Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mrieeek schreef:frankiej schreef:
Hoef je niet zo ver voor te gaan hoor. In Tsjechie kan dat ook. Beetje via zoover enzo zoeken waar je voordelig en goed terecht kunt. Vorig jaar met vakantie daar geweest. Met ons gezin (ouders met 3 kids van 9, 11 en 13) voor 50 euro uit eten. Groot glas drinken, hoofdgerecht en toetje. En dan niet een mini hoofdgerecht ofzo, nee een flinke lap vlees van uitmuntende kwaliteit. Daar weten ze tenminste hoe vlees klaargemaakt moet worden. Maar ook bijv. een goede pizzeria voor weinig geld. Veel goeds voor weinig.
Overigens weet ik niet of de optimel/eurosparen actie hier bekend is, daar blijken ook vaak geld terug acties te lopen, buiten de eropuitactie om. Zojuist bijv. gratis drinkyoghurt aardbei/kers, drinkyoghurt framboos en kwark aardbei gehaald. Is bij elkaar maar ca. 4 euro maar toch. Altijd leuk.
Moet je alleen niet naar Praag gaan.. iedereen had het over het goedkope eten in Tsjechië maar dat viel me daar zwaar tegen, ook in de minder toeristische delen!
mrieeek schreef:Wij eten vanavond een ovenpasta met broccoli, vrije interpretatie van een Allerhande gerecht. Zag er erg simpel en goedkoop uit!
Mijn fiets is gejat, dus moest boodschappen doen bij de Jumbo of Plus ipv de Lidl. Merkte wel meteen weer verschil zeg, zonde van het geld!