Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 06:42

Mooi zo San! Dat blik met die bloemen op dat kleine tafeltje vind ik ook echt heel mooi.

Ik vind die salontafeltjes echt super leuk, maar ik heb jaren terug in een winkel met woon accessoires gewerkt en zo verschrikkelijk veel van die tafeltjes verkocht dat ik ze nu niet meer in huis wil terwijl ik ze dus altijd zo leuk vond :')

Wij hadden hier tijdelijk een kleine kist met dienblad erop staan maar wilden nog iets anders. Nu heeft m'n vriend bij de kringloop (jaja, hij begint daar ook steeds meer schik in te krijgen :D ) een andere kist op de kop getikt. Moeten m nog neerzetten, ben erg benieuwd hoe het staat. Hij is wel gaaf maar ook erg groot :=

Wilden ook nog een vloerkleed. Ik vind zo'n crème of taupe fluffy kleed heel tof maar met de vogeltjes niet handig. Nu heb ik een leuke laagpolige groene met een printje gezien die we erg tof vinden. Dus ook even bestellen O:)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 08:44

Dat blik is een melkbus van 100+ jaar oud :D.

Oude kisten ben ik ook echt dol op <3. Wanneer de deur verplaatst is, kan ik de zithoek helemaal mooi inrichten en wil ik ook graag een kist als bijzettafel oid neerzetten :j.

En de tafeltjes zijn inderdaad 13 in een dozijn en de hele wereld heeft ze. Maar ik vind ze superleuk, ze passen goed in ons interieur en deze waren van onze overleden oma en ik kon t niet aan ze weg te geven/naar de kringloop te doen. Ze was met haar 92 jaar zo trots op haar meubels (vorig jaar kocht ze een compleet nieuwe inrichting inclusief bank, stoelen, eethoek, dressoir, tv-kast en dus deze salontafels). Alles is naar familie gegaan, niemand wilde het spul bij de kringloop zien belanden.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 12:36

Wij hebben dezelfde tafeltjes, de honden/kattenmand past er precies onder, ze liggen er ook best graag.

Wij hebben onze woonkamer een paar maanden terug veranderd, muren en plafond geschilderd in dezelfde kleur en kurk aan de muur geplakt. Samen met een nieuwe bank, tv kast en stoel is het weer een heel ander zicht geworden :)
Afbeelding
Afbeelding

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:11

boeflover schreef:
Wij hebben dezelfde tafeltjes, de honden/kattenmand past er precies onder, ze liggen er ook best graag.

Wij hebben onze woonkamer een paar maanden terug veranderd, muren en plafond geschilderd in dezelfde kleur en kurk aan de muur geplakt. Samen met een nieuwe bank, tv kast en stoel is het weer een heel ander zicht geworden :)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Oh gelukkig, je hebt ook bijna dezelfde eettafel als ons :')

Wij hebben een nieuwe vrij onverwachte toevoeging aan ons interieur :Y)
Ik heb mijn best wel gedaan met deze bench, toch? :+

Afbeelding

boeflover

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:15

Die is gewoon mooi om in huis te hebben idd!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:30

Wat een mooi accessoire hebben jullie in de bench <3 Wat voor ras is het?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:34

Wat een gave bench! Heel mooi.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 13:53

Mooie bench zeg! Begrijp ik dat je m zelf gemaakt hebt?

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:03

noviceh schreef:
Wat een mooi accessoire hebben jullie in de bench <3 Wat voor ras is het?

:D :D
Het is een Cane Corso, genaamd Chef :o

Ceetje_bokt schreef:
Mooie bench zeg! Begrijp ik dat je m zelf gemaakt hebt?

Oh nee, verkeerd verwoord :'). Mn best gedaan om deze te vinden moet het zijn ;). Woef Woningen heeft deze op maat (stomme trappaal...) en met enorm veel spoed voor ons gemaakt *\%/*

Ik had dus een tijd geleden zo'n huisje online gezien, vond dat geweldig! Maar dat kostte ongeveer evenveel als de pup :'). Maar nu dus bij WW gevonden waar mensen met een beperking dat helemaal maken. Top kwaliteit, top prijs, en een heel fijn bedrijf! Echt zo geweldig!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:57

Ah ok, neemt niet weg dat ik m erg gaaf vind.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 09:16

_San87_ schreef:
Dat blik is een melkbus van 100+ jaar oud :D.

Oude kisten ben ik ook echt dol op <3. Wanneer de deur verplaatst is, kan ik de zithoek helemaal mooi inrichten en wil ik ook graag een kist als bijzettafel oid neerzetten :j.

En de tafeltjes zijn inderdaad 13 in een dozijn en de hele wereld heeft ze. Maar ik vind ze superleuk, ze passen goed in ons interieur en deze waren van onze overleden oma en ik kon t niet aan ze weg te geven/naar de kringloop te doen. Ze was met haar 92 jaar zo trots op haar meubels (vorig jaar kocht ze een compleet nieuwe inrichting inclusief bank, stoelen, eethoek, dressoir, tv-kast en dus deze salontafels). Alles is naar familie gegaan, niemand wilde het spul bij de kringloop zien belanden.

Wat mooi dat ze op haar leeftijd nog lekker zelf heeft genoten van nieuwe spullen. Vaak hoor je bij ouderen toch het "dat heb ik niet meer nodig, hoe lang kan ik er nou nog van genieten" en ik heb van altijd zoiets van joh elke dag is er 1 hè.

Boeflover jouw tv meubel vind ik heel mooi! <3 zoiets zou ik ook nog wel graag willen.

Bielsje wat een gave bench en super leuke hond. Vind dat echt een gaaf ras.

Dit is onze salontafel kist. Misschien wil ik 'm nog iets donkerder maken op een of andere manier

Afbeelding

Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 09:58

Mooie kist Wendy!

Ik ben op zoek naar een schoenenkastje en nu heb ik wat moois gezien, wat volgens mij heel mooi gaat staan op de plek waar hij moet komen. Maar, helaas alleen online te koop. Het liefst wil ik het altijd eventjes zien...

Heeft hier iemand ervaring met meubels van Sklum? En verder met de afhandeling van bestellingen bij dit bedrijf? :) altijd welkom...

Gaat om dit kastje <3
Afbeelding

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:30

Ik ben heel tevreden over Sklum :j

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 11:41

Ik ook, voldoet steeds aan m'n verwachtingen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 15:29

Ahhh, top! Dat is goed om te horen :) dan ga ik hem meteen bestellen...

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 18:48

Ik kom even binnen vallen in dit topic, wij willen over een tijdje kijken naar nieuwe meubels. Meubels van onze vorige woning meegenomen. Alles eigenlijk nu licht/beige in huis en dat willen wij ook zo doortrekken qua meubels (hebben wij deels al wel maar komen alsnog andere dingen voor). Hebben jullie ideeën qua tv meubels? We hebben nu een zwarte van Richmond, wel heel mooi maar wil dus eigenlijk geen zwart weer hebben, straks ook een nieuwe (nog) grotere tv (lees; 85 inch :') ) waardoor het meubel van nu ook te klein is. Wie weet iets wat dus minimaal 2m is en licht van kleur? En dan geen hout kleur. Heb er ook al aan zitten denken om een DIY met een IKEA meubel te maken met dan wel een houten blad ofzo. Zo lastig!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:31

Tsplendid schreef:
Ik kom even binnen vallen in dit topic, wij willen over een tijdje kijken naar nieuwe meubels. Meubels van onze vorige woning meegenomen. Alles eigenlijk nu licht/beige in huis en dat willen wij ook zo doortrekken qua meubels (hebben wij deels al wel maar komen alsnog andere dingen voor). Hebben jullie ideeën qua tv meubels? We hebben nu een zwarte van Richmond, wel heel mooi maar wil dus eigenlijk geen zwart weer hebben, straks ook een nieuwe (nog) grotere tv (lees; 85 inch :') ) waardoor het meubel van nu ook te klein is. Wie weet iets wat dus minimaal 2m is en licht van kleur? En dan geen hout kleur. Heb er ook al aan zitten denken om een DIY met een IKEA meubel te maken met dan wel een houten blad ofzo. Zo lastig!

Wij hebben 3 besta tv meubels naast elkaar op pootjes (2 van 2 vakken en 1 van 3 vakken totaal 420cm) en daarboven op 2 mooie houten planken (zwaar genoeg dus niet vast gelijmd). Misschien is dat ook iets voor jullie?
Pootjes kan je kiezen en bij een houthandel kun je mooie planken uitzoeken :)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-24 21:47

@Angelaa: heb je een foto? Wij krijgen binnenkort ook een tvkast van 7 besta kastjes (zonder pootjes). Maar ben benieuwd hoe die 7 kastjes naast elkaar staan!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 09:44

Ik zou eerder kiezen voor 1 of hooguit 2 langere kasten ipv 3 of meer kleinere maast elkaar. Dat geeft een veel rustiger beeld.

@Tsplendid: tv's in een niet-zwarte kleur zijn redelijk zeldzaam. Je hebt ze met die randen die je in verschillende kleuren kunt krijgen.
Maar heb je al eens aan een tv-lift gedacht?? Mooi weggewerkt in een kast zal het zwarte ook minder een probleem zijn.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:06

DubbelFun schreef:
Ik zou eerder kiezen voor 1 of hooguit 2 langere kasten ipv 3 of meer kleinere maast elkaar. Dat geeft een veel rustiger beeld.

@Tsplendid: tv's in een niet-zwarte kleur zijn redelijk zeldzaam. Je hebt ze met die randen die je in verschillende kleuren kunt krijgen.
Maar heb je al eens aan een tv-lift gedacht?? Mooi weggewerkt in een kast zal het zwarte ook minder een probleem zijn.

Ze bedoelde de tv meubel die nu zwart is en ze niet meer in die kleur wil

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:19

Zo lees ik het ook, inderdaad.

Het leuke van die basis IKEA meubels is dat je er voor een leuke prijs zo veel mee kunt doen om het naar je smaak te maken.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 10:23

:o Duidelijk nog geen koffie op :o

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:49

Denise_Storm schreef:
@Angelaa: heb je een foto? Wij krijgen binnenkort ook een tvkast van 7 besta kastjes (zonder pootjes). Maar ben benieuwd hoe die 7 kastjes naast elkaar staan!

Heb even een screen shot voor je gemaakt uit een eerder filmpje omdat we niet thuis zijn. Onze tv is 58 inch dacht ik. Ik vind het heel rustig ogen iig en aardig wat opbergruimte :)
Achter de kastjes hebben we een ledstrip geplakt, geeft ook een mooi effect

Afbeelding

Afbeelding

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 11:53

Ziet heel mooi rustig zo een idd lekker veel opbergruimte. Die hanglamp vind ik ook heel mooi.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 12:20

Thanks! Zo gek dat we straks ook deze ruimte hebben haha. We gaan verbouwen (krijgen een uitbouw van 3,5 meter erbij) en verlengen de gang, waardoor de muur waar de tv komt langer wordt. Dit wordt het dan straks ongeveer:

Afbeelding

En de hele ruimte:
Afbeelding