Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 10:21

Ik vind het maar eens waardeloze actie. Denk dat ze hier toch best een hoop klachten over gaan krijgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:01

Actie is mij te ingewikkeld hoor

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:03

Vanaf drie actie producten krijg je op elk product 33% korting.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:17

gewoon minimaal drie jackpot producten in je kar mikken, krijg je op alle drie 33% korting
als je er maar twee koopt, loop je die korting mis.
bij meer dan drie, heb je ook die 33 procent korting op al de actieproducten die je koopt.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:18

Sonja_vR schreef:
gewoon minimaal drie jackpot producten in je kar mikken, krijg je op alle drie 33% korting
als je er maar twee koopt, loop je die korting mis.
bij meer dan drie, heb je ook die 33 procent korting op al de actieproducten die je koopt.

Dat wist ik niet, ik dacht dat je elke keer 3 producten uit de actie moest kopen om de korting te krijgen, wist niet dat het ook met 4 of 5 producten zo is.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:42

voor zover ik weet is het bij minimaal drie
de omschrijving op de ah site is ook "drie of meer"

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 12:45

Heb ik dat niet goed gelezen.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:18

Geldt alleen voor de producten die uit de jackpotactie komen, niet op de andere producten.
Heb gisteren boodschappen gedaan bij de albert heijn en kreeg indd netjes de korting op de producten die erbij hoorde. Op de bon staat er dan een kruisje achter. En dat wordt om het einde verrekend.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:19

wemkelover schreef:
Geldt alleen voor de producten die uit de jackpotactie komen, niet op de andere producten.

Dat leek me ook logisch :)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:24

Ik las hier boven iets over dat het op elke product geld maar dat is niet zo vandaar dat ik het noemde.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 13:29

Ah vandaar :)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 16:53

Ik vind het een prima actie. Maar waar ik me wel heel erg aan stoor is dat ze in de AH hier nergens actiekaartjes voor de artikelen hebben hangen..
Ofja in ieder geval dinsdag avond nog niet, maar ik weet natuurlijk niet of dat in elke AH zo is

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 16:54

irritant :?
hier zetten ze op zaterdag avond de nieuwe kaartjes er altijd al op, das alleen onhandig als je op zaterdagavond nog even naar de super moet en bent vergeten wat er ook al weer in de bonus was :P

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:25

Sonja_vR schreef:
irritant :?
hier zetten ze op zaterdag avond de nieuwe kaartjes er altijd al op, das alleen onhandig als je op zaterdagavond nog even naar de super moet en bent vergeten wat er ook al weer in de bonus was :P

Net als de nieuwe actiefolder op de zaterdag middag al in de winkel ligt.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 18:32

@ Yvette, heb je dan wel goed gekeken? :P
Ik heb maandagmorgen bv. van mijn versafdelingen misschien wel 100 kaartjes opgehangen van die stomme jackpot actie hihi..
Heb zelfs met de hamsterweken niet zoveel actiekaartjes normaal haha
Kan ook voorkomen dat we niet alle kaartjes hebben meegekregen, dat er daarom wat mist.
Maar afgelopen maandag zijn bij ons in de winkel alle kaartjes vd jackpot actie opgehangen voor zover ik gezien heb. De nieuwe actiefolder komt bij ons in de winkel pas op zondagavond rond sluitingstijd in de winkel te liggen. Nieuwe kaartjes worden ook pas op maandagmorgen allemaal opgehangen. De actiekoppen worden wel op zaterdagavond al omgebouwd, maar daar hangt dan een kaart bij met 'deze acties zijn pas geldig vanaf maandag'

EDIT: Sorry yvette, je bedoelt waarschijnlijk de AH in Mtricht? hihi.. dacht dat je onze winkel bedoelde.. maar daar ben je doordeweeks niet meer :') 8)7

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:07

Ja Melissa ik bedoel inderdaad de AH in Maastricht haha! Nee nee bij ons is altijd alles netjes in orde :D
Maar ik weet wat voor een pokkewerk die kaartjes zijn haha :') Maar ik vind het wel vreemd dat hier geen enkel jackpotactie kaartje hangt. (wel de gewone bonuskaartjes)

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 19:28

Dat is bij ons ook, best wel vervelend.

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 07:17

En mijn dochter trekt ze er met plezier er weer vanaf O:)
Of kaartjes verschuiven....ook zo leuk :x

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:00

In dit topic las ik de tip over de sticker " niet aan de deur" waarmee je geloofsovertuigers en of collectes kan weigeren. Ik heb dus zo een sticker besteld vorige week en hij heeft nu al effect!!! Er kwamen net twee dames aanlopen, zij zagen de sticker en weg waren de jehova dames. Wow!!! Bedankt bokt!!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:36

Bij onze Albert Heijn zit op elk actieproduct een 'joker' sticker. En ze liggen opvallender: centraler, aan het begin van en gang met schappen, of in aparte schappen, met actiekaartjes enz eromheen.

Met succes heb ik gisteren bij de AH geshopt. Het heeft me 11 (!) euro gescheeld toen ik mijn bonuskaart liet scannen. Heerlijk die acties :D Ik houd er van!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 17:05

Edith schreef:
In dit topic las ik de tip over de sticker " niet aan de deur" waarmee je geloofsovertuigers en of collectes kan weigeren. Ik heb dus zo een sticker besteld vorige week en hij heeft nu al effect!!! Er kwamen net twee dames aanlopen, zij zagen de sticker en weg waren de jehova dames. Wow!!! Bedankt bokt!!

Ideaal he :D Ik denk dat ik hem had getipt, maar weet het niet meer zeker. Wij zijn ook nog steeds heeeeel erg blij met onze sticker! Van de week staan we te koken, komen er 2 van die collecte studenten aan. Kijken heel brutaal naar binnen, terwijl wij dus pannen af staan te gieten e.d. en ze wilden aanbellen (alsof we onze handen vrij hadden om open te doen...). Stoot de ene de andere aan en knikt naar de sticker, ze dropen zo af! Werkt dus beter dan je handen vol hebben ;)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 21:28

Edith schreef:

Graag gedaan :D

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:37

Ik ben al een aantal weken zo druk dat ik geen tijd heb om zorgvuldig te letten op de prijs, ik had zelfs geen zin om naar de Lidll te gaan voor onze standaard wekelijkse boodschappen. Voornamelijk alleen boodschappen gedaan bij de c1000 hier op het winkelcentrum.
Volgende week ga ik weer proberen om langs de lidll en AH te gaan voor de jackpotkoopjes, ik hoop dat ze het bij ons wel allemaal goed aangeven.
Heeft er iemand nog recepten voor goedkope maar lekkere maaltijden? (edit:gezonde ;)) We lusten bijna allles, behalve vriendlief die lust geen aubergine, avacado, champignons (en nog wat dingen maar die kan ik nu even niet verzinnen :D).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 21:38

Ik had een sticker bij de consumentenbond gezien en besteld maar die komt vast niet , deze week nog geen verkoper gehad vorige week natuurlijk wel. Heb de bel eraf en doe niet open meer , dan moeten bekenden maar door de brievenbus schreeuwen := Ben het zat

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 21:02

Stil hier... Niemand meer aan het bezuinigen?