Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariannee schreef:meganproperx schreef:Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg
Ik haal ze altijd van de markt
meganproperx schreef:Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg
Niece schreef:Ik ben net bij de telefoonwinkel geweest. Blijkbaar kan ik volgende maand mijn abonnement al verlengen!![]()
iPhone 5c zou ik er zo bij kunnen nemen dus dat is goed nieuws. Alleen, ze hebben alleen de 8gb versie.. Ik zit nu op 16gb met m'n samsung en heb nog nooit een melding gekregen dat m'n geheugen vol zit of iets in die richting.
Heeft iemand hier de 5c 8gb en is het geheugen echt een punt of maakt het niet zoveel uit?
Ik gebruik voornamelijk facebook, internet, spotify!!, retrica, twitter en af en toe instagram.
vonneke schreef:Wie kan mij helpen?
Ik wil van mijn veel te dure abonnement af. Deze verloopt einde dit jaar en dan wil ik over naar belsimpel. Ik zag op hun site dat ze echt heel erg goedkoop zijn en bellen over het netwerk van T-mobile waar ik nu bij zit.
Momenteel betaal ik 45 euro voor 2000mb internet en 300 belminuten. Ik verbruik gemiddeld 500 mb internet en 50 belminuten.
Maar wanneer ik naar een sim only abo ga zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen en daarover gaat mijn vraag.
Momenteel heb ik een Samsung S4 die echt aan het einde van zijn latijn is.
Wat is een fijne telefoon met de volgende specificaties
* Bellen
* Internet
* Aardige camera
Wie kan mij hierin advies geven?
Rebeccaa schreef:Poek schreef:Heeft iemand ervaringen met iPhone 5c?
Nee, maar houdt er wel rekening mee dat die alleen nog maar te krijgen zijn met 8GB geheugen en je hebt dat zo vol zitten. Je kan hem dan ook niet meer updaten, omdat je simpelweg gewoon geen geheugen meer vrij hebt.
Quad schreef:Als je pas in september een toestel nodig hebt, zou ik wachten met kijken naar telefoons, het is nog te ver weg om serieus er naar te kijken namelijk omdat het maandelijkse fluctueert.