Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quad

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:28

En wat verbruik je van je belminuten? Behoorlijk prijzig abonnement voor wat het biedt.. Moet vast iets beters te vinden zijn! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:34

Max 100 belminuten veel met mijn mam ,mb's komen makkelijk op

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 17:14

Telfort is geen toestellease.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 17:58

Ik heb bij Telfort toch echt mijn toestel geleased.
Volgend jaar gaat ie terug.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 18:30

Ik heb ook Telfort, maar is geen lease. Volgens mij was het leasen er toen net af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:49

Oh is dus nieuwe regeling? , telfort heeft van de 2 alleen de HTC One M8 , de S5 hebben ze alleen op mini formaat dat wil ik niet weer

Maar het scheelt , is dan 34 per maand :) . 2000 MB , 300 belminuten en 300 sms :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 21:29

Kijk anders eens naar KPN op Belsimpel.nl, prima abonnementsvormen voor jou volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 22:55

Hmm met de HTC One en S5 is het al gauw 44 euro per maand, wel 5k GB.

Hollandse nieuwe lokt ook wel ,al is de S% active ook een mooi toestel. Die kan tegen een stootje :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 00:14

Rebecca schreef:

Hollandse nieuwe lokt ook wel ,al is de S% active ook een mooi toestel. Die kan tegen een stootje :D

Als je hollandsnieuwe zou kiezen via belsimpel, dan zou je de S5 er bij kunnen nemen.
Dan zou je bv 1000 mb bellen/sms/data uit 1 bundel kunnen nemen + S5 en dat zou je dan 29 euro per maand kosten voor 2 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 00:17

Veulen84 schreef:
[naam] schreef:

Als je hollandsnieuwe zou kiezen via belsimpel, dan zou je de S5 er bij kunnen nemen.
Dan zou je bv 1000 mb bellen/sms/data uit 1 bundel kunnen nemen + S5 en dat zou je dan 29 euro per maand kosten voor 2 jaar.

Hollandse nieuwe hoor ik wel goede verhalen over , scheelt me direct ook klauwen met geld.

Best lastig nog :+

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 15:45

Ik ben bang dat ik weer een nieuwe telefoon kan uitzoeken. Mijn 8 maanden oude iPhone doet werkelijk niks meer, opladen helpt niet. In de supermarkt kreeg ik opeens zwart beeld terwijl hij op 70% batterij stond. Ik heb allerlei manieren om je iPhone weer leven in te blazen al geprobeerd... Zo jammer... Ik baal zo.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:06

Garantie?
Tenzij je hem heb laten zwemmen of hij is gevallen maar anders gewoon garantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:42

Ik heb werkelijk geen idee van Apple :n

Mijn gevallen S3mini was toch nog verzekerd , morgen ligt een nieuwe klaar voor me :) . Geeft ruimte om rustig verder te kijken , geen gehaast nodig

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 16:49

Apple geeft eerste jaar goede garantie en tweede jaar miet je zijn bij t bedrijf waar je hem kocht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:00

Door heel wat gedoe met vodafone (die kies ik dan ook nooit meer..) heb ik een nieuw abonnement van mijn ouders mogen afsluiten en neemt mijn pa de andere over. Ik heb er nu een samsung galaxy s5 bij en man man man, wat een topding :D

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:33

Niece schreef:
Heeft er iemand ervaring met de sony xperia z3 compact met betreffing tot het breken van de voor- en/of achterkant? Ik ben er 99% zeker van dat ik voor deze telefoon ga maar op tweakers lees ik dat soms het scherm spontaan(??) barst? Dat spontaan neem ik met een grote pot zout, maar hoe zit het echt? Heeft iemand uit dit topic daar ervaringen mee?

Ik heb mijn Xperia Z3 Compact al vanaf september en hij is al een aantal keer gevallen maar nog geen kras te zien ;) Ben er nog steeds erg tevreden over, de fijnste telefoon die ik heb gehad tot nu!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:46

Hoe lang gaat je batterij gemiddeld mee? Zag op internet vrij lang ben benieuwd hoe de praktijk is.
Heb nu de s4 mini bevalt erg slecht. batterij gaat snel leeg, loopt vast. En geheugen is snel vol ondansondanks extra geheugen.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 00:02

Ik heb sinds gisteren de z3 compact.
Even wennen nog, had hiervoor iPhone. Maar wat een heerlijk toestel!! En een snelheid... Jeetje dat ben ik niet gewend hoor. Hihi
Gistermiddag eerst opgeladen. Daarna alle telefoonnummers erin gezet en apps gedownload. Had ook meteen een update.dat kost toch wat batterij.
S'avonds nog even aan de pc voor wat muziek.
Vandaag redelijk veel gebruikt qua internet en nu nog 32% batterij. Dus je kan wel zeggen dat ie lang meegaat :D

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 00:03

Bedoel je van de Z3 Compact? Die van mij gaat als ik hem heel veel gebruik 2 dagen mee! Ben er erg tevreden over!

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 01:06

Ja bedoelde de z3 compact. Vind dat je bij de samsung er inlevert bij de mini. Zat te denken aan de iphone omdat die ook klein is toen raadde de verkoopster mij de z3 compact aan. Dus ben wel blij dat deze hier net werd genoemd!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:10

Loop nog steeds rond met hoe ik het ga doen en ik kom er niet aan toe, schuif het voor me uit of vergeet het maar nu wil ik het gaan regelen.

Mijn telefoon staat op naam van mijn vader en betaalt tot op heden dan ook de rekening. Nu kan ik niet inloggen bij My Vodafone omdat 'ie dan een foutmelding geeft dus kan zelf niet handmatig het rekeningnummer wijzigen.
Nu wil ik de LG G3 bij Hollandsnieuwe bestellen maar ben ik sowieso degene die de telefoon betaald.

Nu vraag ik mij af of een contractoverdracht het makkelijkste is, of Vodafone de rekeningnummer laten wijzigen en dus mijn vader nog steeds aanhouden als ''eigenaar'' van de telefoon, of de moeite nemen om het contract over te dragen (en de daarbij komende kosten) en dan pas bestellen bij HN als nieuwe contractant. Wat zouden jullie doen?
Ik kan natuurlijk mijn vader nu ook de telefoon laten bestellen en achteraf het rekeningnummer aanpassen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:19

Je kan ook gewoon abonnement bestellen met nummerbehoud lijkt me?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:20

Quad schreef:
Je kan ook gewoon abonnement bestellen met nummerbehoud lijkt me?

Ja. Dat is sowieso het plan. :j

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 14:45

Dan gaat het namelijk wel vanzelf als het goed is.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 19:43

Dat is mooi. Maakt de vervaldatum nog iets uit als je huidige abonnement al een maand of 5 is verlopen? Ik zou het willen controleren in My Vodafone maar daar kan ik niet in om de een of andere reden.