung.
Ongeveer 1000/ 1500 mb permaand en 100 belminuten.
Iemand die wat weet voor mij?
Mayflower_ schreef:Ik heb heel hard getwijfeld tussen de Iphone 5c, 5S en de 6, maar ik ben dwars en voor een Sony Xperia Z3 Compact gegaan. Ontzettend fijn ding!
Yvankaxx schreef:Mijn telefoon begint na anderhalf jaar wel wat kuren te krijgen, daarom kijk ik langzaamaan nu wel wat om me heen.
Wat ik zoek:
- 4g
- max 250/260 euro
- niet te groot
- goede camera
- goede batterij
- groot geheugen
Ik heb nu een HTC desire 500, en ik wil er wel op vooruit gaan. Voorkeur ligt bij Samsung, heb wel zitten kijken naar de S5 mini, ondanks dat die boven mijn budget is.
Rebeccaa schreef:250 euro is wel heel weinig voor 4G, een goede camera en een goede batterij. Misschien de S4 mini?
Yvankaxx schreef:De 5c heeft best weinig geheugen, waardoor je updates niet meer kan doen etc. Zou als je de mogelijkheid hebt een ander toestel nemen als ik jou was
Amburtjoz schreef:Apple geheugen kan je inderdaad niet uitbreiden.
Ik heb zojuist een Sony Xperia Z3 compact besteld![]()
Tele 2 student: €80 bijbetaald voor telefoon
2000 MB 15,-
150 min/sms 5,-
Toestelbundel 8,-
Amburtjoz schreef:Mayflower_ schreef:Ik heb heel hard getwijfeld tussen de Iphone 5c, 5S en de 6, maar ik ben dwars en voor een Sony Xperia Z3 Compact gegaan. Ontzettend fijn ding!
Ja? Ik wil deze misschien ookWaar heb jij je abonnement?
iPhone vind ik inmiddels toch te duur voor wat je krijgt, alhoewel ik het besturingssysteem erg prettig vind![]()
Dit was trouwens van dat waar iemand naar vroeg over die iPhone 5C: https://www.studentmobiel.nl/iphone-5c/ ... &voice=438 (prijs zonder verlenging is hetzelfde als het goed is)
HorseTimeXL schreef:Maar is 8gb echt veel te weinig? Ik zit nog steeds met de iphone in me maag. Ik heb nooit een iphone gehad. Sinds kort wel een macbook. Ik heb een goede deal ergens kunnen vinden. Ben student en heb niet veel te besteden. Maar als jullie het echt afraden....
Xivura schreef:HorseTimeXL schreef:Maar is 8gb echt veel te weinig? Ik zit nog steeds met de iphone in me maag. Ik heb nooit een iphone gehad. Sinds kort wel een macbook. Ik heb een goede deal ergens kunnen vinden. Ben student en heb niet veel te besteden. Maar als jullie het echt afraden....
Vraag ik me ook af. En hoe zit dat met een uitbreiding van een geheugenkaartje? Ik heb er niet veel verstand van, maar kan dat helpen bij die 8G?