Nou nou dames, de mening is wel duidelijk, ik vind het niet zo'n drama, ik moest echt even kijken wat er na al die negatieve meningen nu precies verkeerd aan was, maar goed zij is er blij mee en dat is prima toch? Kunnen we nu weer door updates van TS
Tuurlijk Denice als jij er blij mee bent dat is dat toch goed! Is niet aanvallend bedoeld.
Mri
Geplaatst: 03-09-18 15:48
Ieder zo zn smaak Ik vind het wel netjes. Daarnaast, alles beter dan plak plinten.
En lang niet alle deurposten kunnen worden ingekort. Daarbij, grote kans dat je het een en ander verziekt voor je volgende renovatie. Vloeren innoveren ook en worden steeds dunner. Leuk joh als dan de deurposten zijn ingekort en de vloer van je keuze dus problemen gaat veroorzaken....
Je kan altijd een iets dikkere ondervloer neer leggen
Mri
Geplaatst: 03-09-18 16:12
FatCat schreef:
Je kan altijd een iets dikkere ondervloer neer leggen
Dat kan niet met elke vloer En om nou 1,5 cm te gaan verhogen met egalisatie spul als je pvc wil gaan leggen is ook zowat.
Kortom, ieder zijn/haar eigen keuze. Gelukkig is het het huis van de ts en niet van jou
FatCat
Geplaatst: 03-09-18 16:32
Maar waarom moet je 1.5cm gaan verhogen? Als je dan laminaat naar PVC click gaat dan is het verschil toch maar een 5-7mm? Anyway maakt niet uit is off topic
Bij mij op het werk is ook alles gekit. Pvc vloer. Ziet er strak uit en ik zou het zo ook doen mocht dat bij ons zo zijn. Nou gaat dat hopelijk heel lang duren want woon pas 2 jaar in dit huisje en alles is nieuw haha
Als ik een foto van veraf had gemaakt en van een rechte muur was t wel degelijk strak. Maar zit er hier zowat op. Maar goed. Real life ziet het er strak uit en echt netter dan met hoge plinten. Ik kende het niet tot dit opgeleverd werd.
Booooo
Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-18 06:07
We hebben misschien een heel groot probleem in de woonkamer hebben we 2 punten om een lamp op te hangen (1 woonkamer 1 eetgedeelte) die zaten samen op 1 schakelaar dus gingen allebei tegelijk aan. Dit wilde ik niet en de aannemer zou wat draden trekken om dat op te lossen. 2 dagen geleden kwam de elektricien, blijkt dat de aannemer 1 kabel niet heeft getrokken Dinsdag komt de elektricien terug om te kijken of hij er zo nog wen getrokken krijgt door de bestaande buis. Maar de vraag is of er überhaupt nog een kabel bij past want hij zit al aardig vol. Als het niet past moet het (gestucte en geverfde) plafond open worden gebroken Verhuizing van zaterdag gaat dus niet door.
Ik heb online muurplinten besteld, komen volgende week binnen.
Dan nog een probleempje. Wij hebben gisteren de kledingkast in elkaar gezet. Maar de schuifdeur sluit niet goed. Bovenaan sluit het maar onderaan blijft een kier openstaan. Hij staat perfect waterpas, is in de muur vast gemaakt. Wieltjes zitten in de goeds gleuven, snap er niks van.
Is het lichtpunt echt nodig of kun je ook met een staande lamp oid wat? Wij hebben bijvoorbeeld voor geen hanglamp in de zitkamer.
Booooo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-18 17:36
Kast is nog niet gefixt
Het lichtpunt hebben we echt nodig. De lampen zijn echt een eyecatcher bij ons. Dus gewoon maar hele goede hoop voor dinsdag..
We hebben vandaag de voortuin helemaal leeg gemaakt met rotzooi, en zo recht mogelijk gemaakt. Teveel zwart zand eruit gehaald. Vrijdag gaan ze eraan beginnen Voor:
Nu:
Nu alle rotzooi eruit is zien we ook eigenlijk pas hoe groot de voortuin is