9.5e maand. Klinkt beter

Maandag gaan we even naar het dorpscentrum daar. We hebben dat nog niet eens bekeken haha maar hoor van veel mensen dat er nog best veel zit. Zie op het plaatje ook de hema zitten bijvoorbeeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yipee schreef:Ik voel mij zo gezegend dat ik eindelijk wat heb. Ook al moet ik nog wel een tijd geduld hebben voordat het gebouwd is. Overbieden is alleen maar erger geworden sinds wij zijn begonnen met kijken voor een huis.
Mer1980 schreef:Het verbaasde mij ook niet, maar kreeg wel een PB dat het een belachelijke prijs is voor een huis waar zoveel aan gedaan moest wordentsja ik heb de prijs niet bepaald en mensen bieden zelf over dus blijkbaar is het huis dat waard in deze tijd op dit moment
Mer1980 schreef:Boemel: ik ben gek op renovatie topicsdus mocht je je geroepen voelen, schroom niet om een linkje door te geven
Mer1980 schreef:Het verbaasde mij ook niet, maar kreeg wel een PB dat het een belachelijke prijs is voor een huis waar zoveel aan gedaan moest wordentsja ik heb de prijs niet bepaald en mensen bieden zelf over dus blijkbaar is het huis dat waard in deze tijd op dit moment