Respect TS! Kan mij voorstellen dat het lange en vermoeiende dagen zijn, zeker in je eentje. Gelukkig krijg je wel hulp/steun, je lijkt ook fijne buren te hebben
MelissaV
Geplaatst: 24-01-23 23:51
Volg dit topic al een tijdje in stilte, snap dat het moeilijk is alleen! Respect
en volgens mij woon je niet zo ver van mij, zie 2 bekende wagens/bedrijven op je foto
Tot nu toe een stille meelezer, maar ik vroeg me af. Wordt die betonvloer niet geïsoleerd? Hier ging er namelijk eerst folie en isolatieplaten onder en daarop kwamen pas de betonnetten en het beton om optrekkend vocht en kou tegen te gaan. Of gaat dat bij deze bouw op een andere manier? Ben serieus benieuwd hiernaar.
webster543
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-23 10:16
Melissa en Lynn, ik woon in het mooie Koersel
Dank jullie wel!! Momenteel nog even bij de buurvrouw op logis.
BusyMissy, hierbij de bodemplaat uitvergroot van op plan. Ik vermoed dat de isolatie er nog bovenop komt.
Pmarena, dit is een gedeeltelijke kruipkelder Hier zie je hoe het opgedeeld is
De kraan voor de bouw staat klaar. Vandaag wordt die nog gekeurd.
De aannemer heeft wat vertraging op een andere werf door de sneeuw, maar gaat wel in de loop van volgende week beginnen.
Ik heb maandag een afspraak bij een trappen firma om een offerte te vragen voor de binnentrappen. Hebben jullie tips, waar ik op moet letten en wat wel of niet aan te raden is?
Ik tendeer naar een open houten trap.
pmarena
Geplaatst: 26-01-23 14:24
Wij hebben gekozen voor een eiken trap, die is van zichzelf al heel mooi dus geen gedoe met verven / stofferen. Lekker stevig hout zodat je er niet snel allerlei putten en knarsen in krijgt zoals in zachter hout zoals vuren en grenen. Met rubber anti-slip-strips in de treden en bijpassende eiken leuning.
loveslimpie
Geplaatst: 26-01-23 14:25
Gaaf dat het zo opschiet Webster! Hier zijn we aan het wachten op een positieve uitslag voor de vergunning...
De keuze is hier gevallen voor een houten trap, ik vind dat persoonlijk erg fijn lopen