Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paars schreef:Laura_ schreef:Ik heb de rechtsbijstand geprobeerd tw bellen, maar mn wachttijd is nog niet voorbij...
Volgens mij heb ik gewoon pech..vanaf 1 juli gaat er volgens mij wel een nieuwe wet in, waarin t is aangepast..
Begrijp niet goed wat je bedoelt.
Ryder schreef:Spannend TheNovelist! Bij ons ging het ook zo, wij waren ook tweede en binnen een week na het telefoontje hadden we getekend en alle ruwbouwopties al doorgegeven. Ook wel lekker toch, zo doorpakken!
Ons huis staat in de verkoop, wel superspannend. Gaan toch maar eerder verkopen gezien de markt nu. Dan maar overbruggen, misschien ook juist wel handig. Kun je opzeggen als alles écht af is.
Yipee schreef:Dat is snel keuzes maken zeg! Maar wel fijn dat je bent ingeloot voor nieuwbouw.Het avontuur kan beginnen!
Even een vraagje aan de andere nieuwbouwers, hoeveel waren jullie kwijt voor raambekleding? Ik zit een beetje in onze begroting te rommelen (er viel natuurlijk iets duurder uit dan begroot) en vroeg het mij af.
Yipee schreef:Ja de tuin is voor ons ook de reden dat we wat moeten beknibbelen op andere zaken. Viel mij ook enorm tegen en dan was het ex schutting. Kost ook klauwen met geld. En dan hebben wij nog echt een klein tuintje.
Ik wil de raamdecoratie pas doen als we er wonen. Ik neem onze huidige gordijnen wel gewoon even mee. Dan hangt er ieder geval iets en dan moeten we wat keuzes gaan maken. Op sommige plekken in huis toch wat goedkopers ophangen. De woonkamer is het belangrijkst en wat verduisterends op de slaapkamer.
Ben blij dat we al veel offertes eerder vast hebben laten leggen.
Yipee schreef:Jongens wat een geld! Zoveel heb ik er niet voor over hoor. Hebben jullie dat dan bij een 'dure' woonwinkel gekocht of ook gewoon kwantum/Ikea kwaliteit? Ik geef er niet enorm veel om dus wilde daar juist wat op besparen.
Nou ja we moeten wel want het geld raakt een beetje op.
Yipee schreef:Dat is snel keuzes maken zeg! Maar wel fijn dat je bent ingeloot voor nieuwbouw.Het avontuur kan beginnen!
Even een vraagje aan de andere nieuwbouwers, hoeveel waren jullie kwijt voor raambekleding? Ik zit een beetje in onze begroting te rommelen (er viel natuurlijk iets duurder uit dan begroot) en vroeg het mij af.
Noeps schreef:Yipee schreef:Dat is snel keuzes maken zeg! Maar wel fijn dat je bent ingeloot voor nieuwbouw.Het avontuur kan beginnen!
Woonkamer €2500: voor- en achterzijde kamerbrede en -hoge inbetweens en 3x plisségordijnen
Slaapkamer €600: kamerbreed en -hoog gordijn
Dit was inclusief rails en montage via een woonwinkel.
Voor de overige kamers hebben we de raambekleding bij Karwei besteld, dat kostte ong. €100 per raam.