[FOTO] show je auto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:42

Waarom wel een Franse auto?

- heerlijke stoelen
- twingo uit 1999, altijd gereden nooit grote issues
- import twingo uit 2005, reed altijd en nooit grote issues (nu doorverkocht aan gezin met 2 kids, echt geweldige bak)
- renault clio gt, heeft echt nooit wat. Heel mooi getuned en is echt een brute bak
- renault clio intens, ook geweldige auto.... iedereen gaat voor mij aan de kant met mijn lichten, ook subtiel iets gesleuteld aan het uiterlijk (niet te veel, is lease auto).

Ik zal nooit meer iets anders nemen dan een franse auto denk ik, vind het echt fijn rijden. Ik rijd +- 750 km per week met de laatst genoemde, ik had mij geen betere wegpartner kunnen wensen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:49

Wij hebben een splinternieuwe Renault twingo gekocht en hadden niks anders dan problemen. Zo erg dat wij hem na 1,5 ingeruild hebben!
Onze Seat Leon en Seat Ibiza hebben wij nooit problemen mee. Voor ons niets anders dan Duits!

Mijn moeder heeft trouwens ook die Twingo iets later splinternieuw gekocht en heeft niet zoveel problemen als ons, maar toch wel aardig grote kosten gehad door rare mankementen.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:53

Ik vind de Renault Clio RS in het geel wel echt een mega mooie auto, maar we hebben hier thuis met wat tussenpozen drie Clio’s gehad die meer stil stonden dan reden, dus ik heb er weinig vertrouwen in :=
Roest en narigheid... :+
Nu moet ik zeggen, ik heb nu een Japanner (in 2017 gekregen met 15 km erop) en die heeft de garage ook 10 keer gezien in een ruim jaar, dus pech kun je ook hebben met goed bekend staande merken, maar toch :P
Ik ben wel benieuwd naar een foto van je GT!

Een auto die een beetje indruk maakt zou ik wel fijn vinden, mijn leaseauto heeft ook van die grote witte lampen die ver uit elkaar staan en dat helpt behoorlijk bij het subtiel wegjagen van zondagsrijders :D

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 08:56

Hahah ideaal is dat he?
Ik heb ook behoorlijk felle xenon verlichting in de auto en moet zeggen dat ze echt snel aan de kant zijn. Voor de Leon nog sneller dan de Ibiza, maar ik denk dat dat is omdat de Leon getuned is en daar meestal opgefokte mannetjes in rijden hahha.

Moet zeggen dat ik zelf ook sneller aan de kant ga voor een dikke BMW dan een smart ofzo.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:06

Ik had recent een keer een hele dikke nieuwe BMW als leenauto en toen kreeg ik voorrang terwijl ik van links kwam en haaientanden had _O-
Zo’n auto moet ik hebben, ideaal!
Jammer dat ik niet effe 50.000 euro heb liggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:07

miicchhellee schreef:
Omdat Doel echt een super vette foto locatie is :')

[ [url=m/bmWEXX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had geen idee waar Doel is, maar de omgeving is zo ontzettend lelijk dat het wel België moet zijn. Sorry :') :')

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:10

watchthesky schreef:
Ik had recent een keer een hele dikke nieuwe BMW als leenauto en toen kreeg ik voorrang terwijl ik van links kwam en haaientanden had _O-

Hahaha dat zou mij te ver gaan :D
Zelf zou ik ook wel een BMW willen rijden hoor, vind het echt mooie boze auto’s!

Doel ben ik ook weleens geweest
Afbeelding

Afbeelding

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:11

Doel is in België ja, daar ligt de kerncentrale die zo veel in het nieuws is :P

Bij mij om de hoek woont ook zo’n gele Leon, ik vind hem zo cool :D
Maar daar rijdt inderdaad een opgefokt jong ventje in, dus ik kom hem liever niet rijdend tegen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:22

Toevallig! Zoveel zie je die getunede gele Leons niet, sowieso de gele niet.
Hahaha door dat soort mannetjes gaan ze voor mij aan de kant :p terwijl ik wel door rij maar niet opgefokt rij, heb tegenwoordig zelfs een baby achterin dus kijk wel uit.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:26

Ik zie je al keihard tegen de richting in de rotonde nemen met een kleine achterin :+
Doorrijden doe ik ook graag, maar stunten niet. Voor de echte stuntmannen ga ik vaak wel opzij, niet omdat ze me intimideren maar omdat ik ze liever voor me heb dan achter me, dan kan ik ze tenminste in de gaten houden :=

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:30

Hahaha zoiets ja. Al heeft die kleine een wipstoel en die vind ze niet leuk in stand 1, maar wel in 3/4 :D baby vind doorrijden dus niet erg hahaha. Die echte stuurmannen heb ik ook liever zo ver mogelijk weg. Bumperklevers laat ik altijd even zien dat mijn remlichten werken, ik raak dan enkel mijn rem aan dat mijn lichten aan gaan zodat ze schrikken. Mijn buurman bijv die trekt gewoon zijn handrem aan bij bumperklevers :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 10:44

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 13:33

laura1987 schreef:
Maar je hoort wel vaak dat het terug gedraaide auto’s of schade auto’s zijn, hoe kun je dat controleren dan?

Bij auto's uit Duitsland is die kans minder groot. Ze zijn er daar echt ontzettend streng in en staan fikse boetes op.

Maar bij elke auto die je tweedehands koopt heb je het risico natuurlijk.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 16:42

watchthesky schreef:

Dit! _O- Ik heb eens in een hele dikke luxe BMW gereden, was echt bizar hoe snel mensen ineens aan de kant gingen. Was de auto van mijn oom en midden in de nacht op de snelweg mocht ik wel even plankgas op sportstand, eventuele boetes zou hij zelf betalen. Harder dan 180 durfde ik niet :')

Hier tot nu toe alleen maar Franse auto's, weinig problemen mee gehad. Wel echt super comfortabel :)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:28

watchthesky schreef:
Ik zie je al keihard tegen de richting in de rotonde nemen met een kleine achterin :+
Doorrijden doe ik ook graag, maar stunten niet. Voor de echte stuntmannen ga ik vaak wel opzij, niet omdat ze me intimideren maar omdat ik ze liever voor me heb dan achter me, dan kan ik ze tenminste in de gaten houden :=

Wat achter je rijdt richt bij jou meestal minder schade aan dan wat voor je rijdt.
En nee, dikke BMW's krijgen bij mij niet speciaal voorrang. Not impressive.

Mijn auto is zo groot; jouw auto past in de kofferbak, maakt niet uit welke auto..... }>

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 19:51

Is het een Scania toevallig? :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:13

watchthesky schreef:
Is het een Scania toevallig? :')

Bijna goed :D

Mijn twee Scaniaatjes zijn kleiner }>

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:13

Ik heb laatst ook meegereden met iemand met een super luxe bmw
Stoel moest met een knopje naar voor (moest achterin en was een 3deurs auto)
Autogordeltjes werden aan de passagiers voorin met een hendeltje aangegeven :')
Alles elektronisch
Maar wel auto met lekker veel power en heel erg mooi

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:32

Haha ikke, dit vraagt om een foto! :D

Oh ja die stoel corientjuh, ik heb serieus een paar minuten zitten vogelen voor ik doorhad hoe dat moest :+

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:47

Haha ja
De bestuurder werd ongeduldig
Ja hallo jou auto is nu eenmaal zo gemaakt :')
Mijn vorige auto had gewoon zo knop
Binnen een halve minuut zat er iemand achterin :') knop om, stoel naar voor en weer zitten haha. Elektrisch is mooi maar niet altijd beter :p

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:51

watchthesky schreef:
Haha ikke, dit vraagt om een foto! :D

Oh ja die stoel corientjuh, ik heb serieus een paar minuten zitten vogelen voor ik doorhad hoe dat moest :+

Nou, een van die Scaniaatjes ziet er ongeveer zo uit:
Afbeelding

:D :D

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:40

Oh een cabrio, altijd goed!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 19:43

Hier zitten sinds zondag m’n zomervelgen er weer onder. Jullie allemaal al gewisseld?

Afbeelding

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:12

Vrijdag de 19e pas, eerder hadden ze geen plek bij de bandenboer :+
Vorig jaar heb ik tot 19 mei op winter gereden omdat we nog een vakantie hadden naar een gebied waar tot de week voor ons vertrek nog sneeuw had gelegen en de winterbanden dus verplicht waren.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:15

Oh nog even wachten dus, hier heeft vriendlief ze gewisseld. Ook die van hem (we hebben dezelfde)
Afbeelding