superpony schreef:Tjonge jonge, hebben mn man en ik een uur alles zitten bekijken en twijfelen wel alsnog over de maten.
We hebben gekeken naar opzet en als we het veel gebruiken, kan het altijd nog een inbouw zwembad worden.
Als we het niet veel gebruiken is het leuk om met de warme dagen alleen neer te zetten......
Maar standaard is 76cm. Dat lijkt mij echt niet fijn, dus gekeken naar 1m en 1m20.
En dan rond of rechthoekig? Geen idee..........
Net als de maat. Meestal zijn we met zn 2en en willen we alleen wat dobberen en evt wat spelen. zwemmen met een band als dat wil etc.
Zaten te meten en eerst denk je; 3 meter is best groot. Maar toen zagen we baden van 5, 7 en 9 meter, dus dan kan je bijna echt zwemmen.
Ik vond de bestway rotan look wel mooi.
En heb de houtlook met overkapping bekeken, maar die zijn dus maar 76cm.
Een tip, bij het meten dachten wij ook, "wow dat is echt gigantisch!" (en dan gaat het om een rechthoekig van 244 x 488) maar als je er uiteindelijk in zit is het prima om wat te dobberen maar echt zwemmen kan je vergeten. Dus ik zou zeggen, mispak je niet aan de grootte en neem ruim genoeg (en vooral ook diep genoeg!) als je er echt in wil kunnen zwemmen
.