Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 16:33

[quote="Alwiene"]Deze week bij AH alle Glorix 5 voor 5 euro. Dit geldt ook voor de toiletblokken DUOverpakkingen die normaal per stuk 5 euro zijn. Ik koop normaal goedkopere, maar met deze actie heb je dus 5 duoverpakkingen voor 5 euro en daar kan geen goedkoper merk tegenop!

Dank je wel heb het gekocht! Jou tips zijn echt vaak super!
Je kunt wel een website beginnen voor het delen van dit soort tips!
*\o/*

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 19:02

joyce_eddy schreef:
Alwiene schreef:
Deze week bij AH alle Glorix 5 voor 5 euro. Dit geldt ook voor de toiletblokken DUOverpakkingen die normaal per stuk 5 euro zijn. Ik koop normaal goedkopere, maar met deze actie heb je dus 5 duoverpakkingen voor 5 euro en daar kan geen goedkoper merk tegenop!

Dank je wel heb het gekocht! Jou tips zijn echt vaak super!
Je kunt wel een website beginnen voor het delen van dit soort tips!
*\o/*

Whahaha nou ik hou de websites in de gaten waar men dit soort tips deelt, dus die zíjn er al. In dit geval kwam ie van http://nl.pepper.com en daar komen bijna alle goede deals wel langs! *\o/*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 16:37

Er zijn weer aantal nieuwe best leuke scoupy's

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-19 20:17

Picnic levert ook al een tijdje bij mij in de buurt, zelfs regelmatig hier in de straat.

Heb me wel aangemeld etc maar nog niets besteld.

Scheelt het ook qua prijs nogal volgens jullie/picnic gebruikers?

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:30

Oeh mag ik meevolgen? We wonen nu al 2 jaar samen maar ik merk dat ik echt veel te veel geld uitgeef aan boodschappen. Wij zijn echt Bourgondiërs dus er zijn vaak lekkere kaasjes en vleesjes in huis.... de duurste snacks haha :+

Ik hoop via dit topic wat ideeën op te kunnen doen zodat ik kan besparen op de boodschappen :o

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:33

JoyCiej007 schreef:
Picnic levert ook al een tijdje bij mij in de buurt, zelfs regelmatig hier in de straat.

Heb me wel aangemeld etc maar nog niets besteld.

Scheelt het ook qua prijs nogal volgens jullie/picnic gebruikers?

Ik bestel regelmatig via picnic, het mooie is dat ik echt niks extras bestel dan wat ik nodig heb. Dat is dus een groot voordeel. Nadeel, als je wat vergeet moet je alsnog naar de supermarkt en haal ik altijd alsnog teveel onnodige dingen haha. Maar dat ligt meer aan mijn gebrek aan een ruggengraat wat lekker eten betreft.

Kwa prijs zijn ze prima. Goedkoper dan de Albert Heijn en niet veel duurder dan de Aldi. Ze hebben als huismerk het met G'woon wat ook bij de Plus wordt verkocht. Kwaliteit groente en fruit is ook heel goed, er staat online altijd bij hoeveel dagen het minimaal nog goed is als het wordt geleverd. Wij zijn heel tevreden.

Maanlicht

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:26

Ik heb ook veel Picnic besteld, woon nu weer tijdelijk bij m’n ouders maar wil wel weer gaan bestellen als ik weer op mezelf woon. Ik vind het een hele fijne bezorgdienst, heel vriendelijke bezorgers en als er iets niet goed/kapot is gegaan krijg je hetzelfde product er de volgende bestelling gratis bij.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 11:53

Ik bestel sinds kort ook bij Picnic, na maanden in de wachtrij te hebben gestaan haha. Vriendelijke bezorgers, duidelijke bezorgtijden, echt ideaal. Ik heb de 1e paar keren de prijzen vergeleken met AH en bijna alles wat ietsje goedkoper. Wij besparen hierdoor op de boodschappen, niet zo zeer door het kleine prijsverschil maar vooral omdat we nu minder naar de supermarkt hoeven waar we toch vaak onnodige dingen meenemen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 13:25

Het heeft niet echt wat te maken met boodschappen, maar je kunt vanaf deze week bij de plus voor de jamie oliver messenset sparen en dit weekend kun je extra goedkoop het messenblok bijkopen vanaf €25.

Echter was ik vanmorgen in de kruidvat en was hetzelfde messenblok in de 50% sale daar dus heb hem daar mee genomen voor maar €3.99
Bij de plus kost hij dit weekend nog €7.99

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:17

Dit is nog eens een leuke bespaar actie bij de kruidvat.

Afbeelding

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 16:17

marlonFloris schreef:

[ [url=m/gGZwuh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh, das een leuke aanbieding! Tot wanneer is die geldig?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:16

Ik kan hem niet vinden

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:34

Dat is mijn persoonlijke aanbieding via de voordeelkaart van vandaag. Weet niet of iedereen dezelfde aanbiedingen krijgt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:58

Topic had ik per ongeluk ontstipt. Ik had deze persoonlijke aanbieding ook gekregen vandaag, ik hoop dat de Kruidvat hier het morgen heeft, dan ga ik het gelijk ophalen met de weekboodschappen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:10

Dank voor het delen. Ik heb hem ook meteen geactiveerd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 01:40

marlonFloris schreef:
Dat is mijn persoonlijke aanbieding via de voordeelkaart van vandaag. Weet niet of iedereen dezelfde aanbiedingen krijgt.

Ik wel

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:40

Nou dames die ook van de robijn actie gebruik willen maken, ga optijd! Wij hebben hier 2 filialen. Het ene filiaal had maar 2 flessen op voorraad en het andere filiaal had er 13. Ben ik na gaam vragen of ze nog andere geuren hadden maar nee. Het was magazijn uitverkoop dus op is op. Nu heb ik dus 10 flessen meegenomen a €20 voor mij en mijn moeder. En is er in dit dorp dus al geen voorraad meer beschikbaar.

Ik stond overigens al om 09.05 uur in de winkel.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 10:52

marlonFloris schreef:
Nou dames die ook van de robijn actie gebruik willen maken, ga optijd! Wij hebben hier 2 filialen. Het ene filiaal had maar 2 flessen op voorraad en het andere filiaal had er 13. Ben ik na gaam vragen of ze nog andere geuren hadden maar nee. Het was magazijn uitverkoop dus op is op. Nu heb ik dus 10 flessen meegenomen a €20 voor mij en mijn moeder. En is er in dit dorp dus al geen voorraad meer beschikbaar.

Ik stond overigens al om 09.05 uur in de winkel.

Het ligt ook aan de grote van het filiaal. Grotere krijgen uiteraard meer voorraad. :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 11:42

Klopt banyu dat is ook wat de bedrijfsleider aangaf vanmorgen. Hij zei dat sommige filialen zo ontzettend veel voorraad hadden en dat ze daarom dus af en toe zulke acties erin gooien. Maar voor de filialen met niet een grote voorraad in het magazijn is er dus geen mogelijkheid om wat bij te bestellen of wat van andere filialen te krijgen. Hij vond het zelf ook geen leuke actie omdat hij altijd netjes zijn magazijn op orde heeft en dus geen mega voorraden van zulk spul heeft liggen maar nu dus wel de hele week erop word aangesproken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 12:14

Hier was de robijn in elk geval bij 3 filialen uitverkocht, de laatste bel ik maar niet naar, zal denk ik ook uitverkocht zijn. Nu maar de weekboodschappen opruimen, netjes binnen het budget gebleven.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:06

Vergeet niet dat je de robijn actie had moeten activeren op je voordeelkaart. :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:07

Klopt inderdaad, had ik ook gedaan maar de verkoop ging heel erg snel, logisch ook, aanbieding was ook erg goed.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 12:39

Er zijn ook weer nieuwe Scoupy's en acties/deals.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:13

marlonFloris schreef:

[ [url=m/gGZwuh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoeveel ML is dit? Bij de action zijn deze namelijk te koop voor €1,79
Waarschijnlijk niet alle geuren die de kruidvat had.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 20:29

De wasmiddel of de wasverzachter? De laatste kun je op meerdere plekken vaak goedkoop vinden.