Wij hebben vandaag de koop en aanneemovereenkomst van het nieuwbouwhuis getekend. Nu mag de hypotheekadviseur los gaan! We hebben vandaag ook nog even door de nieuwe wijk gefietst en het stuk modder gezien wat we hebben gekocht.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veriye schreef:Gaat om tussen 800-1000 eueo schat ik.
Gaten zijn dicht gemaakt. Het licht was erg slecht in de badkamer toen wij het hebben overgnomen, dus bij overname heb ik het niet gezien en hun hebben het niet op het rapport gezet. Dus ja. Foutje ook van onze kant.
Wij hebben ze inderdaad op gewezen, maar hij trok de schouders omhoog en zei: tja, wij hebben toen geen aantekening van de gaten gemaakt dus helaas pindakaas jullie draaien ervoor op.
Cayenne schreef:Idd jammer dat het niet op het overname rapport staat. Wijze les voor de volgende keer!
Maar zo'n groot bedrag is echt absurd. Als ze dan de kosten in verhouding maken tot de kosten voor het dichtmaken van de gaten, dan was het nog redelijk van ze geweest.
Veriye schreef:Hoi, bedankt iedereen!
Wij hebben een klacht/bezwaar ingediend. En dan zien wij wel verder. Wij hebben een rechtsbijstand verzekering die wij zouden kunnen inschakelen als het nodig is.
Wij huurden inderdaad particulier.
Het gaat mij ook minder om het geld, meer om het principe dat ze ons nu op laten draaien voor iets van de huurder voor ons, waar ze het wel zo hebben overgenomen.
Maar wij zullen zien. Het rare is: de vorige woning hebben wij ook via hun gehuurd en toen hadden wij in de voegen geboord om een handdoekrek op te hangen, wat volgens mjj niet meer dan normaal is. En daar zaten ook gaten in de tegels van de voroge bewoners en hier hadden ze toen niks over gezegd. Volgens mij wou die inderdaad gewoon iets vinden om de borg te houden.
Fijn Lieszje, dat het bij jullie snel en makkelijk ging. Dat is niet vanzelfsprekend in deze tijd
Ik ben nu wel erg blij om niet meer te hoeven huren!