DubbelDun schreef:Van de muur verwijderen en plafond beschadigen ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:Misschien hebben jullie tips...
Het huis waar we gaan wonen was van de oma van mijn vriend. Ze heeft er 50 jaar gewoond.
Onderstaand kastje heeft zij van haar moeder gehad en zouden we graag willen behouden.
We gaan het huis moderniseren en willen dat met dit kastje ook doen.
Wat zouden jullie doen?
Muren worden lichtgrijs, plinten wit, keuken wit...
[ [url=m/L300CF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maanlicht schreef:[naam] schreef:Misschien hebben jullie tips...
Het huis waar we gaan wonen was van de oma van mijn vriend. Ze heeft er 50 jaar gewoond.
Onderstaand kastje heeft zij van haar moeder gehad en zouden we graag willen behouden.
We gaan het huis moderniseren en willen dat met dit kastje ook doen.
Wat zouden jullie doen?
Muren worden lichtgrijs, plinten wit, keuken wit...
[ [url=m/L300CF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou er juist niets mee doen, super tof een combinatie tussen nieuw en oud!
upendo schreef:Bij mij gaan dan alarmbellen rinkelen. Foto's maken van alle beschadigingen in het appartement!!! Voor je je borg kwijt bent!
BloemBloem schreef:ClaudiaHS schreef:Ik wil heel graag een massief eiken kloostertafel met kolompoot van 3 meter langniet grappig wat dat kost. En dan wil ik er ook 8 of 10 stoelen bij met armleuningen en wieltjes...
doei vakantiegeld
Daarom ben ik voor 2.20 gegaan met 6 stoelen. Hallo Italië![]()
Yonker schreef:Zelfde als een schilderij boven de bank dat is ook echt een ding wat ik maar niet naar mn smaak kan vinden![]()
Iemand nog tips?
karijn schreef:Ik kijk intussen, terwijl ik lees, naar mijn uitdekluitengewassenplataan die volgende maand om gaat. Ik denk dat ik planken laat zagen van de stam en dan ook maar een jaar te drogen leg in de schuur. De takken gaan in stukken voor de houtkachel. Iemand enig iedee of planken van een plataan goed te gebruiken zijn als meubelhout?
Net mijn hele benedenverdieping gestoft, gezogen en gedweild...pfff