Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:03

Ik kijk vaak via studentmobiel! Had zelf ook gekeken voor de 5C, 20-25 euro per maand, 2000 mb, 150 minuten/smsen en dan kan je zelf kiezen hoeveel je bijvoorbeeld los bijbetaald dat je uiteindelijke abonnementskosten lager worden :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:07

Ik heb heel hard getwijfeld tussen de Iphone 5c, 5S en de 6, maar ik ben dwars en voor een Sony Xperia Z3 Compact gegaan. Ontzettend fijn ding!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:14

Wie kan mij helpen? :9

Mijn abbo loopt deze maand af geloof ik dus moet hard op zoek naar een nieuwe telefoon.

Telefoon los kopen of met een abbo maakt me niet zo veel uit. Een vriendin van me heeft de One + (niet van htc, is een nieuw merk geloof ik ) en is een super ding maar een probleem is dat ie veel te groot is voor mijn handen. Zelfde geldt voor de Iphone 6. Wil hem namelijk nog wel kunnen gebruiken als ik aan het fietsen ben, zonder zeker te weten dat ie elke keer valt.

Ik heb nu een Iphone 4 en zit zelf te denken aan de iphone 5s.
Wil er graag een goede camera op, niet te groot en geen samsung.
Ongeveer 1000/ 1500 mb permaand en 100 belminuten.

Iemand die wat weet voor mij?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:46

Misschien een Huawei p8 of een Sony aqua m4 daar ben ik aan het kijken. De laatste kan je ook in t water foto's mee maken ghehe en ze hebben allen een goede camera.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:48

casperzazoe schreef:
Wie kan mij helpen? :9

Mijn abbo loopt deze maand af geloof ik dus moet hard op zoek naar een nieuwe telefoon.

Telefoon los kopen of met een abbo maakt me niet zo veel uit. Een vriendin van me heeft de One + (niet van htc, is een nieuw merk geloof ik ) en is een super ding maar een probleem is dat ie veel te groot is voor mijn handen. Zelfde geldt voor de Iphone 6. Wil hem namelijk nog wel kunnen gebruiken als ik aan het fietsen ben, zonder zeker te weten dat ie elke keer valt.

Ik heb nu een Iphone 4 en zit zelf te denken aan de iphone 5s.
Wil er graag een goede camera op, niet te groot en geen samsung.
Ongeveer 1000/ 1500 mb permaand en 100 belminuten.

Iemand die wat weet voor mij?

Sony Xperia Z3 Compact?
Beste camera van alle kleine telefoons (formaat IPhone )

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:59

Mayflower_ schreef:
Ik heb heel hard getwijfeld tussen de Iphone 5c, 5S en de 6, maar ik ben dwars en voor een Sony Xperia Z3 Compact gegaan. Ontzettend fijn ding!

Ja? Ik wil deze misschien ook :j Waar heb jij je abonnement?
iPhone vind ik inmiddels toch te duur voor wat je krijgt, alhoewel ik het besturingssysteem erg prettig vind <3

Dit was trouwens van dat waar iemand naar vroeg over die iPhone 5C: https://www.studentmobiel.nl/iphone-5c/ ... &voice=438 (prijs zonder verlenging is hetzelfde als het goed is)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:03

Bedankt voor de reacties op de vraag van de Iphone 5c. Ik wil wel perse bij telfort. Dit omdat wij ook internet en tv hebben van telfort en ik dan kan kiezen voor korting op mijn abonnement daarvan.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:47

De 5c heeft best weinig geheugen, waardoor je updates niet meer kan doen etc. Zou als je de mogelijkheid hebt een ander toestel nemen als ik jou was :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:47

Yvankaxx schreef:
Mijn telefoon begint na anderhalf jaar wel wat kuren te krijgen, daarom kijk ik langzaamaan nu wel wat om me heen.
Wat ik zoek:
- 4g
- max 250/260 euro
- niet te groot
- goede camera
- goede batterij
- groot geheugen

Ik heb nu een HTC desire 500, en ik wil er wel op vooruit gaan. Voorkeur ligt bij Samsung, heb wel zitten kijken naar de S5 mini, ondanks dat die boven mijn budget is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 21:59

250 euro is wel heel weinig voor 4G, een goede camera en een goede batterij. Misschien de S4 mini?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:35

Rebeccaa schreef:
250 euro is wel heel weinig voor 4G, een goede camera en een goede batterij. Misschien de S4 mini?

Oh nee, kan mijn s4 mini wel uit het raam gooien.
Heb m n jaar en hij loopt vast, trekt mn accu leeg aan de lader. Dus vaak uit-aan en dan laadt ie pas op, + geen updates meer van Samsung.
Moet er nog n jaar mee, maar ben rustig aan het kijken voor een andere..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 22:44

Yvankaxx schreef:
De 5c heeft best weinig geheugen, waardoor je updates niet meer kan doen etc. Zou als je de mogelijkheid hebt een ander toestel nemen als ik jou was :)

O goeie dat je deze nog even noemt. Daar had ik niet over na gedacht. Want je kan hem toch niet uitbreiden het geheugen?

ik zit zelf nu heel erg te twijfelen tussen de sony xperia m4 Aqua of de Huawei P8 Lite. Alleen beide zijn echt net een maand uit dus ik kan me keuze niet maken aan de hand van reviews haha.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 23:50

Apple geheugen kan je inderdaad niet uitbreiden.

Ik heb zojuist een Sony Xperia Z3 compact besteld :)
Tele 2 student: €80 bijbetaald voor telefoon
2000 MB 15,-
150 min/sms 5,-
Toestelbundel 8,-

:)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 07:42

Amburtjoz schreef:
Apple geheugen kan je inderdaad niet uitbreiden.

Ik heb zojuist een Sony Xperia Z3 compact besteld :)
Tele 2 student: €80 bijbetaald voor telefoon
2000 MB 15,-
150 min/sms 5,-
Toestelbundel 8,-

:)

Zo, dat is netjes!

Ik twijfel echt over die Iphone 5C. Wil heel graag een Iphone en perse bij Telfort. Op de site staat dat ze alleen de 4S en de 5C hebben...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 08:33

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:28

Inderdaad een handige site, maar ik wil niet boven de 30,00 p.m uitkomen en het liefst de telefoon 0,00. Nu moet je vaak nog 280,00 voor de telefoon betalen..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 09:33

De 5c heeft echt maar beperkt geheugen en wil je perse bij Telfort blijven?
En moet het perse een iPhone zijn?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 10:40

Kido schreef:
De 5c heeft echt maar beperkt geheugen en wil je perse bij Telfort blijven?
En moet het perse een iPhone zijn?

Bij telfort eigenlijk wel het liefst omdat wij ook bij telfort zitten met abnonnement voor tv en internet.
Een Iphone eigenlijk ook wel het liefst...... -O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:15

Xivura, de keuze is aan jou, maar we hebben je gewaarschuwd.. ;)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 11:20

Yvankaxx schreef:
Xivura, de keuze is aan jou, maar we hebben je gewaarschuwd.. ;)

Ja, misschien dan toch maar voor een andere provider gaan die andere iphone's aanbiedt.

Het is alleen zo dat ik korting krijg of dubbele MB's als ik bij telfort aansluit.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:03

Amburtjoz schreef:
Mayflower_ schreef:

Ja? Ik wil deze misschien ook :j Waar heb jij je abonnement?
iPhone vind ik inmiddels toch te duur voor wat je krijgt, alhoewel ik het besturingssysteem erg prettig vind <3

Dit was trouwens van dat waar iemand naar vroeg over die iPhone 5C: https://www.studentmobiel.nl/iphone-5c/ ... &voice=438 (prijs zonder verlenging is hetzelfde als het goed is)

Ik heb hem losgekocht omdat ik een sim only abonnement heb. :)
Ik vind Iphone ook heel fijn, maar vond een iphone 5S te duur om zo los te kopen.

Je hebt hem ondertussen besteld zie ik.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:25

Ja heb de knoop doorgehakt haha, cadeautje voor mezelf O:) Heb ook al meteen wat cases besteld via Ebay! iPhone is ook veelste duur om los te kopen inderdaad haha.

Xivura, als ik jou was zou ik echt verder kijken hoor. Om te vergelijken kijk ik altijd op studentmobiel! Duidelijke blokjes met prijzen en je kan het zelf zo gek maken als je wilt :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:48

Maar is 8gb echt veel te weinig? Ik zit nog steeds met de iphone in me maag. Ik heb nooit een iphone gehad. Sinds kort wel een macbook. Ik heb een goede deal ergens kunnen vinden. Ben student en heb niet veel te besteden. Maar als jullie het echt afraden....

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:50

HorseTimeXL schreef:
Maar is 8gb echt veel te weinig? Ik zit nog steeds met de iphone in me maag. Ik heb nooit een iphone gehad. Sinds kort wel een macbook. Ik heb een goede deal ergens kunnen vinden. Ben student en heb niet veel te besteden. Maar als jullie het echt afraden....

Vraag ik me ook af. En hoe zit dat met een uitbreiding van een geheugenkaartje? Ik heb er niet veel verstand van, maar kan dat helpen bij die 8G?

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:58

Xivura schreef:
HorseTimeXL schreef:

Vraag ik me ook af. En hoe zit dat met een uitbreiding van een geheugenkaartje? Ik heb er niet veel verstand van, maar kan dat helpen bij die 8G?

Het geheugen van iPhone is niet uitbreidbaar met een sd kaartje. Dus bij dr 5c ben je aan die 8gb gebonden.
Ik weet niet hoe belangrijk 4g is voor jou, maar weet je dat je bij telfort moet betalen voor 4g?
Was voor mij een reden om niet naar telfort te gaan.
Heb nu een veel betere aanbieding bij Vodafone