Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yipee schreef:Leuk om het allemaal te lezen! Hier bouwen ze ook lekker door. De casco wanden staan, ze gaan beginnen aan het plaatsen van het dak bij ons.![]()
Ondertussen denken wij vast na over de tuin en hebben contact gezocht met een hovenier. Komende zaterdag gaan wij met ons hele blok kijken bij een schutting aanbieder. Hopelijk komen we eruit.
Jullie nog schutting tips? Eerlijk gezegd boeit het mij namelijk niet heel veel. Wil geen zwart en het moet stevig zijn en niet zomaar omwaaien. O en de kat moet binnen blijven maar dat is al niet zo'n springer en klimmer dus dat geloof ik wel.
cindyy_1993 schreef:snuffie123 Oh jeetje, in hoeverre is je badkamer anders dan je dacht? Ander formaat/indeling o.i.d.? En dat is wel een heel groot verschil jaDe tijdsdruk werkt dan ook niet mee met besluiten... Ik weet niet hoeveel budget je hebt, maar ik kan me nog herinneren dat toen wij deze woning net toegewezen hadden gekregen en ook daarin een keus moesten maken, we bij een badkamerzaak op een bedrag rond de 15k uit kwamen om de hele badkamer + toilet beneden te laten doen. Als je daarvoor nog budget hebt en het dan volledig naar je zin kunt krijgen, zeker het overwegen waard!
Ondanks de tegenvaller dat het nu pas in september wordt opgeleverd, lijkt het toch wel aardig op te schieten nu... Binnen zijn we helaas niet meer geweest, maar wel een rondje gevlogen weer met de drone! Onze toekomstige buren zijn afgelopen week even het bouwterrein op gelopen en zeiden dat ze bezig waren met het afgraven van de achtertuin. Voor werden er kabels gelegd en binnen zijn de muren gedaan en is de wc klaar om betegeld te worden (tegels lagen al klaar). Bij de huizen voor ons werd al aarde voor de tuin gestort. Dus de bouw loopt gelukkig wel goed door! Nog meer reden dus om er niks van te snappen dat het nog zolang moet duren...
De steigers zijn ook eindelijk weg! Maar nu de steigers weg zijn, hebben we dus een fout ontdekt bij ons huis aan de hand van de dronebeelden haha. In het metselwerk boven de deur is wat reliëf te zien. Dat is bij de rechter 2 en het linker huis 11 rijen. Bij ons huis is het maar 9 rijen! Er zijn dus 2 rijen te weinig gedaan... Dit hebben we aangegeven bij de uitvoerder en gelukkig gaan ze hier uitgebreid naar kijken en pakken ze het op zodra er weer metselwerk wordt uitgevoerd.
[ [url=m/PRM6g5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ryder schreef:Hebben jullie al iets besloten over de badkamer Snuffie?
Cindy zo op de foto is idd ook te zien dat jullie minder rijen tegels hebben boven de voordeur idd! En baaaalen van de latere oplevering zeg.
Voor degenen die kochten en al een koophuis hadden, hoe lang van tevoren hebben jullie je woning verkocht? En hebben jullie ergens overbrugd of niet? Wij twijfelen ivm de onzekerheid op de markt. Maar onze bouw begint pas net (we gaan bijna tekenen) en met een gezin plus huisdieren wil ik ook niet meerdere keren verhuizen. Wat is wijsheid?
Ryder schreef:Hebben jullie al iets besloten over de badkamer Snuffie?
Cindy zo op de foto is idd ook te zien dat jullie minder rijen tegels hebben boven de voordeur idd! En baaaalen van de latere oplevering zeg.
Voor degenen die kochten en al een koophuis hadden, hoe lang van tevoren hebben jullie je woning verkocht? En hebben jullie ergens overbrugd of niet? Wij twijfelen ivm de onzekerheid op de markt. Maar onze bouw begint pas net (we gaan bijna tekenen) en met een gezin plus huisdieren wil ik ook niet meerdere keren verhuizen. Wat is wijsheid?