Lezen jullie anders even twee pagina's terug..
Oh wacht, ik zoek het zelf wel even op...
Speciaal voor CharleyT, Alja en SummyHorse (want ik heb het nu weer gedaan natuurlijk)
Iemand schrijft:
Citaat:
Misschien zouden meer mensen iets verder moeten nadenken over welke onderneming zij hun omzet gunnen en wie er beter wordt van de winst die op hun wordt gemaakt.
en
Citaat:
Ja, dat wel. Maar ik weet ook niet beter want ik doe het al jaaaaren volledig digitaal.
Ook bij de traditionele energieleveranciers. En dat voor iemand die ouder is dan het Bokt-gemiddelde
Dus ik schrijf: (en even goed lezen graag)
Citaat:
Omdat jij weet hoe dat allemaal werkt wil dat niet zeggen dat alle andere mensen dat dan ook weten, of dat inzicht hebben, of digitaal heel handig zijn (er zijn echt nog mensen zonder pc /
laptop)
Dus die persoon schrijft daarop:
Citaat:
Beste Cer, geen idee hoe oud je bent en wat je opleidingsniveau is, maar eigenlijk... ik vermoed dat jij je hier op bokt een heel stuk 'dommer' voordoet dan je werkelijk bent.We kunnen rustig stellen dat de mensen die niet in staat zijn om digitaal een energie-abonnement te regelen, in NL toch behoorlijk in de minderheid raken. Het is niet moeilijker dan internetbankieren en dat kunnen heel veel mensen toch aardig goed inmiddel
Dus ik vind het dan wel een beetje gek dat die persoon mensen helpt.. dan weet je toch dat niet iedereen snapt hoe alles werkt, of wel ?
maar geeft niet hoor, noem mij maar de lelijkerd 
Dankjewel MWM
Dat zei ik inderdaad.
Ik vind het super dat Dees dat doet! Echt (geen idee of het vrijwillig is, maar dat maakt niet uit). Ik zou ook zulke hulp willen inschakelen voor bijv mijn moedertje..kan ook gewoon, je kunt een adminstrateur oid inhuren ,maar ik vind het lastig omdat je dan toch zeker moet weten dat die het goed doet...