[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gimme_Joy

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 15:06

Ge-wel-dig! Daar zit echt wel cowsense in! Welke bloedlijnen zitten erin? Heel tof!

Ik wil dat tzt ook zeker met Joy gaan doen bij Wendy. Joy heeft al bewezen over cowsense te beschikken (alles dat beweegt, daar MOET ik achteraan <<) :') )

Afbeelding

En sterkte met je pootje natuurlijk :(:)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-19 15:15

Robijntjah schreef:
_O-

Als die woorden maar in je voordeel zijn dan kan het ineens wel hahaha.

Die Jay toch, held! Fantastisch om jullie zo te zien genieten.

MarliesR schreef:
xXutopiaXx schreef:
Mocht van de dokter ook nog niet sporten, maar.. zoals hij zelf zei.. paardrijden is geen sport, dus dat kan gewoon! Voor deze keer was ik het met hem eens :=

:') :')

:D :D :D

Gimme_Joy schreef:
Ge-wel-dig! Daar zit echt wel cowsense in! Welke bloedlijnen zitten erin? Heel tof!

Ik wil dat tzt ook zeker met Joy gaan doen bij Wendy. Joy heeft al bewezen over cowsense te beschikken (alles dat beweegt, daar MOET ik achteraan <<) :') )

[ [url=m/eUEAUz.jpg]Afbeelding[/url] ]

En sterkte met je pootje natuurlijk :(:)

Haha te leuk!! :D Zag laatst een filmpje op FB voorbij komen van een Quarter die een vlinder z'n wei uit jaagt :') Zat ook duidelijk in z'n bloed haha
Dit is Jay z'n pedigree: https://www.allbreedpedigree.com/broadflash

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 15:26

Haha Joy pakte het direct al wat groter aan :')

Gave lijnen, inderdaad wel wat goede cutters daar ja! *\o/*

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-19 16:58

Haha kijk dan! Kop laag en jagen! Zo tof! :D
Ja :D Is dan ook wel een heel gaaf paard <3 :P :+:

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 10:37

Oké.. ga er maar weer even goed voor zitten, we gaan weer een weekje verder :') Dekentje en mok met warme choco erbij :+: Komt ie!!

De maandagochtend begon erg fijn.. weet je nog, toen het nog licht was voordat we naar werk moesten... :')

Afbeelding

Het nieuwe peertje, in de nieuwe lamp.. ook erg leuk :D Zo grappig dat ze tegenwoordig van die leuke bolletjes hebben, niet alleen meer de standaard lampen, maar zelfs alleen een lightbulb is tegenwoordig gewoon leuk! :D

Afbeelding

Heerlijk beeld zo, voordat je naar je werk rijdt <3 Moeten we nu helaas weer even op wachten.. of gewoon heel laat beginnen :')

Afbeelding

Afbeelding

Brego vindt het ook altijd zo heerlijk om dat uurtje even lekker samen buiten te spelen voordat we weggaan.. :') :+:

Afbeelding

Ze doen erg hun best met de bak 'verzanden' :P Yesss.. foto, bijna zonder mest :D

Afbeelding

En omdat Tamme het leuk vindt om Splash te pesten en weg te jagen bij z'n hooi }:0 hebben we maar een tweede bak neergezet.. arme Splashy, juist híj heeft veel hooi nodig...

Afbeelding

Jay krijgt speciaal erg arm hooi (ook erg veel :') ), omdat we niet willen dat ie nog 's met zere voetjes komt te staan.. maar dat voordroog is natuurlijk veel lekkerder.... ^)

Afbeelding

We moeten echt nodig weer 's opruimen :')

Afbeelding

Afbeelding

En gewoon even een leuke Tamme <3 Ben het op-enkel-staan-akkefietje alweer bijna vergeten :+:

Afbeelding

Tja... toen vonden we maandagavond Splashy in de wei met die lelijke wond.. :(:) Even een dagje aangekeken en dinsdagmiddag maar een afspraak gemaakt om de DA op donderdag langs te laten komen (mijn vrije dag..), maar op aanraden toch maar even zijn temperatuur gemeten.. en ben blij toe.. want dit had écht niet tot donderdag kunnen wachten.. arme ziel met z'n 40°C+ koorts :(:) Nare wond blijft het om te zien.. weer even in spoiler..

Spoiler:
Afbeelding

Dus DA dinsdagavond gelijk langsgekomen (was er na mijn belletje ook echt in 5 minuten, superfijn :+:) en gelijk begonnen met behandelen.

Maar omdat de verkoper van de konijntjes spontaan het weekend naar Parijs ging, moesten we een keuze maken: later of eerder ophalen... we hadden gekozen voor eerder :):) maar nu kwam dat ineens best wel rot uit, met Splashy := dus in alle haast het hok zo ver klaargemaakt, nog niet alle spulletjes binnen, maar ziet er al prima leuk uit zo :D

Afbeelding

En nadat de DA bij Splash was geweest richting de konijntjes om ze te halen <3 De blauwe was al duidelijk dat ie mee zou gaan.. maar er waren nog 2 bruine.. tja, ze zagen er allebei hetzelfde uit.. en na even observeren voor de 'rustige' bruine gegaan :P Drukke dieren hebben we al genoeg :')

Afbeelding

Thuis vonden ze het maar wát spannend om uit hun reismandje te komen... :(:)

Afbeelding

Afbeelding

Dus hebben we ze maar met rust gelaten en zijn even een rondje door de wei gaan lopen.. wat was het een mooie heldere avond/nacht :+: als je goed kijkt, kun je zelfs de sterren zien <3

Afbeelding

De volgende ochtend hebben ze de oversteek van reismand naar boomstam durven maken :')

Afbeelding

Veilig met z'n tweetjes <3

Afbeelding

Splashy nog steeds zielig... maar temp. is al wel gezakt! *\o/*

Afbeelding

Mijn enkel nog erg dik :') :=

Afbeelding

Brego is echt geobsedeerd door de nijnen :')

Afbeelding

Gelukkig vinden zij hem wel leuk :P

Afbeelding

En zijn ze totaal niet bang voor die grote zwarte kop voor hun hok _O-

Afbeelding

Ben maar even bij ze in 't hokje gaan zitten.. ze zijn zó leuk!! :+: <3

Afbeelding

Durven al steeds wat nieuwsgieriger te worden :+:

Afbeelding

Knappies <3

Afbeelding

Afbeelding

Tamme en Splash maar even uit elkaar gehaald, zo komt Splash aan z'n vele hooi.. zonder dat Tamme alles opeet en hem wegjaagt... ~~}> En krijgt hij voldoende rust om lekker te herstellen.. :(:) Gelukkig is hij al flink aan de beterende hand :+:

Afbeelding

Kan ook niet anders met zo'n bescherheer :')

Afbeelding

Eindelijk ook de bestelde nijnenspullen binnen :):)

Afbeelding

Dus gelijk het hokje maar gepimpt :D

Afbeelding

Wat natuurlijk goed onderzocht moest worden :') Ik blijf het zeggen: ze zijn zo leuk!!! <3

Afbeelding

En kon me ook weer 's niet inhouden... weer een hele bubs nieuwe plantjes erbij :+:

Afbeelding

Ook eindelijk de toffe haakjes van Smeedijzeren Beslag bevestigd, hoeven de handdoeken niet meer steeds op de grond te eindigen :') Ze staan zo leuk!!

Afbeelding

Wandelingetje door de moestuin leverde deze ontdekkingen op :') Onze eigen sier... kalebas?

Afbeelding

En soort van tomaatjes := :') Ach.. Tamme vindt ze lekker _O-

Afbeelding

In de Boerenbond verzeild geraakt, wát een leuke winkel! :D Nooit geweten, want we hebben er nooit een in de buurt gehad haha.. véél te veel bollen gehaald :')

Afbeelding

Gelukkig heb ik een moeder met groene vingers _O- Mijne zijn nog steeds zoek :=

En een te leuk voerbakje voor de konijnen <3

Afbeelding

Deze konijnen :D <3 :')

Afbeelding

Logeerkamer klaargemaakt, want komt een vriend logeren! Nog zoiets leuks, zelf mensen kunnen ontvangen in onze eigen logeerkamer haha :D Er gaat een wereld voor me open :')

Afbeelding

Na de clinic is Jay niet meer bang voor koeien 8-)

Afbeelding

Was weer een lekker rondje :+:

Afbeelding

Splash raakt er weer helemaal bovenop!! +:)+ Sterke oude rakker <3

Afbeelding

En toen, vrijdag avond!!! DE PICK-UP HALENNNNN!! *\%/* Dat was zo tof :D :D :D Wat een bezit rijker :+:

Afbeelding

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:17

Jaaaa en weer een leuke update :D en die konijntjes zijn echt uber schattig <3

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 16:35

Wat een heerlijke update. Genieten <3

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:38

Fluffy's! Ik hou van fluffy's :j

Maar alles en iedereen in e ziekenboeg is natuurlijk niet zo best... Beterschap!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 00:33

Hahaha, de loge krijgt een groter bed dan jullie samen :)

De nijntjes zijn schattig en lekker veel ruimte zo.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 09:05

Haha :D <3

Prairy schreef:
Fluffy's! Ik hou van fluffy's :j

Maar alles en iedereen in e ziekenboeg is natuurlijk niet zo best... Beterschap!

:D Ik ook! :D :+: Alles met haar is fantastisch :') Had ik het toevallig laatst nog met een vriendin over, dat daar ook vást een fetisj voor bestaat, voor vacht ofzo.. maar we hebben niks kunnen vinden :')
Zelfs Brego is nog even ziek geweest laatst.. die was zo aan de diarree dat ik op het punt stond om naar de dierenarts te gaan, maar op aanraden van mijn moeder i.p.v. z'n brokjes een tijdje rijst gegeven en later gemengd met z'n brokken en toen kwam hij er heel snel weer bovenop! _/-\o_ Zeker toch iets verkeerds gegeten buiten.. ijdele hoop dat ie er iets van geleerd heeft :')

superpony schreef:
Hahaha, de loge krijgt een groter bed dan jullie samen :)

De nijntjes zijn schattig en lekker veel ruimte zo.

Hahaha ja :') Alleen is die jongen 2m. lang en had ie liever mijn bed gehad denk ik :') Logeerbed is niet zo lang :P En hij vond het bed kraken :') Hebben wij overigens niks van gemerkt haha
Jaa :+: Ze hebben niets te klagen zo, en hopelijk volgende lente een stuk 'ren' erbij trekken.. gewoon een mooi weilandje maken, dan hebben ze helemaal een heerlijk verblijf <3 Zo leuk om dat voor diertjes te kunnen maken <3

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 09:44

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 10:21

Hahahaha fantastisch :') Zo trots hoe ie wegloopt met z'n appeltje _O-

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:16

En mijn fluffy nieuwe huisdier vindt je ook leuk toch?! :P

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 13:58

BarbaraNova schreef:
En mijn fluffy nieuwe huisdier vindt je ook leuk toch?! :P

Haha neeeee, tarantula-fluf hoort er niet bij _O- |(

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 19:04

Omdat we toch zo goed bezig zijn, gelijk de update van het weekend er achteraan! :D :):) Even voor de duidelijkheid van de chronologie, we zijn nu dus bij 14-15 september :=

Zaterdagochtend nog even genoten van onze mooie gordijnen :+: Heerlijk zo met dat ochtendzonnetje!

Afbeelding

Moesten wel even lachen toen vriendje met z'n blikkie even ontbijt ging halen _O-

Afbeelding

En Brego hem nakeek en 'vast' zat met z'n hoofd :')

Afbeelding

De overbuurman heeft een deel van de mest opgehaald, om aan onze andere overbuurman te geven :') Met z'n ver-in-de-70-leeftijd schepte ie niet onder voor mijn vriend van 30!!! :oo _/-\o_

Afbeelding

En zo konden wij weer wat opruimen :D

Afbeelding

Splashy is lekker aan het aansterken :D

Afbeelding

Z'n wond is alweer helemaal rustig, temp. weer op orde en hij is weer z'n gekke zelf :')

Afbeelding

Net als Kevin _O-

Afbeelding

We konden het niet laten om een rondje te rijden met de pick-up.. Pup mee natuurlijk :D

Afbeelding

Maar het tanken was minder grappig :') _O-

Afbeelding

Dit vond Brego ervan :P

Afbeelding

In de dierenzaak geweest om nieuw voer voor de paarden te halen, Brego wil meer nijntjes geloof ik <3

Afbeelding

En nog een stukje zand meegepakt.. gewoon omdat 't kan :D

Afbeelding

Thuis de konijnen hun nieuwe balletje gegeven :D

Afbeelding

En op de deur van het hokje een ander slot gedaan..

Afbeelding

Afbeelding

Stuk veiliger gevoel dan dit := Een hangslotje die niet dicht kan, want geen idee waar de sleutel is en of we die überhaupt wel hebben :')

Afbeelding

Terwijl ik een rondje door de tuin ben gaan wandelen om te genieten van alle mooie bloemetjes overal :+:

Afbeelding

Heeft vriendlief het lampje in de kelder zo gemaakt, dat ie aangaat als je de deur open doet :D Blij mee!! :):)

Afbeelding

's Avonds lekker bij de paarden zitten eten :9

Afbeelding

Later op de avond nog bezoek gehad van een egeltje :+:

Afbeelding

De volgende dag stond al een hele tijd een rit gepland! We hebben besloten om er maar gewoon naartoe te gaan en te kijken hoe het zou lopen. Nou, dat ging hartstikke goed! Samen met een vriendinnetje van mij en haar zusje hebben we met zijn vieren een poging gedaan een moord op te lossen, tijdens de Moordrit :P We kregen een blaadje mee met daarop de route uitgelegd en onderweg moesten we onze ogen open houden voor aanwijzingen :D

Eerste keer dus met de pick-up op pad en twee paarden in de trailer :+:

Afbeelding

En wat rijdt dat lekker <3

Afbeelding

Afbeelding

Paardjes ook overigens :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En we waren in goed gezelschap..

Afbeelding

Op jacht naar plaatjes aan bomen geplakt :')

Afbeelding

Na afloop moesten we nog puzzelen, wie nou eigenlijk het slachtoffer was, wie de moordenaar en wanneer, hoe, waarom enz :') Was erg leuk, maar uiteindelijk duurde het puzzelen bijna net zo lang als de rit :') Al die tijd hebben de paardjes heerlijk aan de trailer staan smikkelen :9 <3

Afbeelding

Eenmaal weer thuis, moe maar voldaan in de wei.. bak.. dinges :')

Afbeelding

Brego erg blij dat we er weer waren, gelijk even gedag zeggen bij de nijntjes :+: Deze foto heb ik van binnen uit de schuur gemaakt, dus hij is op eigen houtje naar de konijnen gelopen, die op hun beurt zelf naar het gaas kwamen om ook gedag te zeggen <3

Afbeelding

Ook nog even de nieuwe lamp opgehangen, die we gisteren gekocht hebben, blij mee :+:

Afbeelding

Wordt toch wel heel gezellig zo <3

Afbeelding

Afbeelding

En 's avonds lekker op de bank met lieve Flitser om ons gezelschap te houden <3 :+:

Afbeelding

Was me het weekendje wel weer :P

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-19 17:27

Heerlijke update <3 klinkt als een top weekend :D

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 11:28

Leuk verslag weer en wat een gaaf idee een "moordrit" klinkt erg leuk!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-19 13:50

Mer1980 schreef:
Heerlijke update <3 klinkt als een top weekend :D

Was idd weer een fijn weekend! :D

Toverbal schreef:
Leuk verslag weer en wat een gaaf idee een "moordrit" klinkt erg leuk!

Het idee is inderdaad best leuk.. maar het mag wel wat vlotter verlopen de volgende keer.. onderweg al moeten puzzelen bijv. Nu moesten we echt alles nog doen toen we terug waren. Gelukkig waren onze paardjes lekker rustig, maar dat hoef je niet altijd te verwachten.. en dan duurt 't best lang. Maar sowieso puzzelritten enzo.. blijft leuk :D

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 13:35

Ik wacht vol smart op de nieuwe update!!!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-19 14:47

Morpheus81 schreef:
Ik wacht vol smart op de nieuwe update!!!

Dat is mooi :D Want die zat al in de pipeline (zoals mijn oma zegt: piepeliene :') ) voor vandaag :D

Update van de week van 16 t/m 20 september coming up!

De maandag met de pick-up naar m'n werk gereden, want m'n collega's waren toch wel reuzebenieuwd wat we nou eigenlijk gekocht hadden.. in de lunchpauze een stukje wezen rijden, hele bak vol.. en wat een lol dat die mannen hadden _O- Eerst vooral onder de indruk van de grootte, want hij is toch wel érg groot :') maar we hebben een knopje waarmee je 140 extra pk kan 'aanzetten' (geen idee hoe het werk.. maar who cares: het is tof _/-\o_ :') ).. dus toen ik dat knopje had omgezet en vanuit stilstand optrok, werd het wel even stil in de auto :') gevolgd door luid gejuich en de vraag wanneer ik weer met de pick-up naar het werk zou komen _O- Na m'n werk naar een vriendinnetje gereden <3 Waar de auto ook even bewonderd werd.. en op de terugweg, dwars door het bos gereden :') gewoon omdat het kan :D Dus van maandag niet veel meer dan dit:

Afbeelding

Dinsdags vroeg begonnen, want mijn ouders kwamen terug van vakantie met de caravan en wilden die graag even bij ons op het erf wassen :P Tuurlijk :)) Zo leuk dat dat nu kan :D En gelijk even een rondje dieren gedaan, want ze hadden de konijntjes natuurlijk nog niet gezien..

Lieve Kaatje blijft dik... wanneer onthult zij nou eens haar geheim.....

Afbeelding

Afbeelding

Flitser heeft het helemaal naar z'n zin buiten.. Loopt lekker met ons mee en soms is ie uren zoet in het bos :') of komt ie voorbij gelopen met een muis +:)+ Hij vermaakt zich wel, is heerlijk at ease en blijft toch ook naar ons trekken :+:

Afbeelding

Als het dan tijd is om te gaan slapen, heeft ie al helemaal door wat onze routine is, en gaat dan alvast naar boven om op z'n stoel in de slaapkamer plaats te nemen :') <3

Afbeelding

Woensdags na het werk lekker gerommeld bij de paarden <3
Jay heeft uitgevonden dat hij ook prima uit de bovenkant van het net kan eten i.p.v. tussen de mazen door :') In zijn geval niet zo erg, liever meer hooi erin dan minder.. hij moet nog steeds bijkomen van de stress die ie bij de boer heeft gehad.. :(:) Maar gaat steeds al zoveel beter!! :+:

Afbeelding

Splash was weer 's helemaal ondersteboven van iets wat ík in ieder geval niet kon zien _O-
In z'n veel te kleine, tijdelijke, deken :') Lijkt wel een bodybuilder zo, met z'n dikke tieten :=

Afbeelding

Gaf me wel mooi de tijd om 100 selfies te maken :') Zal ze jullie besparen en alleen even bewijzen dat ik het echt heb gedaan :')
Met z'n bolle neus :')

Afbeelding

En wat ging de zon toch weer mooi onder :+: <3 Zo tof om je eigen plekje zo op de foto te kunnen zetten <3

Afbeelding

De volgende ochtend wilde Brego mij wel even naar m'n werk brengen.... :')

Afbeelding

Maar zelfs op de achterbank mocht ie niet mee... :(:) Zieltje...

Afbeelding

Vriendlief vandaag vrij en m'n lieve vriendinnetje vandaag lekker spelen met de beestjes :D
Pony wordt al zoveel beter toegankelijk :+: Zo fijn dat ze er zoveel tijd in steekt <3

Afbeelding

Ze krijgt ook een beste attitude _O-

Afbeelding

Vriendje ook hard gewerkt, want morgen komen ze ein-de-lijk behangen!! :):) Dus de muur moest nog even wat netter gemaakt worden.. waren flinke gaten in de muur getrokken met het verwijderen van de plinten, dus om te zorgen dat het behang netjes komt te zitten: de gaten opgevuld :D

Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding

En vloerbedekking nog schoon +:)+
Ook de trailer heeft ie onder handen genomen! Want die was me een partij smerig... :oo

Voor, maar al wel schoongeveegd:

Afbeelding

Na:

Afbeelding

Na mijn thuiskomst Splash even op het 'grote weitje' gegooid...

Afbeelding

Zodat ik lekker met Jay aan de longe kon werken, in 'Splash z'n gedeelte' van de bak :D Niet heel lang geleden tikte ie elke balk aan, ging erop staan en kon gewoon amper z'n benen uit elkaar bewegen. Nu kan ik inmiddels de balken steeds verder van elkaar af leggen, kan ie lekker ruim bewegen én tikt ie eigenlijk geen balk meer aan... _/-\o_ Wat een bezoekje aan de osteo en een rustiger plekje al niet kunnen doen.. :+:

Afbeelding

Tijd voor eten geloof ik :')

Afbeelding

Maar eerst even Jay z'n voerbak fixen :)) Hij at steeds gewoon uit een emmer op de grond, maar werd er bijna agressief van! Splash gooit 'm ook altijd om, maar eet vervolgens alle brokjes tussen het 'gras' vandaan, Tamme is de enige die gewoon normaal uit een emmer eet.. maar Jay gooide 'm z'n hele paddock door, al schrapend en stampend... :\ Waardoor ie dus z'n brokjes uit het zand moest eten en ik de poeder die ie krijgt door z'n voer letterlijk zag vervliegen |( Niet oké... en omdat het redelijk makkelijk op te lossen is door ff een tijdelijke voerbak in z'n schuilstalletje op te hangen, hebben we een klein bakje voor 'm besteld <3 Klein neusje = klein bakje :P Uiteraard moet je er wel bovenop zitten als er iets gebeurd.....

Afbeelding

Maar volgens mij issie goedgekeurd :P

Afbeelding

Volgende ochtend, ik weer een dagje vrij :D Brego is altijd zo lekker actief in de ochtend.. waar ik lekker rustig op wil staan.. :') Dus dat resulteert regelmatig in dit soort beelden:

Afbeelding

:')

Splashy weer lekker op de grote wei gezet, die mag wel wat extra grasjes eten.. niet dat er nog veel extra's in zit :') Gaat om 't idee haha

Afbeelding

Tamme is vol zat :=
En had dorst :')

Afbeelding

Jay z'n nieuwe deken gepast.. nu nog veel te warm, maar wat ziet dat er lekker uit zeg.. je zou bijna willen dat 't koud genoeg was :brr:

Afbeelding

Afbeelding

Net op tijd voor de behangers kwam vriendlief thuis, dus hebben we samen mogen genieten van het resultaat.. wat is dit GAAAAFFF!! En ben blij dat we professionele behangers hebben laten komen :') Wat een ingewikkelde zooi is dit hahaha := zelfs zij zeiden dat dit de grootste uitdaging was die ze ooit hebben gehad :') Maar ze hebben het netjes gedaan. Hier op de foto's nog nat, en dat is ook nog wel een tijd zo gebleven, maar inmiddels zit het superstrak op de muur :+:

Afbeelding

Afbeelding

Kleur is lastig op de foto te krijgen, maar komt perfect overeen met de foto die ze op de website hebben staan:

Afbeelding

Ook vriendin nog weer langsgekomen en lekker samen een rondje gereden <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij terugkomst Jay even afgespoeld.. waarbij je uiteraard zelf natter wordt dan het paard.. zoals het hoort :')
Die Brego :')

Afbeelding

En nog een dikke knuffel gegeven :+: Wat een lieve diertjes heb ik toch <3

Afbeelding

Bij het laatste rondje nog gesmolten door dit plaatje <3 :

Afbeelding

Tis gewoon zo'n avond geloof ik :')

Afbeelding

En toen was de week alweer voorbij.. -O- Mannn wat gaat de tijd hard!! Al met al weer flink wat klusjes gedaan en ook weer lekker genoten <3

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 17:07

Ik lees je topic zo graag, want je schrijft geweldig, en dan die heerlijke foto's erbij, tis net alsof ik er midden in zit... Wat een topplek hebben jullie <3

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 17:11

tyleysmiley schreef:
Ik lees je topic zo graag, want je schrijft geweldig, en dan die heerlijke foto's erbij, tis net alsof ik er midden in zit... Wat een topplek hebben jullie <3

Dat is pre-cies hoe ik het ook ervaar! Zou het bijna jammer vinden als dit topic over een paar jaar niet meer gevuld zou worden omdat alles 'klaar' (vooruit, klaar ben je nooit, maar toch) is. Het voelt net alsof ik jullie een beetje leer kennen of zo.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 19:10

Ja hè Renee.. Eigenlijk moet er altijd wat te klussen blijven daar haha... Wil wel een handje komen helpen hoor, oppassen op Brego ofzo, of nijntjes verzorgen :P

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 21:07

Voelt voor mij ook zo. Ik kwam het topic per toeval tegen en lees 't graag.