Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Hey zijn er al weer nieuwe bonnen Carola? Dan zit ik dit keer niet bij de gelukkigen denk ik zo. Ach vorige keer heb ik ze niet eens gebruikt, nu er geen actie op actie meer mag is voor mij de lol eraf
C_arola schreef:Wat ontzettend zonde zeg Saroanda!
Ik heb nog een aantal Lihl bonnen over die ik niet gebruik. Heeft hier iemand daar interesse in?
Het gaat om Vibovit, Optimel yoghurt, campina yoghurt, Mr Proper allesreiniger, optimel puur, campina lactose vrij, Braun, campina melk lang houdbaar, Max Factor, Wella new wave, Vicks, Head & shoulders, Always.
idinn schreef:Iemand tips wat te doen met een spitskool? Leuk zo'n groentepakket, het lijkt mij ook best eetbaar. Maar uhm wat moet ik er mee? Heb nog nooit zo'n ding opGa het iig wel redden de hele week met de groente. Dus kan zaterdag weer even langs die kraam fietsen om te zien wat ze dan hebben.
idinn schreef:Iemand tips wat te doen met een spitskool? Leuk zo'n groentepakket, het lijkt mij ook best eetbaar. Maar uhm wat moet ik er mee? Heb nog nooit zo'n ding opGa het iig wel redden de hele week met de groente. Dus kan zaterdag weer even langs die kraam fietsen om te zien wat ze dan hebben.