Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotte_Wessel schreef:Plantjes zoals tuinkers en natuurlijk de kruiden (basilicum en peterselie) moet elk steeltje van deze planten over worden gepot naar eigen potjes? Ik dacht dat die allemaal samen konden blijven.
Zelf gisteren mijn courgette over gepot en tevens mijn radijsjes en komkommers. Ben begonnen met de broccoli plantjes en heb daar (vanuit 4 zaadmatjes) nu 35 plantjes!! Weet niet precies wat ik ga doen met al die plantjes maar goed. Misschien begin ik wel een groente markt haha :p
MaartJ schreef:Lotte_Wessel schreef:Plantjes zoals tuinkers en natuurlijk de kruiden (basilicum en peterselie) moet elk steeltje van deze planten over worden gepot naar eigen potjes? Ik dacht dat die allemaal samen konden blijven.
Zelf gisteren mijn courgette over gepot en tevens mijn radijsjes en komkommers. Ben begonnen met de broccoli plantjes en heb daar (vanuit 4 zaadmatjes) nu 35 plantjes!! Weet niet precies wat ik ga doen met al die plantjes maar goed. Misschien begin ik wel een groente markt haha :p
Ik heb ook echt idioot veel broccoli plantjes! Echt niet gewoon wat daar uit komt. Zet ze allemaal in aparte potjes..
SpeechLess schreef:Mijn ervaring met vorig jaar is dat het nog best lastig is om een broccoli te krijgen van je plant. Ze schieten vrij snel door. Ik had vorig jaar 5 plantjes en uiteindelijk 1 kleine broccoli (en wat was ik trots). Was wel een heel gedoe om die schoon te krijgen, want er had een of andere rups allemaal spinsel ingedaan
Lous schreef:Die zit in de slamix denk ik