Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Misschien een beetje gek, maar inmiddels zit onze verbouwing er op en kunnen alle sampletjes en staaltjes weg.
Deze staaltjes hebben geld gekocht en misschien kan iemand ze nog gebruiken. Het is wel een specifieke stijl, maar weggooien kan ik altijd nog doen.
[ Afbeelding ]
Daenerys schreef:Ik had de zoekfunctie gebruikt maar vind vooral info over vloerbedekking op de trap.
Ik ben op zoek naar ervaringen met vloerbedekking/tapijt in de slaapkamer.
We hebben nu laminaat boven maar dat is aan vervanging toe. We overwegen laagpolige vloerbedekking in de slaapkamers voor het comfortabele gevoel aan de voeten, en met kinderen die op de koude grond spelen. Nu liggen er kleden, maar door de grootte van de kamers is dit eigenlijk niet ideaal en oogt het gauw rommelig.
Iemand ideeën hierover?
Daenerys schreef:Bedankt voor jullie reacties!
San87 waarom dan?
Ceetje_bokt schreef:Als je de voordelen van inziet: waarom niet? Vroegâh was het heel normaal om vloerbedekking neer te leggen. Je idee om laagpolig te nemen lijkt me een juiste gedachte.
Majabeestje schreef:Wij hebben ook ooit vloerbedekking gehad boven. Wat een drama..
We hebben er toen laminaat overheen laten leggen.
Nu hebben we een soort vinyl boven, is zacht aan de voeten, voelt minder koud en dempt beter het geluid dan laminaat.
De kinderen slapen boven, zij hebben nog een lekker kleed op de vloer. Die trek ik er een paar x per jaar uit en wordt buiten flink uitgeklopt.
Wij slapen beneden en hebben over de hele benedenverdieping een gietvloer (PU) dus ook in de slaapkamer, heerlijk.