Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 13:29

Als het je gaat om de arbeidsomstandigheden, moet je ook niet voor een apple product gaan. En waarschijnlijk worden de samsung producten ook onder enorm slechte arbeidsomstandigheden gemaakt..

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 23:32

Ariannee schreef:
meganproperx schreef:
Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg :D

Ik haal ze altijd van de markt

www.miniinthebox.com

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 06:20

meganproperx schreef:
Dames, waar bestellen jullie je telefoonhoesjes?
samsung S5 is onderweg :D

Www.hoesjesfreak.nl

Echt super leuke en mooie hoesjes! Wel voor Samsung en Iphone alleen. Ook sommige andere kleine merken maar dan hebben ze daar een minder groot assortiment :)

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 10:05

Niece schreef:
Ik ben net bij de telefoonwinkel geweest. Blijkbaar kan ik volgende maand mijn abonnement al verlengen! :D
iPhone 5c zou ik er zo bij kunnen nemen dus dat is goed nieuws. Alleen, ze hebben alleen de 8gb versie.. Ik zit nu op 16gb met m'n samsung en heb nog nooit een melding gekregen dat m'n geheugen vol zit of iets in die richting.

Heeft iemand hier de 5c 8gb en is het geheugen echt een punt of maakt het niet zoveel uit?
Ik gebruik voornamelijk facebook, internet, spotify!!, retrica, twitter en af en toe instagram.

8gb is echt weinig aangezien er ook nog wat geheugen af gaat voor het besturings systeem.
Je houd denk ik zo n 5 a 6 gb over?

One plus one is een heel geliefde toestel dus die achterdocht kan je wel achterwegen laten eerst kon je dat toestel enkel aanschaffen met een invite.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:27

Ik heb besloten om in september terug te gaan naar Sim Only om kosten te besparen. Nu wil ik vast rustig sparen voor een nieuw los toestel, maar ik weet niet zo goed wat een goede zou zijn. Het liefste weer een HTC. Op dit moment heb ik de HTC One mini die mij erg goed bevalt. Het meeste zit ik op het internet (Bokt :') ), facebook, Spotify en uiteraard bellen/smsen. Dat zijn dan ook eigenlijk de enige eisen die ik heb: gewoon standaard die wel redelijk in het nu is zodat de nieuwste updates goed geïnstalleerd kunnen worden. Owja, wel moet er 4G aanwezig zijn. :)

Ik heb o.a. de HTC One Mini 2 op het oog, maar zou die niet te oud zijn? En eventueel de HTC Desire 620 inderdaad? Zou die onderhand ook niet te oud zijn?

En waar kan ik deze het beste (online) kunnen kopen? Bol.com vertrouw ik niet meer met twee eerdere flops en toestellen. MM vind ik qua service eigenlijk niet echt ok. :o Wat is er nog meer wat betrouwbaar is? Sowieso binnenkort even de stad in en kijken, wellicht is het in een telefoonzaak ook mogelijk om daar nog losse toestellen te kopen.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:40

Coolblue is top qua service (en ook voor advies trouwens)! Dus qua winkel zou ik deze absoluut aanraden.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:43

Als je pas in september een toestel nodig hebt, zou ik wachten met kijken naar telefoons, het is nog te ver weg om serieus er naar te kijken namelijk omdat het maandelijkse fluctueert.

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:34

heeft iemand hier ervaring met de A-serie van samsung?
Gek genoeg kan ik geen goede reviews vinden van de A7...

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:45

Ik heb goede ervaringen met belsimpel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:57

Wie kan mij helpen?

Ik wil van mijn veel te dure abonnement af. Deze verloopt einde dit jaar en dan wil ik over naar belsimpel. Ik zag op hun site dat ze echt heel erg goedkoop zijn en bellen over het netwerk van T-mobile waar ik nu bij zit.
Momenteel betaal ik 45 euro voor 2000mb internet en 300 belminuten. Ik verbruik gemiddeld 500 mb internet en 50 belminuten.

Maar wanneer ik naar een sim only abo ga zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen en daarover gaat mijn vraag.

Momenteel heb ik een Samsung S4 die echt aan het einde van zijn latijn is.

Wat is een fijne telefoon met de volgende specificaties
* Bellen
* Whatsapp
* Internet
* Aardige camera

Wie kan mij hierin advies geven?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:54

Vraagje; hebben jullie ook last van als je aan het bellen bent dat degene met wie je belt prima te verstaan is; en degene jou heel zachtjes verstaat?

Heb een samsung S5..

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:59

vonneke schreef:
Wie kan mij helpen?
Ik wil van mijn veel te dure abonnement af. Deze verloopt einde dit jaar en dan wil ik over naar belsimpel. Ik zag op hun site dat ze echt heel erg goedkoop zijn en bellen over het netwerk van T-mobile waar ik nu bij zit.
Momenteel betaal ik 45 euro voor 2000mb internet en 300 belminuten. Ik verbruik gemiddeld 500 mb internet en 50 belminuten.
Maar wanneer ik naar een sim only abo ga zal ik een nieuwe telefoon moeten kopen en daarover gaat mijn vraag.
Momenteel heb ik een Samsung S4 die echt aan het einde van zijn latijn is.
Wat is een fijne telefoon met de volgende specificaties
* Bellen
* Whatsapp
* Internet
* Aardige camera
Wie kan mij hierin advies geven?

Voor eind dit jaar zou ik nu nog niet rond gaan kijken, veel te veel speling in alle telefoons die nog op de markt komen.
Verder kan tegenwoordig bijna elke telefoon deze simpele taken. Misschien handig om na te denken over specifiekere eisen?
Groot scherm? Of juist niet?
Welk budget? ect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:04

Thanks Karlli!

Momenteel heb ik een Samsung S4. Die bevalt prima maar is na 2 jaar eigenlijk wel op.

Iets in die stijl zoek ik. Ben niet merkvast. Heb voorheen iPhone gehad.

Wil wel met een goed besturingssysteem.

Bedrag? Het liefst zo goedkoop mogelijk. Heb liever een jaar een telefoon van €150 dan 2 jaar 1 van €600. eerlijk is eerlijk, bij de paarden lijden ze veel

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:08

Ja wat is zo goedkoop mogelijk? Voor mij is 200 goedkoop voor een ander 100 of 300.
Ik zou echt een eisenlijstje en budget vastzetten. Dan kunnen wij er ook meer mee.
Je zou kunnen kijken naar een Oneplus Ons. Goede telefoon, niet duur. Maar wel weer een groot scherm en er zijn ook weer genoeg mensen die dit niet willen ;)

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:11

Heeft iemand ervaringen met iPhone 5c?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:14

Poek schreef:

Nee, maar houdt er wel rekening mee dat die alleen nog maar te krijgen zijn met 8GB geheugen en je hebt dat zo vol zitten. Je kan hem dan ook niet meer updaten, omdat je simpelweg gewoon geen geheugen meer vrij hebt.

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 16:25

Rebeccaa schreef:
Poek schreef:

Nee, maar houdt er wel rekening mee dat die alleen nog maar te krijgen zijn met 8GB geheugen en je hebt dat zo vol zitten. Je kan hem dan ook niet meer updaten, omdat je simpelweg gewoon geen geheugen meer vrij hebt.

Ja hier houd ik rekening mee, al denk ik dat 8gb voor mij wel genoeg is.
Ik twijfel zelf erg tussen iPhone 5c en Samsung galaxy S5 mini

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 17:24

Maar van de 8 hou je er maar 5 a 6 over vermoed ik aangezien iOS ook ruimte gebruikt.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 17:37

Quad schreef:
Als je pas in september een toestel nodig hebt, zou ik wachten met kijken naar telefoons, het is nog te ver weg om serieus er naar te kijken namelijk omdat het maandelijkse fluctueert.

Snap ik, maar aangezien mijn budget niet de nieuwste toestellen toelaat, wilde ik alvast kijken.

De rest, bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:52

Heeft er iemand ervaring met de sony xperia z3 compact met betreffing tot het breken van de voor- en/of achterkant? Ik ben er 99% zeker van dat ik voor deze telefoon ga maar op tweakers lees ik dat soms het scherm spontaan(??) barst? Dat spontaan neem ik met een grote pot zout, maar hoe zit het echt? Heeft iemand uit dit topic daar ervaringen mee?

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 11:57

Dat heeft geen betrekking op de compact versie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-15 13:19

O gelukkig dan maar :) Nog een weekje wachten en dan mag ik verlengen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:39

Ik mag alweer over 3 weken verlengen , nu ben ik op punt van kiezen.

Wil een goede camera , waterdicht (gezellig samen douchen XD) en groter dan S3 mini die ik nu heb :) . Keuze beperkt tot de S5 of de HTC ONE M8

Bijbetalen is niet mogelijk dus moet eigenlijk 1 van deze zijn , geloof dat de One ook niet bepaald van zwemmen houdt en de camera te wensen overlaat. Heeft de S5 ook batterijkuren zoals mijn S3 mini? , in 2 jaar ongeveer 3 batterijen en heel veel opladers versleten -zucht-

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 00:43

Misschien een optie om over te stappen? Welke provider zit je nu bij, met welke abonnement specificaties en maandbedrag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:06

Vodafone oud abbo , 500mb en 400 minuten en onbeperkt sms . 40 euro per maand

Telefoon is gevallen vandaag oops :') , scherm stuk :+ . Maar doet het nog :')

Zit bij telfort kwa tv en internet , alleen telfort is toestel lease werkt niet bij mij ben niet zuinig met mijn telefoon