Hoe zit dat met die datums bij AH en Lidl?! Heb ik iets gemist. ... Zie zovaak dingen liggen die van dezelfde dag zijn of zelfs all over de datum!
Oh... ik lees normaal gesproken alleen stiekem mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:Dat wist ik niet.. , mijn moeder moet een stofzuiger geloof 8000 airmiles iets van 48 euro korting bij bol.com![]()
ik heb gister vlees gehaald , en nu is mijn weekgeld echt op mijn moeder heeft pinpas dus kan niet nog wat bij pinnenZondag weer geld!
Sting schreef:Stille meelezer meldt zich: Hoe werkt de actie van de AH met 33 % korting? Want als ik in de folder kijk naar een actieprijzen dan is dat steeds de hélft van de prijs (wel al met aanbiedingskorting), ipv 33 %. Of kunnen ze niet rekenen/doen ze het expres zo?
Wuis schreef:Hoe weten jullie dat je op de c1000 producten met datum van vandaag 50% korting krijgt? Is dat ergens te vinden? Ik had er nog nooit van gehoord, ben een beetje bang dat ik dan met iets bij de kassa aan kom en ze dan zeggen dat die regel hier niet geldt.Of moet je dan de helft terugvragen bij de infobalie? En geldt dat voor alle producten of..?
Sting schreef:Stille meelezer meldt zich: Hoe werkt de actie van de AH met 33 % korting? Want als ik in de folder kijk naar een actieprijzen dan is dat steeds de hélft van de prijs (wel al met aanbiedingskorting), ipv 33 %. Of kunnen ze niet rekenen/doen ze het expres zo?
SuSem schreef:Sting schreef:Stille meelezer meldt zich: Hoe werkt de actie van de AH met 33 % korting? Want als ik in de folder kijk naar een actieprijzen dan is dat steeds de hélft van de prijs (wel al met aanbiedingskorting), ipv 33 %. Of kunnen ze niet rekenen/doen ze het expres zo?
Dat is de korting per product. Dus 1/3 van de normale prijs
Annemijn schreef:Sting schreef:Stille meelezer meldt zich: Hoe werkt de actie van de AH met 33 % korting? Want als ik in de folder kijk naar een actieprijzen dan is dat steeds de hélft van de prijs (wel al met aanbiedingskorting), ipv 33 %. Of kunnen ze niet rekenen/doen ze het expres zo?
Kun je een voorbeeld uit de folder noemen? Bij mij staat het namelijk wel correct. Het is wel een vrij ingewikkelde constructie moet ik zeggen!
Sting schreef:Ja, dat snap ik ook nog wel.
Maar: als je in de actiefolder kijkt staat er bijvoorbeeld: Sla, nu in de actie van 1,50 voor 1 euro! Mét Jackpotkorting komt dit op maar 50 cent!
Volgens mij is dat dus de hélft van de actieprijs ipv 33 procent. Maar je krijgt blijkbaar 33% korting op de originele prijs van het product, dan klopt het wel. Je betaalt dus bij de actieproducten uit de folder (mits je meer dan 3 producten hebt), maar de helft van de prijs.
Het doet mij voorkomen alsof je op de actieprijs 33% korting krijgt, dan zou je bij de sla dus 33 procent korting krijgen over de 1 euro en op 66 ct uitkomen ipv 50 ct. Of is dat nou een heel rare gedachte van mij?