Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Zijn allemaal mooie telefoons en als je het geld ervoor hebt, zou ik persoonlijk voor de iPhone 6 of de Galaxy S6 gaan.![]()
Ik heb een soortgelijke twijfel, ik twijfel alleen tussen de samsung galaxy s5 en de iPhone 5s (zilver of space gray). De samsung is 50 euro goedkoper, maar goed, op zo'n bedrag maakt die 50 euro mij niet zo heel veel uit, eigenlijk.Mijn vader heeft een iPhone en zegt het echt een onding te vinden en vind dat ik eigenlijk maar gewoon voor een Samsung moet gaan. Verder is iedereen die ik ken wel tevreden met zijn iPhone, maar ook met zijn Samsung. Ik heb altijd Samsungs gehad en ben wel bang dat ik niet aan het iOS kan wennen, maar aan de andere kant: ik heb een macbook die ik wel heel fijn vindt. Volgens mij maakt het ook niet uit welk merk je hebt m.b.t. 'houdbaarheid' van je telefoon (updaten en zo), toch?
Doef schreef:Ik twijfel tussen Iphone 5s gold, 6 gold, of Samsung Galaxy s6. Heb nu een Samsung s4...
hielkebro schreef:Ik kom mij weer melden want het is weer tijd voor een nieuw mobiel.
Aangezien mijn Huawei g510 mij gaat irriteren en het beeldscherm perongelukheelemaal in stukjes er in zit.
Wat ik wil ? een goed werkende mobiel die rond de 120,-/140,- ligt qua prijs.
waar ik mee kan whatsappen en wat meer apps op kunnen.
goeie camera zou handig zijn en dat ie een beetje sterk is.
Zelf zat ik aan de samsung neo te denken maar die is wel duurder en vind hem vrij groot.
en een klasgenoot heeft een samsung die rond de 120.- was, die was net zo groot dan de Huawei G510, zal ff vragen welke samsung dat was.
heeft iemand nog ideeen?
Mayflower_ schreef:Hier precies hetzelfde (luxe) ''probleem''. Ik neig erg sterk naar een Iphone 6, alleen die is qua aanschaf wel duurder.
Ik heb nu ook een S4 en ben bang dat ik niet kan wennen aan het schermpje van de Iphone 5S.
xAlice schreef:https://www.studentmobiel.nl/samsung-ga ... dle-anchor
Voor 28 euro kun je nu dus een galaxy S5 krijgen. Dan zit je sowieso wel goed, dat zijn gewoon prima telefoons.
Dan heb je 500mb en 120 belminuten en hoef je maar 40 bij te betalen. en je hebt dan t-mobile wat vrij betrouwbaar is.
hielkebro schreef:Ik kom mij weer melden want het is weer tijd voor een nieuw mobiel.
Aangezien mijn Huawei g510 mij gaat irriteren en het beeldscherm perongelukheelemaal in stukjes er in zit.
Wat ik wil ? een goed werkende mobiel die rond de 120,-/140,- ligt qua prijs.
waar ik mee kan whatsappen en wat meer apps op kunnen.
goeie camera zou handig zijn en dat ie een beetje sterk is.
Zelf zat ik aan de samsung neo te denken maar die is wel duurder en vind hem vrij groot.
en een klasgenoot heeft een samsung die rond de 120.- was, die was net zo groot dan de Huawei G510, zal ff vragen welke samsung dat was.
heeft iemand nog ideeen?