Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Pal bij de afrit zou mij dan niet trekken. Ik woon nu op een km afstand van de snelweg en kan als ik in m'n bed ligt en het raam staat open de snelweg horen. Ondanks geluidswal.
Gelukkig voor ieder wat wils.
Ben benieuwd of ze op je bod ingaan.
Talishe schreef:Fijn dat er weer zoveel bezichtigingen in de planning staan. Dan gebeurt er in ieder geval al iets.
Hier totaal onverwacht goed nieuws, wij hebben een mooi huis gevonden met weiland en een stal, nog net binnen provincie Utrecht. 2 weken geleden hebben we bezichtigd en een week geleden is ons bod geaccepteerd.
Dus ik zou zeggen, houdt hoop, want wij zijn ook echt jaren aan het zoeken geweest, maar nu dus toch geslaagd.
Ik wil wel meer delen over hoe en wat, maar liever via pb. Moet zeggen dat de funda push melding wel heel handig is, daardoor konden wij vaak wel bezichtigen terwijl het dan later vol zat.
Hopelijk vallen de komende bezichtigingen mee en vindt iedereen die nog op zoek is ook snel een mooi plekje.
idinn schreef:Ik zag van de week ook een super leuke jaren 30 woning hier in de buurt. Maar ja, met deze woningmarkt zit je dan de rest van je leven eraan vast. Want die verkoop je nooit meer voor dit bedrag. En als je nu al weet liever in het buitengebied te wonen.. dan schiet dat niet op. In een normale woningmarkt was het een ideale tussenstap geweest om geen geld aan huur weg te gooien en extra te sparen.
idinn schreef:Ik zag van de week ook een super leuke jaren 30 woning hier in de buurt. Maar ja, met deze woningmarkt zit je dan de rest van je leven eraan vast. Want die verkoop je nooit meer voor dit bedrag. En als je nu al weet liever in het buitengebied te wonen.. dan schiet dat niet op. In een normale woningmarkt was het een ideale tussenstap geweest om geen geld aan huur weg te gooien en extra te sparen.