Vandaag keihard gewerkt, maar met resultaat! Woonkamer voorzien van de eerste laag wit! Morgen nog een tweede laag en de randjes afwerken, als de blaren op mijn handen tenminste niet heel erg pijn doen. Plafond moet nog, dat steekt nu wel heel erg af tegen de witte muren, maar het lijkt echt al zoveel beter!
als alles doorgaat heb ik morgen de eerste bezichtiging! spannend na mijn werk dus even langs om evt. post weg te halen en even te luchten... gelukkig had ik woensdag al de tuin even van onkruid ontdaan!
Imre: lekker is dat he als je echt resultaat gaat zien, weet nog goed dat wij de eerste witte laag op de donkerbruine muur smeerde wat een heerlijk gevoel...alleen zijn de blaren wat minder Suze: spannend! zou ook even de randjes/hoeken nalopen op stof en spinnenrag enz. vond dat zelf altijd heel vies als ik een woning ging bezichtigen. Manzano: dat wachten vonden wij idd ook het ergste gelukkig waren ze bij ons vrij snel elke keer met een tegenbod, op 1 keer na toen hebben we 4 dagen moeten wachten, wij hadden echter dezelfde dag een tegenbod gedaan en toen ik een cliente ging ophalen uurtje later werden we teruggebeld dat we het huis hadden.
In de badkamer / slaapkamer zo'n Robijntje-fris-buideltje neerleggen wil ook nog wel eens het thuis-gevoel versterken bij de kijkers
Gaaf zeg dat die 2 overdrachtsbelasting er door was !
Ik hoorde het op de radio op het nieuws toen het net besloten was , en nog geen paar minuten erna probeerde 1 of andere pipo-die-er-verstand-van-heeft het al weer om zeep te helpen , grrrrr !
Ging die zeggen dat hij dacht dat het even een zoethoudertje was van de politiek zodat ze even wat ademruimte hadden komend jaar om te denken over een duurzamer plan , misschien wel het HELEMAAL afschaffen van die overdrachtsbelasting.
Wat ben je dan voor een oetlül zeg , over zulke dingen moet je je mond houden als je dat denkt want dan gaat de woningmarkt alleen maar NOG vaster zitten
Maar goed , ik ben benieuwd of het wat gaat helpen om mensen over de streep te trekken.
Het is echt een kopersmarkt , verkopers zijn gewillig om te zakken in de prijs , nu dan ook maar die 2% overdrachtsbelasting..... wie weet.
Gelukkig is mijn huis weer verhuurd voor een jaar als het goed is....
Imre, gelukkig schiet het wat op! Heb je foto's? Jammer wel van de blaren! Manzano, spanned afwachten. Was daar zelf ook niet goed in . Suze spannend!!! Idd even snel alles nalopen en luchten.
Imre: Goed bezig en mooi tuintje. Ik zeg niks over omvang, hier hebben we een hectare tuin... Volgens mij is 25x10 net niet groot genoeg voor een shetlander? Maar in stedelijke begrippen is het een behoorlijke lap idd.
Ik zou er geen shetlander op zetten nee, maar voor wat wij willen is de tuin heel prettig van formaat! Genoeg ruimte om het huis ooit wat uit te bouwen en dan blijft er nog veel tuin over om in te zitten, plantjes in te zetten en te bbq-en.