Wel een monstera blad dat perse door het andere blad wil gaan (ik haal hem er al 3 dagen terug uit)

Overijverige yucca die 2 blaadjes perst en er last mee heeft

En deze is voor ons allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En zeer herkenbaar dat plaatje haha
) en aloe vera's staan. En ik ben mijn epipremnum en bananenplant aan het trainen, moet even kijken hoe ze dit doen. Maar ik weet niet of deze planten giftig zijn, dat zou je even moeten googlen!
En mijn kleine lepelplant wordt ook steeds gelukkiger, dat vind ik een heerlijk duidelijke plant. Bloemen slap -> water -> bloemen omhoog. Hij ruikt ook lekker! 

Ik ga het lijstje af! 

Citaat:Dit inderdaad! Mijn scindapsus vindt het heerlijk om twee weken genegeerd te worden.

meer meer meer 
siernetel heb ik gewoon bij het tuincentrum hier weg! Was wel de eerste keer dat ik ze daar zag.
emilie schreef:Wat een leuk topic! Ik lees even mee (en terug). Ben momenteel opzoek naar plantjes die kat-proof zijn (aan alles met sprietjes wordt gekauwd)en die tegen flink wat zon kunnen (raam op zuiden, met ruimte op de vensterbank
).
De papyrus en de Senecio himalaya die onderhand beide een meter hoog staan. tessyke schreef:black_kelpie: Doet je andere knol al iets?
Hanafubuki schreef:Ik heb ineens een heel geel blad in mn monster
ontherun schreef:Black_kelpie kun jij ze stekken? De siernetels? Ik ben helemaal in de ban van stekken nu
Gewoon een kopstek nemen, op water zetten (direct in de grond kan ook als je het goed vochtig houdt) en binnen een paar dagen kun je vaak al aardige worteltjes zien. Op de plek waar je geknipt hebt loopt je moederplantje ook dubbel zo hard weer uit. 

. Ik heb die in een grote pot, in het licht (zuiden) gezet en veel water gegeven en nu is het een reus! Denk dat ik hem nu een jaar heb staan... heb er nu ook 2 baby’s aan en wil hem gaan verpotten. Nu ik de foto maak zie ik ook dat er wel weer water bij mag

)
De mijne is amper gegroeid in een jaar
Hij is echt heel mooi! 

Komt dit nog goed?

mijn banaan heeft hetzelfde meegemaakt als de jouwe, leuk hè kittens
geloof dat ik mijn banaan maar eens flink ga laten zonnen, misschien dat ie zich dan herinnert dat ie ook kan groeien