Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikke schreef:pillow schreef:
Nou idd wat een oude meuk. Het is veel geld voor een oude twee onder een kap.
Nou, ik denk zomaar dat het redelijk een koopje is.
Daarnaast is het nog volledig authentiek en het is in goede staat, zo vanaf de foto's te zien.
Rinske schreef:Cayenne schreef:
OH MY GOD IK WIL HEM!!!
Cayenne schreef:Rinske schreef:OH MY GOD IK WIL HEM!!!
Ik moest gelijk aan je denkenHelaas niet in de goede omgeving
Ik denk ook dat iemand hier een koopje aan heeft.
Hij moet hier en daar wel wat gemoderniseerd maar ik zou de oude details absoluut zo laten.
Wel monumentaal dus mag je er niet te veel aan sleutelen.
Het zou mij niets schelen dat het niet vrijstaand is hoorDe locatie maakt ook alles goed
Hilary schreef:Die in Voorthuizen heeft een zij-ingang aan het ruiterpad. Zo vaak langsgereden... het heeft ook al vaker te koop gestaan de laatste jaren, maar werd dan niet snel verkocht en weer uit de verkoop gehaald.
Suzanne F. schreef:Ik vind dat oude huis een beetje eng eigenlijk. Maar dat kan ook komen doordat ik net The haunting of Hill house heb gekeken.![]()
Mij trekt het in ieder geval niet. Het is op zich niet duur maar er moet veel aan gedaan om te moderniseren. Tenzij je hiervan houdt. Doet me denken aan het Laura topic.
Cayenne schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind dat oude huis een beetje eng eigenlijk. Maar dat kan ook komen doordat ik net The haunting of Hill house heb gekeken.![]()
Mij trekt het in ieder geval niet. Het is op zich niet duur maar er moet veel aan gedaan om te moderniseren. Tenzij je hiervan houdt. Doet me denken aan het Laura topic.
Over spookhuizen gesproken...
https://www.funda.nl/koop/assen/huis-41 ... straat-39/