Ik wil dat tzt ook zeker met Joy gaan doen bij Wendy. Joy heeft al bewezen over cowsense te beschikken (alles dat beweegt, daar MOET ik achteraan
)
En sterkte met je pootje natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Robijntjah schreef:
Als die woorden maar in je voordeel zijn dan kan het ineens wel hahaha.
Die Jay toch, held! Fantastisch om jullie zo te zien genieten.
MarliesR schreef:xXutopiaXx schreef:Mocht van de dokter ook nog niet sporten, maar.. zoals hij zelf zei.. paardrijden is geen sport, dus dat kan gewoon! Voor deze keer was ik het met hem eens
![]()

Gimme_Joy schreef:Ge-wel-dig! Daar zit echt wel cowsense in! Welke bloedlijnen zitten erin? Heel tof!
Ik wil dat tzt ook zeker met Joy gaan doen bij Wendy. Joy heeft al bewezen over cowsense te beschikken (alles dat beweegt, daar MOET ik achteraan![]()
)
[ [url=m/eUEAUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
En sterkte met je pootje natuurlijk
Zag laatst een filmpje op FB voorbij komen van een Quarter die een vlinder z'n wei uit jaagt
Zat ook duidelijk in z'n bloed haha
Is dan ook wel een heel gaaf paard
Dekentje en mok met warme choco erbij
Komt ie!!

Zo grappig dat ze tegenwoordig van die leuke bolletjes hebben, niet alleen meer de standaard lampen, maar zelfs alleen een lightbulb is tegenwoordig gewoon leuk!

Moeten we nu helaas weer even op wachten.. of gewoon heel laat beginnen 

Yesss.. foto, bijna zonder mest

hebben we maar een tweede bak neergezet.. arme Splashy, juist híj heeft veel hooi nodig...
), omdat we niet willen dat ie nog 's met zere voetjes komt te staan.. maar dat voordroog is natuurlijk veel lekkerder....

Ben het op-enkel-staan-akkefietje alweer bijna vergeten 

Even een dagje aangekeken en dinsdagmiddag maar een afspraak gemaakt om de DA op donderdag langs te laten komen (mijn vrije dag..), maar op aanraden toch maar even zijn temperatuur gemeten.. en ben blij toe.. want dit had écht niet tot donderdag kunnen wachten.. arme ziel met z'n 40°C+ koorts
Nare wond blijft het om te zien.. weer even in spoiler..
) en gelijk begonnen met behandelen.
maar nu kwam dat ineens best wel rot uit, met Splashy
dus in alle haast het hok zo ver klaargemaakt, nog niet alle spulletjes binnen, maar ziet er al prima leuk uit zo 

De blauwe was al duidelijk dat ie mee zou gaan.. maar er waren nog 2 bruine.. tja, ze zagen er allebei hetzelfde uit.. en na even observeren voor de 'rustige' bruine gegaan
Drukke dieren hebben we al genoeg 

als je goed kijkt, kun je zelfs de sterren zien 

En krijgt hij voldoende rust om lekker te herstellen..
Gelukkig is hij al flink aan de beterende hand 

Ik blijf het zeggen: ze zijn zo leuk!!! 

Ze staan zo leuk!!
Onze eigen sier... kalebas?
Ach.. Tamme vindt ze lekker 

Nooit geweten, want we hebben er nooit een in de buurt gehad haha.. véél te veel bollen gehaald 

Mijne zijn nog steeds zoek 

Er gaat een wereld voor me open 

Dat was zo tof
Wat een bezit rijker 
en die konijntjes zijn echt uber schattig

Prairy schreef:Fluffy's! Ik hou van fluffy's
Maar alles en iedereen in e ziekenboeg is natuurlijk niet zo best... Beterschap!
Ik ook!
Alles met haar is fantastisch
Had ik het toevallig laatst nog met een vriendin over, dat daar ook vást een fetisj voor bestaat, voor vacht ofzo.. maar we hebben niks kunnen vinden 
Zeker toch iets verkeerds gegeten buiten.. ijdele hoop dat ie er iets van geleerd heeft 
superpony schreef:Hahaha, de loge krijgt een groter bed dan jullie samen
De nijntjes zijn schattig en lekker veel ruimte zo.
Alleen is die jongen 2m. lang en had ie liever mijn bed gehad denk ik
Logeerbed is niet zo lang
En hij vond het bed kraken
Hebben wij overigens niks van gemerkt haha
Ze hebben niets te klagen zo, en hopelijk volgende lente een stuk 'ren' erbij trekken.. gewoon een mooi weilandje maken, dan hebben ze helemaal een heerlijk verblijf
Zo leuk om dat voor diertjes te kunnen maken
Misschien moet ik voor mijn kippen ook maar een appelboom in de ren zetten 
Zo trots hoe ie wegloopt met z'n appeltje
Even voor de duidelijkheid van de chronologie, we zijn nu dus bij 14-15 september 
Heerlijk zo met dat ochtendzonnetje!

Met z'n ver-in-de-70-leeftijd schepte ie niet onder voor mijn vriend van 30!!!

Een hangslotje die niet dicht kan, want geen idee waar de sleutel is en of we die überhaupt wel hebben 

Blij mee!! 

We kregen een blaadje mee met daarop de route uitgelegd en onderweg moesten we onze ogen open houden voor aanwijzingen 

Was erg leuk, maar uiteindelijk duurde het puzzelen bijna net zo lang als de rit
Al die tijd hebben de paardjes heerlijk aan de trailer staan smikkelen

Deze foto heb ik van binnen uit de schuur gemaakt, dus hij is op eigen houtje naar de konijnen gelopen, die op hun beurt zelf naar het gaas kwamen om ook gedag te zeggen 

klinkt als een top weekend
Mer1980 schreef:Heerlijke updateklinkt als een top weekend

Toverbal schreef:Leuk verslag weer en wat een gaaf idee een "moordrit" klinkt erg leuk!
Morpheus81 schreef:Ik wacht vol smart op de nieuwe update!!!
Want die zat al in de pipeline (zoals mijn oma zegt: piepeliene
) voor vandaag 
Eerst vooral onder de indruk van de grootte, want hij is toch wel érg groot
maar we hebben een knopje waarmee je 140 extra pk kan 'aanzetten' (geen idee hoe het werk.. maar who cares: het is tof
).. dus toen ik dat knopje had omgezet en vanuit stilstand optrok, werd het wel even stil in de auto
gevolgd door luid gejuich en de vraag wanneer ik weer met de pick-up naar het werk zou komen
Na m'n werk naar een vriendinnetje gereden
Waar de auto ook even bewonderd werd.. en op de terugweg, dwars door het bos gereden
gewoon omdat het kan
Dus van maandag niet veel meer dan dit:
Tuurlijk
Zo leuk dat dat nu kan
En gelijk even een rondje dieren gedaan, want ze hadden de konijntjes natuurlijk nog niet gezien.. 

of komt ie voorbij gelopen met een muis 

In zijn geval niet zo erg, liever meer hooi erin dan minder.. hij moet nog steeds bijkomen van de stress die ie bij de boer heeft gehad..
Maar gaat steeds al zoveel beter!!

Lijkt wel een bodybuilder zo, met z'n dikke tieten

Zal ze jullie besparen en alleen even bewijzen dat ik het echt heb gedaan 

Zo tof om je eigen plekje zo op de foto te kunnen zetten 

Zieltje...

Zo fijn dat ze er zoveel tijd in steekt 

Dus de muur moest nog even wat netter gemaakt worden.. waren flinke gaten in de muur getrokken met het verwijderen van de plinten, dus om te zorgen dat het behang netjes komt te zitten: de gaten opgevuld 

Niet heel lang geleden tikte ie elke balk aan, ging erop staan en kon gewoon amper z'n benen uit elkaar bewegen. Nu kan ik inmiddels de balken steeds verder van elkaar af leggen, kan ie lekker ruim bewegen én tikt ie eigenlijk geen balk meer aan...
Wat een bezoekje aan de osteo en een rustiger plekje al niet kunnen doen.. 

Hij at steeds gewoon uit een emmer op de grond, maar werd er bijna agressief van! Splash gooit 'm ook altijd om, maar eet vervolgens alle brokjes tussen het 'gras' vandaan, Tamme is de enige die gewoon normaal uit een emmer eet.. maar Jay gooide 'm z'n hele paddock door, al schrapend en stampend...
Waardoor ie dus z'n brokjes uit het zand moest eten en ik de poeder die ie krijgt door z'n voer letterlijk zag vervliegen
Niet oké... en omdat het redelijk makkelijk op te lossen is door ff een tijdelijke voerbak in z'n schuilstalletje op te hangen, hebben we een klein bakje voor 'm besteld
Klein neusje = klein bakje
Uiteraard moet je er wel bovenop zitten als er iets gebeurd.....

Brego is altijd zo lekker actief in de ochtend.. waar ik lekker rustig op wil staan..
Dus dat resulteert regelmatig in dit soort beelden:

Gaat om 't idee haha

Wat een ingewikkelde zooi is dit hahaha
zelfs zij zeiden dat dit de grootste uitdaging was die ze ooit hebben gehad
Maar ze hebben het netjes gedaan. Hier op de foto's nog nat, en dat is ook nog wel een tijd zo gebleven, maar inmiddels zit het superstrak op de muur 

Wat een lieve diertjes heb ik toch 

:

Mannn wat gaat de tijd hard!! Al met al weer flink wat klusjes gedaan en ook weer lekker genoten
tyleysmiley schreef:Ik lees je topic zo graag, want je schrijft geweldig, en dan die heerlijke foto's erbij, tis net alsof ik er midden in zit... Wat een topplek hebben jullie