punjab: Dank je wel
Hannanas: Dank je wel
Ja nog een bruine bonen liefhebber
We hebben geen afzuigkap zoals jullie ze kennen maar wel degelijk een afzuigkanaal. Toen ons huis gebouwd werd in 1850 hadden ze nog geen fornuizen maar een open vuurplaats om op te koken. Boven deze vuurplaats was de schouw. Hier werd alle rook van het vuur in opgevangen en naar buiten geleid. Nadat er later fornuizen kwamen is de schouw gebleven. Als je dus bij het fornuis omhoog kijkt kun je zo door de schoorsteen naar buiten kijken. Hierdoor verdwijnt nu al het vocht en geuren door naar buiten, wat tot gevolg heeft dat je buiten precies kunt ruiken of ik een brood aan het bakken ben of een kruidige curry kook
DieL_Zor: Tack så mycket
Roosje01: Dank je wel
We doen niet echt aan verjaardagscadeautjes... Meestal blijft het bij lekker eten en wat rustiger aan doen. Als we al iets kopen voor elkaar is het altijd iets nuttigs wat we anders toch ook wel gekocht zouden hebben... Zoals een stuk tuingereedschap oid
Urona447: Dank je wel
Ik vier mijn verjaardag nooit echt uitgebreid dus het was niet echt anders als normaal Pandora2: Geen dank
Astorga: Dank je wel
De meeste stedelingen reageren niet, maar als iemand reageerd is het altijd positief. Enkelt denken mensen dat er filmopnames in de buurt zijn of dat er iets anders speciaals te doen is
. Victory-Boy: Dank je wel

Maar wat een vre-se-lijke berg werk zullen jullie daar inderdaad aan hebben....en de rest gaat ook gewoon door...

. Ik hoef geen chips en koek meer, alleen dingen die we zelf bakken. 
En toen zag ik pas dat daar een kop zit