Wel een vreselijk gaaf huis, mijn handen gaan ervan jeuken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt schreef:Dit is ons nieuwe huis! http://www.funda.nl/koop/helmond/huis-4 ... e-geer-56/
De spullen gaan in eerste instantie allemaal mee, het eerste wat vervangen zou gaan worden is de bank/stoelen. We willen graag een mooie hoekbank, waar bijvoorbeeld mijn vriend ook eens op kan liggen![]()
Ik zit nog een beetje met de houten meubelen, ik heb het idee dat die kleur gewoon níét matcht met de nieuwe vloer... Zelf zou ik ze graag willen oliën, zodat ze deze kleurtint krijgen, maar ik weet niet of dat mooier wordt als ik het doe![]()
[ Afbeelding ]
branka16 schreef:@inge, bij ons kom je achteraan op de lijst en dan iedere keer als iemand een woning heeft genomen weer een stapje dichterbij.
Er is een passieve en actieve wachtrij. Als je niet direct toe bent aan een woning kun je je inschrijven en schuif je wel mee naar beneden maar er word geen woning aangeboden.
Zo stond ik op 1 en nu weer op 3 omdat er 2 van de passieve wachtlijst op de actieve zijn gekomen.
Je mag hier 3 x een woning weigeren daarna kom je weer achteraan.
Helaas heeft nummer 2 ook interesse getoond voor de woning, ik zal moeten afwachten of ze daadwerkelijk hem nemen en anders wachten op de volgende, dan sta ik weer nummer 2...
Is dat een beetje duidelijk?