Citaat:https://link.marktplaats.nl/m1734089040 ... ialbuttons
Dit dan?
Kun je nog allerlei spullen meenemen ookWij hebben zoiets als trouwvervoer gebruikt voor onze trouwdag, was best ruim en ging als de brandweer
Geniaal

leuk is die wel dat moet ik toegeven.
Citaat:Hier ook in dubio hoor, nog niet voor nu maar wel voor over paar maanden of ik een electrische fiets ga aanschaffen ipv een auto.
Ja het voelt een beetje gek om geen auto te hebben vind ik ook, zodra ik mijn rijbewijs had meteen een auto gekocht en nooit meer zonder gezeten. Maar anderzijds, "vroeger" toen ik nog op de middelbare school zat, was het heel gewoon om elke dag 30km enkele reis naar school te fietsen, en dat was echt geen elektrische fiets destijds

Denk ik wel dat voor werk de scooter ongeveer even snel is, of in ieder geval niet heel veel langer duurt. Auto is 15 minuten zonder file, fiets 40 minuten. Maar met de auto sta ik 9 vd 10 keer wel in de file dus rij er dan toch al snel 25 minuten op. Denk dat ik in 25 minuten met de scooter ook op werk moet kunnen zijn.
Denk wel dat als ik het doe ik wel snel ga beslissen, nu is wel het mooie seizoen, wil niet de vuurdoop in de winter krijgen