Hoe ziet de planning eruit... ehm.. een heleboel slopen, asbest verwijderen, nog meer slopen, behang trekken, schouw, tussenmuur, oude keuken en gaskachel eruit, vloeren eruit, plafonds eruit, oude elektriek eruit...
En uiteindelijk gaan we ergens ook weer bouwen uiteraard.
Badkamer gaat naar een slaapkamer en het oude badkamertje wordt een soort washok. kozijnen worden allemaal kunststof en HR++ glas, isoleren van dak/vloer/muur, kunststof deuren, een schuifpui, nieuwe ketel, volledig nieuwe cv installatie want die hebben we nu niet... nieuwe keuken, vloer, zonnepanelen, plafonds, wc, nieuwe elektrische installatie, trap renovatie, airco's die ook kunnen verwarmen, muren stucen, nieuwe binnendeuren, laminaat boven, betonvloer in de badkamer waar vloerverwarming in komt.... en vast nog een heleboel dat ik vergeten ben

Edit: oh ja we hebben ook nog een tuin maar daar denk ik nog maar even niet aan

Ons huidige huis is verkocht maar mogen we een half jaar lang terug huren. Wel fijn ivm levertijden en wachttijd van sommige bedrijven en materialen. Plus we hebben vogels en konijntjes die best gevoelig zijn voor stof en stress dus die kunnen lekker op hun vertrouwde stek blijven tot de verhuizing.
Ik verwacht januari volgend jaar over te gaan.