pillow schreef:Wij hadden 7 biedingen en er zat 190k verschil tussen de laagste en de hoogste. 3 onder de vp, 1 de vp en 3 boven de vp.
Bizar. Niet te geloven toch?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:pillow schreef:Wij hadden 7 biedingen en er zat 190k verschil tussen de laagste en de hoogste. 3 onder de vp, 1 de vp en 3 boven de vp.
Bizar. Niet te geloven toch?
Suzanne F. schreef:Ik denk toch dat de meesten gaan voor de hoogste bieder. Of hooguit nummer 2 als die voorwaarden gunstiger zijn.
Suzanne F. schreef:Ik denk toch dat de meesten gaan voor de hoogste bieder. Of hooguit nummer 2 als die voorwaarden gunstiger zijn.
tirzasarah10 schreef:Kijken jullie ook wel eens naar de huizen waarde online? Ik ging op huizenpedia zoeken maar die geschatte waarde klopt echt niets van. Is er nog een site waar je zoiets kan opzoeken?
Alja schreef:tirzasarah10 schreef:Kijken jullie ook wel eens naar de huizen waarde online? Ik ging op huizenpedia zoeken maar die geschatte waarde klopt echt niets van. Is er nog een site waar je zoiets kan opzoeken?
Oh ik hoop dat die waarde wel klopt
Mijn huis zou dan tussen de 3 en 4 ton waard zijn en is ruim 5 jaar geleden aangekocht voor minder dan 2 ton.
tirzasarah10 schreef:Kijken jullie ook wel eens naar de huizen waarde online? Ik ging op huizenpedia zoeken maar die geschatte waarde klopt echt niets van. Is er nog een site waar je zoiets kan opzoeken?
pillow schreef:miccamaaike schreef:25K overbieden vind ik nog wel een beetje meevallen in deze markt.. t is ook maar wat de gek er voor geeft natuurlijk. Er komt vast iemand voor, t is nogsteeds niet erg duur.
25k op een huis van 160K is best veel vind ik.