Bagheera_206 schreef:Whoeps... Dan heb jij hem vast voor minder geld gekocht dan ik.
Ik wilde wachten tot hij 550 euro zou kosten, maar kon niet langer wachten...
Dat ook niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Ach, het goede nieuws was wel dat toen ik in de jacuzzi zat ik voor het eerst mijn telefoon mee durfde te nemenAls hij dan zou vallen was er nog geen man overboord, haha.
leintje_ schreef:Mijn telefoon wordt wel wat warmer als ik hem oplaad, maar dat is meer aan de achterkant dan het scherm dat warm wordt. Mijne wordt ook niet zo heet dat ik hem niet meer aan durf te raken omdat ik anders zou kunnen verbranden. Ik zou er als ik jou was even mee terug gaan naar de winkel want dit lijkt me niet gewoon.
gerpiegorp schreef:Bij mij wordt hij ook warm, maar niet gloeiend heet. In dat boekje dat erbij zat, stond dat hij bij snelladen warm kan worden dus dat heb ik uitgezet. Maar hij wordt inderdaad alsnog warm bij opladen.
Ik denk dat je misschien een foute batterij hebt? Van laden hoort hij nooit heet te worden en de batterij gaat bij mij met veel foto's maken alsnog dik 1,5 dag mee hoor (we hebben een 2e hond, dus ik maak héél veel foto's nu)
Bagheera: grappig, ik heb op dit moment nog 54% en er staat dat hij nog 33 uur mee kan
Bagheera_206 schreef:Ik heb een hoesje en met gewoon laden wordt hij niet warm en bij snelladen en draadloos laden wel ietsje, maar niet heet ofzo en dan meer de achterkant iets.
Ik heb nog meer dan 50% in accu en hij denkt er nog 12 uur mee te kunnen doen.
[ [url=m/eBt7gp.png]Afbeelding[/url] ]