Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sassy schreef:Die foto met dat viooltje...prachtig!
zigranta schreef:Advertentie op marktplaats zetten voor gratis gaas en dat ze het dan zelf moeten verwijderen met eventueel hulp van jullie. Misschien komt er wel iemand en heb je er zelf minder werk aan.
DubbelDun schreef:Als je de grond laat keren zit je wel met een hele zware bak. Ik heb het hier ook laten doen en die bak is nooit een fijne bak om te rijden geworden (veel te zwaar).
Afhankelijk van hoe dik de zwarte laag is zou ik hem af laten graven en met schoon zand laten ophogen. Overigens kun je van de afgegraven aarde een hele mooi wal laten maken die een hoop wind tegen houdt.
MarliesR schreef:Als hij wel te zwaar wordt kunnen er altijd op termijn nog weer snippers door (vind ik sowieso vaak fijn omdat je dan vaak een bak krijgt die je meer jaarrond kan gebruiken). Weet van meer mensen uit de regio die hem hebben laten keren en er 'as is' echt een prima rijbak aan hadden.
Zou een poort van 4 meter voor de gemiddelde loonwerker breed genoeg zijn?? Even gemeten en huidige houten poort is ongeveer 5 meter.