Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, Ladybird, ynskek, Polly
Het toilet in de badkamer zit inderdaad vrij dicht bij het raam.. Geen idee waarom dat zo gedaan is eigenlijk haha.
Ik woon nu nog bij mijn ouders, heb mijn slaapkamer op zolder, maar daar kan ik bijna niet meer lopen door alle dozen die er staan
paars schreef:Yipee wat fijn dat je er even in kon! Mooi. Badkamer wordt dus al vanaf de bouw meegenomen?
Wij wachten nu al sinds 7 september 2020, en krijgen nu 12 september ein-de-lijk de sleutel! Maar jeetje wat gaan die laatste weken langzaaaaam....
Kunnen echt niet meer wachten!
Jeetje hey, dat duurt echt wel heul lang... hahahaha Ja herkenbaar hoor al die spullen
Ik woon nu nog thuis, maar mijn zolderkamer begint ook steeds voller te raken en zelfs beneden in de woonkamer beginnen de spullen zich te verzamelen omdat ik boven geen plek meer heb

anitas1994 schreef:Wij hebben dit begin het jaar vastgelegd bij een bedrijf uit bergen op zoom (gaan we ook wonen). Wij zijn voor 3 verdiepingen. Renovlies, verven en afkitten ongeveer 5000,- kwijt. Dit was echter begin het jaar. Ben bang dat inmiddels de prijs hoger zal uitvallen. Daarom hebben wij het ook gelijk toen maar vast gelegd.