je hebt alleen nog genoeg te doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je hebt alleen nog genoeg te doen

hele planning omgegooid om het waterdichte dakmateriaal in ontvangst te nemen dat onverwachts week eerder zou worden geleverd.
Die kan ik wel gebruiken
maar het is niet wat ik besteld heb.
Geen idee waar het fout is gegaan maar de leverancier gaat er even achteraan omdat zij absoluut geen interieurstof verkopen. Of de rol wordt weer opgehaald of ik mag hem houden. Ik hoop,stiekem op de laatste optie. En hetdakmateriaal natuurlijk ook nog
En niet van waar ik besteld heb. Ik mag hem houden nadat ze hebben overlegd met de transporteur.
en mijn dakmateriaal wordt opnieuw afgezonden.
Die lijkt ook zoek te zijn.

Volgens de bon in de rol pakbon is het 1,60 m bij 3,20. Een mooie voor in de slaapkamer beneden, of een gordijn van maken voor boven of om de trap naar de zolder mee af te schermen waardoor ik een dicht trapgat maak en elke dag die stof zie.
je hebt genoeg ideeën
Mijn bestelling is opgedoken en zo ook de eigenaar van de rol stof.
Ik kreeg een mail van een bedrijf uit engeland.
Dat ze iets van mij hadden ontvangen. Met mijn factuur aan de binnenkant. Inclusief mailadres. Dat is meer dan ik heb. Ik heb alleen maar een stukje stof.
Daarna weer een telefoontje van engeland naar mij. Maar zij houden mijn dakmateriaal (kunnen zij gebruiken) ik houd de stof (is een sample van een linnen
gordijnstof van een nieuw winter design. En poe wat een duur stofje).
lol nou ja jij een uniek duur stofje en zij kunnen een dak aanleggen lol
en donkergroen ipv zwart. Dat is wel beter. De een meter kortere was voorlopig niet leverbaar en nu heb ik een meter onhandig en lelijk moeten wegwerken. Was bedoeld om meteen na dakje strak vast te zetten. Nu heb ik een meter over en is er nog een afdakje ontstaan aan de zijkant.
Op zich geen ramp maar erg mooi is het niet.
maar ja. De boel is voorlopig droog
. En nu kan ik rustig nadenken over een mooie oplossing op termijn. Hier heb ik 10 jaar garantie op dus ik heb nog even.

leuk die peddel en boei zo bij die bananenbomen echt heel mooi. Waar heb je die tuin schilderijen vandaan? Die middelste vind ik echt heel mooi.
heb toen de verschillende gekocht. Had er graag meer gehad maar er lag alleen nog een met een fiets die was niet mooi. Ik kijk steeds of ik er nog meer kan vinden. Of maak zelf een met een zeil die ik zelf heb gemaakt, die heb ik al op canvas voor binnen
maar zou ik graag ook buiten hebben.

. Het plaatsje zou ik niet kunnen terugvinden trouwens. Was onderweg van Betagne doorsteek naar de Jura ivm ruitwissel. Kwamen op jacht naar brood deze plaats tegen vrij snel na vertrek van de camping. En stuitte op dit allerschattigste haventje met de visnetten.
Ik heb oa die houten loopvlonder als canvas, die met dat net ook, en een met varens tegen een rots. Moeten nog opgehangen worden.
ik hoop dat ze goed zijn overgekomen. Morgen dan weer of geen weer gaan planten en nadenken wat waar komt.
en een voor transport alvast afgeknipt. Ze mogen even in pot blijven tot ik me wat fitter voel en het weer beter is.
2 van 50 cm 2 van 30 en nog 4 bodembedekkenden. En twee klimmers waarvan een groenblijvende voor achterschutting bij het strandje als soort van "oerwoud".