Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:48

Nee, je abonnement is nu maandelijks opzegbaar. Nu kan je telefoonnummer makkelijk overgenomen worden, als de eerstvolgende vervaldatum verder dan 21 dagen in de toekomst ligt met een maximum van 60 dagen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 20:00

Dankjewel voor je antwoord! :) Dus als ik bijvoorbeeld 10 juni als datum opgeef, dan is het dus goed?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 22:09

Nou, aangezien mijn telefoon vanochtend kapot is gegaan ben ik dus opzoek naar een nieuwe. Heeft er iemand ervaring met Microsoft telefoons? De prijs en het model spreekt mij namelijk erg aan. :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 23:06

Ben gegaan voor de LG G2 bij Telfort. Heerlijke telefoon.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 16:12

Ik wil graag volgende week een nieuwe telefoon bestellen. Ik twijfel tussen een HTC Desire 820 (heerlijk snel, maar aan de grote kant), de LG G3 (nét iets te duur, maar wel heel mooi) en de Motorola Moto G (relatief goedkoop, maar daardoor minder goed?). De OnePlus One staat ook nog op mijn lijstje, maar met een groot vraagteken omdat ik ook wel waarde hecht aan klantenservice en ik las een hoop over blokkerende touchscreens e.d. Maar als hij écht zo fantastisch is wil ik het nog wel overwegen.

Iemand een idee?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:07

De lg l bello heeft hetzelfde ontwerp als de g3. en bevalt mij goed, de prijs was 160

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:11

Ik twijfel tussen Iphone 5s gold, 6 gold, of Samsung Galaxy s6. Heb nu een Samsung s4...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:16

Zijn allemaal mooie telefoons en als je het geld ervoor hebt, zou ik persoonlijk voor de iPhone 6 of de Galaxy S6 gaan. <3

Ik heb een soortgelijke twijfel, ik twijfel alleen tussen de samsung galaxy s5 en de iPhone 5s (zilver of space gray). De samsung is 50 euro goedkoper, maar goed, op zo'n bedrag maakt die 50 euro mij niet zo heel veel uit, eigenlijk. :D Mijn vader heeft een iPhone en zegt het echt een onding te vinden en vind dat ik eigenlijk maar gewoon voor een Samsung moet gaan. Verder is iedereen die ik ken wel tevreden met zijn iPhone, maar ook met zijn Samsung. Ik heb altijd Samsungs gehad en ben wel bang dat ik niet aan het iOS kan wennen, maar aan de andere kant: ik heb een macbook die ik wel heel fijn vindt. Volgens mij maakt het ook niet uit welk merk je hebt m.b.t. 'houdbaarheid' van je telefoon (updaten en zo), toch?

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 19:25

Rebeccaa schreef:
Zijn allemaal mooie telefoons en als je het geld ervoor hebt, zou ik persoonlijk voor de iPhone 6 of de Galaxy S6 gaan. <3

Ik heb een soortgelijke twijfel, ik twijfel alleen tussen de samsung galaxy s5 en de iPhone 5s (zilver of space gray). De samsung is 50 euro goedkoper, maar goed, op zo'n bedrag maakt die 50 euro mij niet zo heel veel uit, eigenlijk. :D Mijn vader heeft een iPhone en zegt het echt een onding te vinden en vind dat ik eigenlijk maar gewoon voor een Samsung moet gaan. Verder is iedereen die ik ken wel tevreden met zijn iPhone, maar ook met zijn Samsung. Ik heb altijd Samsungs gehad en ben wel bang dat ik niet aan het iOS kan wennen, maar aan de andere kant: ik heb een macbook die ik wel heel fijn vindt. Volgens mij maakt het ook niet uit welk merk je hebt m.b.t. 'houdbaarheid' van je telefoon (updaten en zo), toch?

Als je je Mac book fijn vind, waarom zou je iPhone niet fijn vinden? Ze zijn heel gebruiksvriendelijk.
Beide hele goede telefoons trouwens hoor. Ik heb 2 jaar een iPhone gehad, prima telefoon. Nooit problemen mee gehad. Het is dat de iPhone 4 geen updates meer kreeg, anders had ik hem nog even gehouden.
Nu is m'n moeder er blij mee, maar echt alleen voor de WhatsApp.
Jammer van iPhone vind ik wel dat ze in aanschaf zo duur zijn. Daarom is de iPhone voor mij vorige week afgevallen en ging ik naar huis met een Sony z3 compact

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 10:57

Ik kom mij weer melden want het is weer tijd voor een nieuw mobiel.
Aangezien mijn Huawei g510 mij gaat irriteren en het beeldscherm perongeluk :o heelemaal in stukjes er in zit.

Wat ik wil ? een goed werkende mobiel die rond de 120,-/140,- ligt qua prijs.
waar ik mee kan whatsappen en wat meer apps op kunnen.
goeie camera zou handig zijn en dat ie een beetje sterk is.

Zelf zat ik aan de samsung neo te denken maar die is wel duurder en vind hem vrij groot.
en een klasgenoot heeft een samsung die rond de 120.- was, die was net zo groot dan de Huawei G510, zal ff vragen welke samsung dat was.

heeft iemand nog ideeen?

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:05

die klasgenoot heeft de samsung core 2.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 11:15

Doef schreef:
Ik twijfel tussen Iphone 5s gold, 6 gold, of Samsung Galaxy s6. Heb nu een Samsung s4...

Hier precies hetzelfde (luxe) ''probleem''. Ik neig erg sterk naar een Iphone 6, alleen die is qua aanschaf wel duurder.
Ik heb nu ook een S4 en ben bang dat ik niet kan wennen aan het schermpje van de Iphone 5S. :P

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:23

hielkebro schreef:
Aangezien mijn Huawei g510 mij gaat irriteren en het beeldscherm perongeluk :o heelemaal in stukjes er in zit.

Zelf zat ik aan de samsung neo te denken maar die is wel duurder en vind hem vrij groot.
en een klasgenoot heeft een samsung die rond de 120.- was, die was net zo groot dan de Huawei G510, zal ff vragen welke samsung dat was.

heeft iemand nog ideeen?

Ik zou de Core II links laten liggen dan, de Core Prime is dan de betere optie en een stukkie sneller.

Ik kan je ook de LG L Bello aanbevelen, ik ken er wel een aantal die deze in gebruik hebben en er vrij positief over zijn, zeker gezien de prijs. Hij mist alleen wel LTE/4G wat bij de Galaxy Core Prime wel aanwezig is, mocht je een internetabonnement hebben die het support.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:27

@Quad, ik heb prepaid, geen abonnement, vergeten erbij te zetten. :D

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:32

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:33

Mayflower_ schreef:
Hier precies hetzelfde (luxe) ''probleem''. Ik neig erg sterk naar een Iphone 6, alleen die is qua aanschaf wel duurder.
Ik heb nu ook een S4 en ben bang dat ik niet kan wennen aan het schermpje van de Iphone 5S. :P

Ja precies, ben daar ook bang voor! Vind de Samsungs heel fijn, maar het begint toch een beetje saai te worden, steeds zo'n zelfde model. En aangezien ik de Iphone heel mooi vind... Het is wat anders, maar ben bang dat ik het té anders vind.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 12:52

xAlice schreef:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-ga ... dle-anchor
Voor 28 euro kun je nu dus een galaxy S5 krijgen. Dan zit je sowieso wel goed, dat zijn gewoon prima telefoons.
Dan heb je 500mb en 120 belminuten en hoef je maar 40 bij te betalen. en je hebt dan t-mobile wat vrij betrouwbaar is.

Ik heb inmiddels de S5 binnen, dank voor de tip!
Ben er erg blij mee en voor de geïnteresseerden; het is echt een perfecte telefoon!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:05

hielkebro schreef:
@Quad, ik heb prepaid, geen abonnement, vergeten erbij te zetten. :D

Dat maakt in principe niets uit. ;)

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:09

hielkebro schreef:

heeft iemand nog ideeen?

Honor 3C is wat groter maar wel een erg fijne telefoon

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 13:13

Iemand hier ervaring met Typhone? Heb wel een mobiel en provider op het oog maar nu nog de beste aanbieding zien te vinden.

Wil een Sony Xperia Z3 compact en een abonnement met 500 MB en meer dan 120 belminuten.

Lees op internet veel slechte ervaringen met Hollands nieuwe. Hebben mensen hier daar ervaring mee?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:30

Bij Belsimpel heb je 1000MB/Min/SMS uit 1 bundel voor €24 pm met HN. Of €26 pm voor 1500MB/Min/SMS. (Studentmobiel idem)

Heb je momenteel al een abonnement?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:33

Mijn huidige abonnement loopt in juni af, is bij T mobile.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:38

Je wilt niet verlengen?
Bij HN is over bundel -> extra betalen wat bij T-mobile natuurlijk omgezet wordt in een lagere snelheid.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:43

Ja, ik wil ook wel verlengen maar het aanbod van T mobile is prijstechnisch niet het meest gunstigste, via Typhone is het dan al weer voordeliger.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 14:56

Ik heb even voor je zitten rekenen, in jouw geval zal het bij HN, wanneer je persé de Z3 Compact zou willen (zeer goed toestel) de beste keus zijn. Je moet voor jezelf even kijken waar je deze het beste kan bestellen. Ik zelf prefereer Belsimpel maar zijn ook andere, zoals je zelf al gezien hebt.

PS: Ken je shopkorting.nl? Daar kan je nog gebruik maken van cashbacks bij bijvoorbeeld Typhone, krijg je €12,50 naderhand terug. Via GSMeasy zelfs €16,25.