Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:ipod resetten?
ik geloof de middenknop + play knop ingedrukt houden tot apple teken verschijnt
amorlover1 schreef:heey als ik mijn ipod aansluit op mijn pc dan geeft hij de naam van mij ipod niet aan en loopt mijn ipod ook vast.
en omdat hij de naam van mij ipod niet aangeeft kan ik er dus ook geen andere nummers opzetten.
mijn pc opnieuw opstarten werkt niet dan geeft hij het nog niet aan.
ik hoop dat iemand iets weet
Mientjeuh schreef:amorlover1 schreef:heey als ik mijn ipod aansluit op mijn pc dan geeft hij de naam van mij ipod niet aan en loopt mijn ipod ook vast.
en omdat hij de naam van mij ipod niet aangeeft kan ik er dus ook geen andere nummers opzetten.
Probeer eens een andere USB-poort van je computer? De meesten hebben wel 2 plaatsen om USB in te steken.
Six schreef:He bah ik zit met een probleempje met mn iTunes.
Misschien hebben jullie er ook ervaring mee gehad?
Ik zal het even vertellen,
Als ik mijn iTunes wil op starten krijg ik dit te zien : http://img249.imageshack.us/img249/546/naamloosbs5.jpg
Ik heb hem al een aantal keren goed verwijdert via software etc.
Daarna opnieuw gedownload.. krijg nog stéeds elke keer weer dat schermpje te zien als ik itunes wil openen.
Wie o wie kan mij helpen?
Mientjeuh schreef:amorlover1 schreef:heey als ik mijn ipod aansluit op mijn pc dan geeft hij de naam van mij ipod niet aan en loopt mijn ipod ook vast.
Probeer eens een andere USB-poort van je computer? De meesten hebben wel 2 plaatsen om USB in te steken.
highwaykind schreef:Six - als je iTunes verwijderd hebt, zijn dan alle folders en register dingen enzo ook weg?
Fairie schreef:Ik heb meteen maar de nieuwe iPod Classic 80 gig besteld.