hielkebro schreef:Nou, ik heb de samsung galaxy core prime binnen, helemaal blij !
Alleen.. hoe zet ik die voorspellende tekst uit ? *ergert zich nual *
Je zou eens kunnen kijken naar Swiftkey keyboard uit de playstore, ook tekstvoorspelling en correctie maar wel bijzonder goed!
Wel even Swiftkey Flow uitschakelen en even verdere instellingen aanpassen naar smaak.
aeckker03 schreef:Op mijn telefoon (samsung galaxy ace2) doe je dat door op je toetsenbord naar instellingen (wieltje) te gaan. Daar kun je get uitschakelen.
Zijn hier trouwens mensen met ervaring met de htc ascend g6? En is die slechter of beter dan de motorola moto g?
Welke versies hebben we het over? De G6 4G of G6 3G? En de Motorola Moto G 2014 of de 2015 variant?
Er vanuit gaande dat je de 4G versie van de G6 en de Motorola Moto G 2015 bedoeld, ja er zijn zeker wat verschillen.
De Motorola Moto G draait op Android Lollipop, de Ascend G6 nog op Android 4.3, welke door de software van Huawei nogal traag kan aanvoelen. De Motorola Moto G draait bijna stock Android welke weer heel erg vlot in gebruik is!
De Moto G is 5", maar wel weer een hogere resolutie, wat van pas komt bij het kijken van Youtube filmpjes, die kan je dan op 720P afspelen.
Alleen wat betreft het gewicht heeft de Ascend G6 een voordeel, die is wat lichter maar de Motorola Moto G is weer prettiger om vast te houden..
Zeker wat verschillen die wel in het voordeel van de Motorola vallen.