Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:De combinaties op je voorbeeld vind ik wel mooi. Zelf zou ik er niet zo snel grijs bij zetten, maar het kan prima.
fetisje schreef:_San87_ schreef:De combinaties op je voorbeeld vind ik wel mooi. Zelf zou ik er niet zo snel grijs bij zetten, maar het kan prima.
Bedankt voor je reactie! Dit had ik ook nog in gedachten, al wil ik ook wel warmte kunnen creëren.
[ [url=m/dyUIfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is de eerste keer dat ik iets kan en mag inrichten, dus is nog wat zoeken! En spannend met een beperkt budget.
Ryder schreef:Gaaf Liekec! Komt 'ie van Inhuis.nl (zo te zien aan de stoelen)? Die vond ik ook zo mooi. (Is bij ons uiteindelijk een andere tafel geworden, maar ik blijf deze mooi vinden.)
Mexx lady, mooi zeg! Mooie stoelen ookis dat stof?
Fetisje, ik zie dat er ook bruin gecombineerd wordt op die foto (stoel rechtsachter). Wsl voor het warme, want veel grijs/zwart wordt toch al snel 'koud', ook gecombineerd met hout. Ik zou als ik jou was een accentkleur kiezen en let ook op je stofkeuze. Als je 'warme stoffen' toevoegt, zoals fluweel, oogt het ook al snel vriendelijker en warmer in je interieur.
MyWishMax schreef:Ik heb verschillende houttinten en grijs in interieur. In badkamer met zwart erbij. De warmte komt door accessoires. Ik wil juist geen groen meer, heb ik al jaren gehad en ik wil geen bruin haha. Hoewel mijn vloer iets te koud is qua kleur, maar daar gooi ik nog een kleed over haha
_San87_ schreef:Oh, wellicht verkeerd gelezen, ik dacht dat je kleurtips wilde. Sorry.
liekec schreef:Ryder schreef:Gaaf Liekec! Komt 'ie van Inhuis.nl (zo te zien aan de stoelen)? Die vond ik ook zo mooi. (Is bij ons uiteindelijk een andere tafel geworden, maar ik blijf deze mooi vinden.)
Mexx lady, mooi zeg! Mooie stoelen ookis dat stof?
Fetisje, ik zie dat er ook bruin gecombineerd wordt op die foto (stoel rechtsachter). Wsl voor het warme, want veel grijs/zwart wordt toch al snel 'koud', ook gecombineerd met hout. Ik zou als ik jou was een accentkleur kiezen en let ook op je stofkeuze. Als je 'warme stoffen' toevoegt, zoals fluweel, oogt het ook al snel vriendelijker en warmer in je interieur.
Nee, tafel komt van Voordeeltafels.nl () en de stoelen van Telegraafaanbiedingen.nl (
). Ach je moet wat in je eerste huisje, je ziet het er niet aan af
MyWishMax schreef:_San87_ schreef:Oh, wellicht verkeerd gelezen, ik dacht dat je kleurtips wilde. Sorry.
Ik zal het verkeerd omschreven hebben, dus geen sorryAlleen maar fijn dat je meedenkt! Je noemt alleen ook net twee kleuren waar ik niks mee heb haha. Ik kan het heel mooi vinden bij anderen, maar het zijn geen kleuren die mij trekken.
Dat kleed is het enige wat ik lastig vind. Ik wil eigenlijk een rustig kleed, omdat de bank al 'drukker' is, helemaal in combinatie met het hout van vloer en andere meubels. En dan ook nog laagpolig of liever geweven oid vanwege de honden. Ik heb er één gevonden die me misschien wel wat lijkt, maar zo lastig...