oji schreef:Ja flets is idd het goede woord San, dat gevoel krijg ik er iedere keer bij. En echt op de kale muren dacht ik echt...prachtig...maar ingericht zint het met gewoon net niet. Ik denk dat ik toch eerder richting de taupe tinten neig als naar groenig. Ik had aanvankelijk Bone van Farrow & Ball uitgezocht, maar omdat ik met mijn paard wat pech had, voor een goedkopere verf gekozen in een kleur die daar heel dicht bij kwam. Misschien was Bone minder flets geweest, maar overall ben ik nu wel blij dat ik niet die hele dure verf er op heb zitten en dan had gedacht, dat groenige is niet helemaal mijn ding.knollentuin schreef:Wat een mooie lampionnen heb je in je tuin!! Ik heb ze ook![]()
Ik denk dat als je voor iets uitgesproken kleur gaat of en dat lijkt me in jouw interieur wat ik ervan zie een gaaf behang je huis echt ophaalt . Hou van jouw sfeertje
Ha ha ja die lampionen ben ik heel erg gek op!!! Het is nu nog een mix van de echte Lumiz (5 stuks) en een goedkopere variant maar ben langzaam maar zeker alles aan het vervangen voor Lumiz, die branden echt zo mooi en lang! Maakt de tuin zo gezellig als het donker wordt!
Behang kan wel mooi zijn, op 1 wand ofzo, maar ik ben daar beetje bang voor. 1 keer behangen in een vorig huis, en toen lag ik 's avonds in bed en hoorde rol voor rol naar beneden komen![]()
Sowieso ben ik nogal veranderlijk in mijn huis...en behang afkrabben....![]()
Maar ik vind het wel een ideeetje om over na te denken, muren in een andere lichte tint en dan 1 eruit springende wand met een mooi behang. Dan wel op een paneel ofzo ivm dat ik al weet dat het er toch niet 5 jaar blijft zitten. Ik heb ooit de wand achter de bank diep diep petrol gehad, was heel mooi...alleen na 2 jaar gaat het kriebelen en moet het toch weer anders bij mij...Ben zo langzamerhand wel een beetje bang dat bij weer schilderen het stucwerk naar beneden komt. Maar goed, dit kleurtje kriebelde al na een week....dus denk dat ik maar weer eens stalen ga ophalen voor in de kerstvakantie.
Ik heb er ondertussen meer dan 12 van lumiz ,zijn idd de mooiste

Behang op een paneel zat ik ook aan te denken, dan een ouder lijkend botanische print